2013-08-03, 18:33
Medlem
Situationen blir svårare och svårare, den vita mer vettiga mannen är hotad. Majoriteten av alla sk nationalister är som bekant också hjärntvättade i en hel del frågor.
Citera
2013-08-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Någonting som har slagit mig väldigt mycket det senaste året är att det verkar frodas en slags feminism inom den den vita och svenska nationalismen. Oftast är det dem så kallade hedningarna som har en slags naiv syn på den moderna germanska kvinnan i allmänhet, att hon är en stark kvinna som vill ha en nordisk man och många barn - typ som för 100 år sedan och i tredje riket.

Är det naivt? De flesta svenska kvinnor vill ju ha en svensk man, trots flashbacks starka övertygelse om motsatsen. Det är dessutom så, åtminstone i min bekantskapskrets, att det är kvinnorna snarare än männen som vill ha många barn tidigt.

Citat:
Problemet är bara att vi inte lever i det gamla Sverige där vi hade pli på kvinnan och kontrollerade hennes sexualitet så att den kanaliserades inom monogama äktenskapliga relationer, utan vi lever istället i ett judaiserat Sverige som enbart består av degeneration. Den judiska median har förvandlat våra kvinnor till hedonistiska och horiga monster som ägnar sig åt dem mest degenererade sakerna som vi nationalister drömmer mardrömmar om.

Och vilka är det som kvinnorna ägnar sig åt dessa hemskheter med? Till största delen är det ändå svenska män, även om det förstås förekommer att kvinnor gör depraverade saker med utländska män också. Varför är du så angelägen om att skylla på kvinnorna när männen uppenbarligen är lika depraverade?

Citat:
Dagens kvinnor är extremt promiskuösa och knullar runt med alla sorter exotiska varelser som dem kan hitta. 74 procent av dagens kvinnor åker på blatteknulls-resor (http://www.metro.se/nyheter/unga-tjejer-vill-resa-killarna-vill-vara-hemma/EVHlfs!h9WwAS69Qy7S2/?fb_comment_id=fbc_10151046853606974_29485040_1015 1756404701974#f1da9ff8f8) där dem degenererar sig totalt genom att bokstavligen svälja litervis av sperma och annat skit.

Att 74 % av tjejer reser innebär inte att de har sex med män på sina resor. Det är ohederligt argumenterande från din sida, och det där med litervis med sperma är ju bara trams.

Citat:
Dagens kvinnor falskanmäler och anmäler våldtäkt för allt sex som de ångrar, så många gruppvåldtäkter/våldtäkter och annat som blattar (och svenskar) anmäls för är säkert bara sex som den fulla hortjejen i fråga ångrat dagen efter (http://genusnytt.wordpress.com/2011/09/16/polischef-tjejer-hittar-pa-valdtakter/). Dagens kvinnor är extremt egoistiska, uppmärksamhetskåta och klär sig som luder. Dagens kvinnor uppmuntras också av judemedia att göra karriär och liknande trams istället för att skaffa barn och stadga sig. Dagens kvinnor sprider även skam över svenska män genom vad de gör på sina resor och annat. Dagens kvinnor aborterar enormt många barn också.
Hela stycket är ohederligt. ”Dagens kvinnor” gör ditt och datt, jag tror inte att det finns en enda kvinna i Sverige som stämmer in på allt det där, det är klart att falska våldtäktsanmälningar förekommer (vilket, skall poängteras, är helt oacceptabelt) men det är knappast något som ”dagens kvinnor” gör, utan det är enstaka trasiga personer.

Citat:
Kvinnorna är även de som rasblandar mest, så myterna från de feministiska nationalisterna om att båda könen är lika goda kålsupare är bara trams och galenskap. De svenska män som rasblandar med thailuder och annat i dagens Sverige är men som ratas av svenska kvinnor för att dagens horkvinnor vill "förverkliga" sig själva och rasblanda. Kvinnors rasblandning och annat leder till att vi får sexuellt frustrerade män som är så desperata efter fitta att de importerar thailuder. Men i princip alla svenska män jag känner vill ha en svensk kvinna.

Fast min erfarenhet säger att det är vanligare att män skaffar barn med sin thailändska kvinna än det är att 17-åriga Jenny skaffar barn med sin pojkvän från mellanöstern, och jag har till och med en källa som styrker det.

Sen att det är så synd om svenska män att de måsta skaffa sig thailändska kvinnor är också det bara gnäll. Som vanligt inom relationer är det så att man måste göra sig själv tillräckligt attraktiv för att partnern ska vara intresserad. Så har det varit sedan stenåldern och så kommer det fortsätta vara. Misslyckas man med att attrahera en partner så var det inte meningen att man skulle föröka sig heller.

Citat:
Detta är verklig fakta som många svenska män börjar irritera sig på. Jag har själv flera vänner som nu förstått vilken förödelse den kvinnliga frigörelsen har lett till. Även många så kallade "players" som jag känner (som får massvis med vagina) har blivit extremt äcklade av hur horiga dagens svenska tjejer är.
Tja, de männen är ju de som tjejerna har sex med, de har ju sitt fria val att sluta, och därmed begränsa tillgången på män att ha sex med. Genom att vara just ”players” så möjliggör de ju också det kvinnliga beteendet, så man skulle kunna kalla det för att kasta sten i glashus.

Citat:
Alla stora vita män genom tiderna har hela tiden förstått att kvinnans sexualitet måste kontrolleras och att kvinnor har en slags "horgen", det är en ödesfråga för att vi ska överleva som folk.
Men… Argumentet brukar ju vara att det är männen som är genetiskt lösaktiga för att sprida sina gener till så många olika kvinnor som möjligt, att det är evolutionsbiologiskt korrekt att män är otrogna och mer lösaktiga. Är det nu kvinnor som har horeri i generna plötsligt?

Citat:
Inom den nationalistiska rörelsen så tycker jag dock inte att den här frågan har lyfts fram tillräckligt. Dem som dominerar när sånt här diskuteras är oftast dem hedniska nationalisterna. Dem hedniska nationalisterna hånar våra förfäder genom att säga dem under det kristna Europas förtyckte kvinnans sexualitet, och så argumenterar dem för att våra kvinnor är tillräckligt intelligenta för att vara "fria" och annat trams. Dem tror också på sina egenkonstruerade lögner om att vi satte kvinnan och hennes fitta på en piedestal under det hedniska norden (det kan ju bero att många av dem är betahanar som tror att de automatiskt kommer att få fitta i ett framtida nationalistiskt Sverige)?
Kvinnor i forntidens Europa sattes knappast på piedestal utan jobbade i ungefär lika stor utsträckning som männen, möjligen med andra saker än männen (jag skulle gissa att det var mindre fysiskt krävande för kvinnor till exempel) men de låg nog inte på en divan och blev matade med chokladpraliner.

Citat:
Sanningen är nog snarare att vi kontrollerade kvinnans sexualitet lika mycket i det hedniska norden som i det kristna norden, för annars så hade samhället nog totalt gått totalt överstyr.
Är man intresserad kan man ju jämföra 1 Mos 19:4-8 eller Dom 19 med exempelvis de fornnordiska berättelserna om Skadi som, hör och häpna, själv får välja sin man.

Citat:
De indoeuropeiska männen var till exempel extremt patriarkala, och det ser man bland annat på den kvinnokultur som de lämnat efter sig i Indien. Häxbränning och immolering av kvinnor var förekommande när de dominerade. Nu har ju inte svenskar enormt mycket indoeuropeiskt blod, men det har ju de östeuropeiska folken och där är männen extremt manliga och det är vanligt att man ger sin kvinna en lavett ibland om hon inte lyssnar. Kan tänka mig att det var vanligt för ett antal decennier sedan i Sverige också.
Precis som du säger har inte svenskar speciellt mycket indoeuropeiskt blod, utan härstammar ju från andra förhistoriska folkgrupper. Därför blir det ju också ganska onödigt att jämföra med indoeuropéerna.
Vore det inte bara bättre om svenska män arbetade tillsammans med svenska kvinnor i Sverige istället för att titta på indoeuropéer och östeuropéer? Det borde ju vara den allra mest konstruktiva lösningen.

Citat:
Dessutom så kontrollerade vi männens sexualitet i det kristna Europa också, och då framförallt genom att uppmuntra männen att enbart ty sig till en kvinna. I princip alla män fick sig en kvinna på den tiden också. Kvinnor fick inte vara så selektiva som de är i dagens samhälle, där dem kan rada upp en massa hutlöst overkliga krav på en man.
Om kvinnans krav är så hutlöst overkliga kommer de ju inte att kunna uppfyllas, hon kommer då att a) bli ensam eller b) sänka sina krav.
Det är också bra att kvinnorna är selektiva, eftersom det leder till en bättre avkomma.

Citat:
Jag klankar inte direkt ner på asatron heller, det är ett kulturarv som vi ska vårda. Däremot så står det klart utom allt rimligt tvivel för mig att de hedniska nationalisterna är extremt naiva när det kommer till kvinnofrågan.
Ditt resonemang låter väldigt kristet. Lite som en 1800-talspräst, ungefär.
Det är ju tänkbart att det är så att mer ”hedniska” nationalister vill ha en annan sorts kvinna än ”kristna” nationalister, och att man till följd av detta också har olika kvinnosyn. Ju bättre kvinna en man väljer desto mindre måste han kontrollera henne. Och av det kan vi också dra slutsatsen att mer ”hedniska nationalister” strävar efter att välja bättre kvinnor än de mer ”kristna nationalisterna”
Citera
2013-08-03, 21:05
Medlem
Citat:
Det verkar också komma fler och fler kvinnor som ansluter sig till oss nationalister, och det är något som gör mig väldigt glad. Problemet är dock att dessa kvinnor är 1 på 10,000, ungefär.
Det är väl klart! Titta på din trådstart, vilken svensk kvinna med värderingarna du eftersträvar skulle frivilligt gå med i en rörelse som har den kvinnosyn du för fram? Vill man attrahera kvinnor med stark vilja och självrespekt till en rörelse så måste ju rörelsen vara attraktiv för dem, man kan förstås också argumentera för att det inte är rörelsen som ska förändras men då får man också acceptera att kvinnorna inte är intresserade.
De kvinnor som kan tänkas vara intresserade av att gå med i en rörelse där förespråkare uttrycker sig som du gör har nog ofta ganska dålig självkänsla och vill bli bestämda över (förutom vissa uppenbara undantag förstås, som faktiskt på riktigt är intresserade av politiken och har förmågan att endera bortse från din och dina fränders kvinnosyn, eller har hopp om att kunna förändra den på sikt)

Citat:
Dessutom så har jag märkt att dessa kvinnor fungerar som judarna och så fungerar kvinnor i allmänhet också. Kvinnor tar bara upp saker som handlar om dem själva och stöder det som enbart gynnar dem. Ta t.ex. hon Paulina Forslund på nordfont som exempel. Paulina skriver enbart artiklar som handlar om kvinnors "rättigheter" och trams om att våra kristna förfäder "förtryckte" kvinnans sexualitet o.s.v. Hennes engagemang handlar inte direkt om hon vill rädda den vita rasen, utan istället är det bara en massa feministblaj som gynnar henne, och de kåta betahanarna applåderar hennes artiklar i kommentarsfälten. Om hon hade varit engagerad för att rädda den vita rasen så hade hon varit för att kvinnorna ska foga sig efter mannen och andra naturliga grejer könen emellan.
Nu har jag inte läst allt av Forslund, men en snabbtitt ger att hon mest verkar skriva om familjen och mer relationsinriktade krönikor, vilket nog är nyttigt för ”rörelsen” som sådan.
Jag vet inte om jag skulle kalla henne feminist heller, jag tycker hon verkar ganska balanserad och pragmatisk i sina åsikter om jämställdhet i alla fall.
Det finns ju andra åsikter om hur man bäst räddar den vita rasen. Att kvinnorna fogar sig efter männen är helt enkelt inte en realistisk lösning. Att kvinnor kämpar för att förbättra sina villkor är naturligt och sunt och är inte ett problem, problemet ligger i att svenska män inte gör det.

Citat:
Se bara här på flashback till exempel också att de "nationalistiska" kvinnorna här enbart blir irriterade på blattar om de kritiserar deras klädsel och livsstil. kvinnorna vill enbart ha kvar deras feministjudiska livsstil.

Själv så skulle jag vilja att dagens horkvinnor deporterades till Afrika för att få uppleva lite uppfriskande mångkultur. Problemet är ju bara att vi behöver våra kvinnor för att vi som det bästa ädelvita folket ska överleva. Om vi skulle deportera alla kvinnor som rasblandat och annat så skulle vi gå under som ras. Dessutom är våra kvinnor de vackraste av alla kvinnor. Jag tycker däremot att vissa som utan tvivel varit mest degenererade kan lynchas, deporteras eller skambeläggas på något vis för att statuera exempel.
Dagens depraverade ”horkvinnor” är ju enligt dig en produkt av systemet, och det är dagens depraverade svenska män också. Varför tycker du att svenska kvinnor ska deporteras till Afrika men inte de svenska männen?

Citat:
Det är livssviktigt att vi löser detta i ett framtida nationalistiskt Europa utan icke-vita. Vi måste kontrollera våra kvinnor och varje man måste ha en kvinna. Kvinnorna ska inte få ha den "frihet" som de har idag och vi måste kontrollera deras sexualitet. Dem ska även klä sig anständigt.
Varje man ska inte ha en kvinna, eftersom det går helt emot naturen och det narturliga urvalet.
Citera
2013-08-03, 23:16
Bannlyst
Vad är er åsikt om hedersvåld? Jag själv är inte den som har komplex när det gäller sånt här, utan accepterar hellre att jag valt en dålig kvinna som inte är stark nog att vara ärlig. Men kan tycka att det kan vara bra med hedersvåld för att höja samhällsmoralen. Otrohet bör betraktas som ett brott i ett samhälle där man håller moralen högt, att fysiskt misshandla bör ses som lika mycket brott som detta, då båda egentligen är saker som bara angår 2 personer när det väl kommer till kritan, och otrohet straffas instinktivt med våld. Tycker inte heller det ska finnas nån gräns för hur långt detta får gå, om man dödar är det helt okej. Handlar om att lära sig konsekvenserna. Men tycker det ska krävas nån slags DNA-test i fittan eller nått för att kunna bevisa handlingen tekniskt, om det ska vara legitimt med såna handlingar.

Samtidigt, hade det varit min dotter, hade jag såklart dödat personen som överhuvudtaget använt våld mot henne.
Citera
2013-08-04, 01:05
Medlem
SummaSummarums avatar
Jag tror att mycket skulle lösa sig av sig självt om vi bara fick vara ifred i vårt land och blev mer fria från destruktivt mediainflytande. Vi germaner har vår natur och vi kommer generellt sett agera enligt den när gäller förhållandet mellan män och kvinnor. Vi agerar enligt våra av naturen givna förutsättningar. Det är inget vi behöver/kan styra politiskt. Vi kan nog lugnt låta naturen ha sin gång, om vi får vara ifred.
Citera
2013-08-04, 19:07
Medlem
Kan ni ge lite exempel på den växande feminismen inom den nationella rörelsen. Hur stort är problemet med feminister inom den nationella rörelsen?

Går det att beskriva till exempel med procent hur mycket feminismen ökat inom den nationella rörelsen de sista fem åren?
Senast redigerad av Ragnhildur 2013-08-04 kl. 19:10.
Citera
2013-08-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virvatuli
Är det naivt? De flesta svenska kvinnor vill ju ha en svensk man, trots flashbacks starka övertygelse om motsatsen. Det är dessutom så, åtminstone i min bekantskapskrets, att det är kvinnorna snarare än männen som vill ha många barn tidigt.

Och vilka är det som kvinnorna ägnar sig åt dessa hemskheter med? Till största delen är det ändå svenska män, även om det förstås förekommer att kvinnor gör depraverade saker med utländska män också. Varför är du så angelägen om att skylla på kvinnorna när männen uppenbarligen är lika depraverade?

Att 74 % av tjejer reser innebär inte att de har sex med män på sina resor. Det är ohederligt argumenterande från din sida, och det där med litervis med sperma är ju bara trams.

Hela stycket är ohederligt. ”Dagens kvinnor” gör ditt och datt, jag tror inte att det finns en enda kvinna i Sverige som stämmer in på allt det där, det är klart att falska våldtäktsanmälningar förekommer (vilket, skall poängteras, är helt oacceptabelt) men det är knappast något som ”dagens kvinnor” gör, utan det är enstaka trasiga personer...
Insiktsfullt och mer instämmande med verkligheten än den skeva bild vissa "kända" flashbackprofiler ofta målar upp. Det är ett helvetes överdrivande och en bitterhet av sällan skådat slag ute i verkligheten bakom somliga inlägg. Män är "beta" som låter kvinnor själva välja partner? Tyder det inte snarare på självsäkerhet att man vet att kvinnorna kommer till en själv i kontrast till den dynga TS proklamerar?
Citera
2013-08-05, 01:48
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvatuli

Det märks att du antingen är en vit riddare eller dumnaiv kvinna som försöker sopa undan allt synligt skit under mattan (jag tror jag kör på kvinnospåret, med tanke på din dumnaiva inställning).

Gumman, vi kommer aldrig att finna några lösningar på dessa problem som existerar i vårt nuvarande Sverige om vi är lika passiva och efterblivet naiva som du är. Du väcker bara ännu mer ilska genom att förneka. Låt oss istället erkänna att dessa problem existerar och finna lösningar. Capisce?

Och det må vara så att kvinnorna inom just din bekantskapskrets vill ha barn i tidig ålder, men jag tittar på hur det ser ut i det stora hela generellt sett och eftersöker förslag på lösningar i denna tråd. Kvinnorna är de som väljer partners och de är selektiva (och de har de alltid varit), och i vårt nuvarande samhälle så har de blivit ännu mer selektiva vilket gör att många svenska män blir barn- och kvinnolösa. Som plus i kanten så har vi också en väldigt stor icke-vit manlig befolkning som gör att konkurrensen om de svenska kvinnorna tightas till med några extra procent. Men det kanske bara är skräpsnack om man frågar dig?

Citat:

Vadå vilka? Har du överhuvudtaget läst länkarna som medlemmarna i tråden har postat? Har du överhuvudtaget besökt en charterort, eller sett några program eller bilder från nån charterort? Lever du överhuvudtaget i verkligheten? Snälla, sluta spela dum. Du låter som en typisk antirasist och feminist.

Andelen kvinnor som ägnar sig åt detta är tillräckligt stor för att jag och andra svenska män ska bli upprörda. Det finns massa länkar i denna tråd och i andra trådar. Gå ut och lev i verkligheten annars om ingen fakta tillfredsställer dig. Och var har du fakta som stöder din tes om att männen är "lika depraverade"? Drog du fram det citatet lite snabbt från en kaninstjärt eller?

Citat:

Inte alla, men troligtvis en väldigt stor andel. Det är inte en slump att svenska och andra unga västeuropeiska tjejer har rykten om att vara lösaktiga av sig. De orter som de flesta av dem åker till är ju inte heller direkt kända för att inneha renässanskonst eller kulturbyggnader i klass med Parthenon, utan det är ju rena rama "supa- och knulla-orter".

Och det med litervis av sperma är inte alls trams. Om du har besökt dessa orter eller hört från de som besöker dem så vet du likväl som jag att det stämmer. På dessa fester så blir även den prydaste lilla oskuldsfulla plugg-prinsessan rena rama porrstjärnan med gang bangs och hela köret.

Citat:
Hela stycket är ohederligt. ”Dagens kvinnor” gör ditt och datt, jag tror inte att det finns en enda kvinna i Sverige som stämmer in på allt det där, det är klart att falska våldtäktsanmälningar förekommer (vilket, skall poängteras, är helt oacceptabelt) men det är knappast något som ”dagens kvinnor” gör, utan det är enstaka trasiga personer
.

Givetvis gör inte alla det, men fenomenen ökar och ökar i en oroväckande takt.

Citat:
Fast min erfarenhet säger att det är vanligare att män skaffar barn med sin thailändska kvinna än det är att 17-åriga Jenny skaffar barn med sin pojkvän från mellanöstern, och jag har till och med en källa som styrker det.

Men kära nån, du länkar till en studie som redovisar äktenskap mellan 1990-2004. Studien omfattar inte 16-åriga Jenny med det 25-åriga mongol-flyktingbarnet Achmed, eller 18-åriga Sara som åker på knullresa till Alanya. Det är djupt ohederligt att benämna män som de värsta rasblandarna när studien bara omfattar äktenskap mellan 1990-2004. Dessutom så finns det fler män än kvinnor i Sverige, så den studien ger jag inte mycket för.

Citat:
Sen att det är så synd om svenska män att de måsta skaffa sig thailändska kvinnor är också det bara gnäll. Som vanligt inom relationer är det så att man måste göra sig själv tillräckligt attraktiv för att partnern ska vara intresserad. Så har det varit sedan stenåldern och så kommer det fortsätta vara. Misslyckas man med att attrahera en partner så var det inte meningen att man skulle föröka sig heller.

Men så var det inte alls förr. För bara cirka tre decennier sedan så var merparten av de fulare svenska männen garanterade en kvinna, trots att de inte ansträngde sig lika mycket som filmstjärnor för att bli attraktiva. Med dagens samhälle där merparten av alla kvinnor vill förverkliga sig själva, åker utomlands, har mer rättigheter, ökade kravlistor och massor av icke-vita män att välja på så blir trycket enormt för att få sig en kvinna. De oattraktiva, nördiga och äldre männen är oftast de som blir över och deras desperation efter intimitet gör ofta att de importerar thailuder. Många män växer även upp med identitetsproblem eftersom att de får höra att de attraherar kvinnor bäst genom att agera som tofflar och betahannar. Tyvärr så stämmer ju inte detta och trycket blir enormt på dem när de blir äldre att de ska agera som stöddiga blattar för att attrahera kvinnor. De män som saknar självförtroende i det sociala samspelet med kvinnor brukar också i ren desperation importera nån asiatisk kvinna. Trycket att vara självsäker och manlig är större än någonsin.

Citat:
Tja, de männen är ju de som tjejerna har sex med, de har ju sitt fria val att sluta, och därmed begränsa tillgången på män att ha sex med. Genom att vara just ”players” så möjliggör de ju också det kvinnliga beteendet, så man skulle kunna kalla det för att kasta sten i glashus.

Fast det är ju kvinnorna som väljer att ha sex med dem, eller hur? Kvinnorna är ju de som belönar "players".

Citat:
Kvinnor i forntidens Europa sattes knappast på piedestal utan jobbade i ungefär lika stor utsträckning som männen, möjligen med andra saker än männen (jag skulle gissa att det var mindre fysiskt krävande för kvinnor till exempel) men de låg nog inte på en divan och blev matade med chokladpraliner.

Är man intresserad kan man ju jämföra 1 Mos 19:4-8 eller Dom 19 med exempelvis de fornnordiska berättelserna om Skadi som, hör och häpna, själv får välja sin man.

Men snälla, ska det bli en religionstråd nu? Du länkar först texter från Gamla Testamentet och sen nåt konstigt om Skadi? Jag vill läsa förslag på lösningar på problemen.

Citat:
Ditt resonemang låter väldigt kristet. Lite som en 1800-talspräst, ungefär.
Det är ju tänkbart att det är så att mer ”hedniska” nationalister vill ha en annan sorts kvinna än ”kristna” nationalister, och att man till följd av detta också har olika kvinnosyn. Ju bättre kvinna en man väljer desto mindre måste han kontrollera henne. Och av det kan vi också dra slutsatsen att mer ”hedniska nationalister” strävar efter att välja bättre kvinnor än de mer ”kristna nationalisterna”

Grattis! Du har just konfirmerat att kvinnor helst inte ska inneha några viktiga positioner inom nationalistiska organisationer. Sverige var väl kvinnofientligt innan 1968 också enligt er muppar
Senast redigerad av Durcherrs 2013-08-05 kl. 01:55.
Citera
2013-08-05, 02:02
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag tror att mycket skulle lösa sig av sig självt om vi bara fick vara ifred i vårt land och blev mer fria från destruktivt mediainflytande. Vi germaner har vår natur och vi kommer generellt sett agera enligt den när gäller förhållandet mellan män och kvinnor. Vi agerar enligt våra av naturen givna förutsättningar. Det är inget vi behöver/kan styra politiskt. Vi kan nog lugnt låta naturen ha sin gång, om vi får vara ifred.

Fast parasiterna kommer ju fortfarande att finnas kvar inombords, även om vi deporterar alla icke-vita. Om vi inte tar bort parasiterna så kommer de att överföras till nästa generation. Om vi inte gör nåt för att stoppa kvinnornas beteende så kommer allt bara att fortsätta.

Om vi på hippie-vis låter "naturen ha sin gång" så kommer kvinnorna fortsätta att resa utomlands och hela köret. Kontroll behövs och är helt naturligt.
Citera
2013-08-05, 03:00
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Vadå vilka? Har du överhuvudtaget läst länkarna som medlemmarna i tråden har postat? Har du överhuvudtaget besökt en charterort, eller sett några program eller bilder från nån charterort? Lever du överhuvudtaget i verkligheten? Snälla, sluta spela dum. Du låter som en typisk antirasist och feminist.

Andelen kvinnor som ägnar sig åt detta är tillräckligt stor för att jag och andra svenska män ska bli upprörda. Det finns massa länkar i denna tråd och i andra trådar. Gå ut och lev i verkligheten annars om ingen fakta tillfredsställer dig. Och var har du fakta som stöder din tes om att männen är "lika depraverade"? Drog du fram det citatet lite snabbt från en kaninstjärt eller?
Ja för alla med en fungerande hjärna och ett par ögon i skallen är det tämligen uppenbart att den världsbild som feminister, vita riddare och "hedniska" hippies målar upp inte överensstämmer med verkligheten. Även om det vore såsom de påstår att män minsann är lika eller mer promiskuösa och rasblandande i förhållande till kvinnor så är det ännu värre om kvinnor horar och har sex med rasfrämlingar än att män gör detsamma. Nu antyder ju det mesta att kvinnor är mycket värre än män på dessa punkter dessutom så det finns ingen anledning för en rationell individ att komma med verklighetsfrämmande bortförklaringar.
Citat:
Young women are becoming more promiscuous, with more sexual partners than men, researchers have found.

By the age of 21 they have had sex with an average of nine lovers - two more than their male partner.

The sex survey, for More magazine, also found women crave more sex but still believe men enjoy it more than they do.

The survey follows a U.S. study earlier this year that found teenage girls who watch a lot of TV shows with a high sexual content, such as Friends and Sex And The City, are twice as likely to become pregnant.

The researchers for that study concluded: 'One problem is that these and similar programmes glamorise sex while hardly mentioning its downsides, such as pregnancy and sexually transmitted diseases.'

Lisa Smosarski, editor of More, suggested that there will be no turning back for today's sexually confident young women. 'Our results show that after decades of lying back and thinking of England, today's twenty-something women are taking control of their sex lives and getting what they want in bed. And why not?

And only 32 per cent believed love to be an important factor before having sex. Seven out of ten confessed to having had a one-night stand and a fifth had enjoyed more than five.

Only 1 per cent said they would wait until marriage to have sex.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1093011/Women-far-promiscuous-men-says-shock-new-study.html

Sex and the city skapades av juden Darren Star och Friends av judarna David Crane och Marta Kauffman
Senast redigerad av Magnet83 2013-08-05 kl. 03:04.
Citera
2013-08-05, 07:35
Medlem
Jag har sökt efter inlägg som handlar om den växande feminismen inom den vita/svenska nationalismen i denna tråd som ts startat för att debattera den växande feminismen inom den vita/svenska nationalismen. Hur jag än letar hittar jag ingenting om att det finns någon växande feminism inom den svenska nationalismen. Alla i stort sett skriver om andra saker.

Skärpning gubbar, håll er till saken och ge lite information. Hur ser den växande feminismen inom den svenska nationalismen ut?! Håll er till saken!!!!
Citera
2013-08-05, 19:40
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
När man läser denna tråd så vet man inte om det är nazister eller islamister som skriver här.. Helt likadan argumentations teknik.

Har någon av haft ens haft en flickvän?
Ja, hon ligger bredvid mig i sängen. Nu har ju jag haft en vansinnig jävla tur som har hittat en blond tjej som tycker att det är roligare med trädgårdsarbete och geocaching än att åka och halsa negerkuk i nån jävla avskrädeshåla. Håller för övrigt med Varnagel gällande det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in