2013-08-04, 14:56
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faxmo
Journey -dont stop believing? Där sjunger dom on and on blabla innan refrängen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
Bandet tror jag är Perkele, men kan mkt väl vara nåt liknande... refrängen går typ "it's gonna go on and on and on"

Jävligt lite att gå på, men skulle vilja veta vilken låt det är innan det gnager sönder skallen på mig

Det är inte Journey, musikstilen är punkrock/OI...
Citera
2013-08-04, 15:39
Medlem
Nån som vet vilken låt? http://www.youtube.com/watch?v=b0VBcUdMJDc , har för mig att den är rätt gammal.
Citera
2013-08-04, 15:48
Medlem
Milixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelpolak
Letar efter en musikvideo från en bulgarisk (tror jag) rappare. Snubben (eller snubbarna) står i typ vit kostym och rappar, medan det är massa brudar runt omkring. Låten i kombination med musikvideon är helt fruktansvärt löjlig.
Har för mig att den har blivit lite av ett "meme", men är inte säker.

Kan vara helt fel, men jag blev att tänka på denna

www.youtube.com/watch?v=jWxnI8-5LEg
Citera
2013-08-04, 15:53
Medlem
Letar efter en Svensk amatör hiphop låt!

Låten heter "Ghe - Kärlek" Frågan som jag nu undrar över är ju vart i hela friden den går o få tag på den eller åtminstonde få lyssna lite på den? Tack på för hand!

Citatet för dagen: Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för alla dessa tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie skit programmen dem visar dag in o dag ut!
Citera
2013-08-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Lånar tråden lite. Letar efter en låt från 80-talet dom sjunger television, television, television,

ngn vänlig själ som vet vad låten heter: tack på förhand mvh aband

Ända ja kan komma fram till är Bad Religion - Television, där dom då nämner telev...x antal, nästan jobbigt många gånger ska va från tidigt 80 tal dessutom.
Citera
2013-08-04, 16:47
Medlem
[quote=Tjeeeeej|44608708]Hej! Jag hörde att min granne spelade den absolut skönaste partylåten ever! Känner så väl igen den.. Har hört den massor av gånger men vet inte vad dom sjunger lr va den heter..

Introt är väldigt speciellt och mäktigt och jag tror ALLA känner igen det., en typisk house/partylåt.. Efter introt är det en kille med mörk röst som sjunger.,

AWOLNATION - Sail. kanske? Chansar nu. För tror inte den riktigt håller genre måttet du söker..

Har ju rätt sköna Svenska artister annars lite inom den genren, som Avici, Swe hose Maffia, Eric Prydz mm. Sen dör ju aldrig ATB ut!
Bara några tips, vet ej om de tillåtet. Ber om ursäkt i så fall
Citera
2013-08-04, 17:12
Medlem
Eftersöker den sista låten i denna collection på youtube. Den verkar vara av spansk/mexikansk karaktär.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=COcxA94z59k&t=53 4
Senast redigerad av erej13 2013-08-04 kl. 17:15.
Citera
2013-08-04, 18:24
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeej
Hej! Jag hörde att min granne spelade den absolut skönaste partylåten ever! Känner så väl igen den.. Har hört den massor av gånger men vet inte vad dom sjunger lr va den heter..

Introt är väldigt speciellt och mäktigt och jag tror ALLA känner igen det., en typisk house/partylåt.. Efter introt är det en kille med mörk röst som sjunger.,

Snälla hjälp mig!
Kan det vara Trumpsta?

http://www.youtube.com/watch?v=0RiQDCWsk-U
Citera
2013-08-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Kan det vara Trumpsta?

http://www.youtube.com/watch?v=0RiQDCWsk-U

Nä inte den heller!:-(
Citera
2013-08-04, 19:36
Medlem
[quote=pikkoman|44616340]
Citat:
Hej! Jag hörde att min granne spelade den absolut skönaste partylåten ever! Känner så väl igen den.. Har hört den massor av gånger men vet inte vad dom sjunger lr va den heter..

AWOLNATION - Sail. kanske? Chansar nu. För tror inte den riktigt håller genre måttet du söker..

Har ju rätt sköna Svenska artister annars lite inom den genren, som Avici, Swe hose Maffia, Eric Prydz mm. Sen dör ju aldrig ATB ut!
Bara några tips, vet ej om de tillåtet. Ber om ursäkt i så fall

Nä inte nån av dom heller..
Citera
2013-08-04, 19:59
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Nä inte den heller!:-(
Någon aning om hur gammal den är? Kolla igenom lite videos till tomorrowland så kanske du hittar den där.
Citera
2013-08-04, 20:27
Medlem
Jag hörde en låt på stranden idag som va grym, vet dock inte namnet. Det va helt klart en rocklåt. Brittisk, lite gubbig rock, likt The Clash. Enda texten jag uppfattade va två hastigt sjungt "oh yeah" efter varandra.
Inte mycket att gå på men vet du någon låt som liknar beskrivningen får du gärna skriva den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in