Citat:
Ursprungligen postat av
redbullcola
Varför ska man behöva pricka rätt på alla dina länkade bilder för att inte såga ett specifikt bilmärke? Kan ju inte ens pricka rätt ovanliga modeller av bilmärken man gillar om man inte är en bilnörd.
BTW... Är inte intresserad av gamla veteranbilar oavsett.
Franska bilar är skit!!!
Är väl fortfarande så kan jag tycka att om man inte har nåt annat argument för att en bil är dålig än att den kommer från ett specifikt land och eventuellt att min kompis pappa hade minsann en fransk bil och den var skit, så kanske man ska hålla inne med sin uppfattning och läsa på lite.
För om du hade haft nån koll på bilar så hade du för det första vetat att det finns flera franska märken, för det andra att det skiljer en hel del mellan dem, för det tredje att det skiljer en hel del mellan de olika modellerna hos de olika tillverkarna, för det fjärde att det finns en hel del olika modeller.
Att som du jämföra alla franska märken och modeller är som att jämföra MB med Ford. Eller i vilket fall VW mot Opel... Du ser var ditt resonemang brister väl?
Så vilken modell från vilket märke är sämst enligt dig? Vilken är bäst? Hur står de sig mot andra märken?
Jag misstänker att du inte kan svara på ens det eftersom du inte har nån som helst koll, på nånting när det gäller bilar.