Citat:
Ursprungligen postat av
crazy_man1989
Då kan jag sätta in det i en tidperiod. Tror tyvärr att Berny inte fick reda på varför Pappa var trött och sliten vid den tiden och det rörde sig inte om något misslyckande med församlingen på det sättet som hon verkade tro.
Har jag träffat dig för det var några av Bernys vänner jag träffade på under den tiden?
Det är nog jag som uttrycker det lite fel.. när hon sa att er pappa var bitter över det här med att han försökt starta upp någon församling så tog jag det som att hon refererade ganska långt bakåt i tiden och uttalandet om detta är en bra bit innan 2005 (så vitt jag kan minnas idag)! Men om du menade att hon tolkade hela den situationen fel i sej självt.. ja, då blir det ju en annan sak.. jag återger endast det Jag minns också ska jag ju upprepa.
Jag TROR inte att vi ska ha setts vid något tillfälle.. inte vad jag kan minnas (det kan ju dock hända att vi i princip gick förbi varandra vid något tillfälle om vi var på samma ställe ungefär samtidigt, t ex hemma hos Berny i Haninge på den tiden - har dock inget minne utav att jag ska ha hälsat på dej eller dylikt).
Citat:
Hon är den hon utger sig för att vara!
Okey. Då har jag lite lite mer överblick över situationen.
Jag
försöker att hålla mej neutral så gott det går till allt detta och jag försöker även att skriva endast det jag också skulle kunna stå för i verkligheten (inte alltid lätt på nätet dock när man skriver något hastigt). Det finns som sagt en hel del i mitt huvud som jag funderar på men jag återkommer på ett eller annat sätt när jag kan få ner det i några vettiga ord.