Citat:
Ursprungligen postat av
Kessler
Jo det gör det absolut. Detta derby kommer vi sälja slut på de 25k biljetterna enkelt till Djurgårdare (även om det lär förekomma råttor som köper på sitt) men självklart kommer det vara svårare någon match i framtiden och då kan vi börja diskutera om horungar ska få fler biljetter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Det existerar inte 8k svarta tomtar heller enligt er

Att den här matchen blir slutsåld tvekar jag inte sekund om. Sedan är väl frågan hur många som är blåa eller råttor. Jag misstänker att det blir lite mixat på långsidorna men det har ju fungerat i alla år på Råttsunda Östra utan problem. Jag hoppas att norra kan bli en gedigen AIK-sektion.
Nu har jag varit på fyra matcher på Tele2/Stockholmsarenan och den stiger i min aktning. Det är givetvis inte Stadion2 men akustiken kan man fan inte klaga på, mycket bättre än Stadion och Råsunda, när växelsångerna drar igång så får man rysningar och sittplats dras med i blotta förskräckelsen

Märk väl, jag har ännu inte upplevt en stor bortaklack.
Om det endast är en enda match som man går på 2013 så ska det vara DIF-AIK, det kommer bli en mäktig upplevelse. Utsålt med två stora klackar på denna kompakta arena