2013-08-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nido6
Ja, hon ligger bredvid mig i sängen. Nu har ju jag haft en vansinnig jävla tur som har hittat en blond tjej som tycker att det är roligare med trädgårdsarbete och geocaching än att åka och halsa negerkuk i nån jävla avskrädeshåla. Håller för övrigt med Varnagel gällande det mesta.
Kan du gå in mer i detalj på vilka av Varnagels åsikter om den växande feminismen inom den vita/nationella rörelsen som du håller med om. Det skulle vara intressant med några exempel. Vad är det som du inte håller med honom om i denna fråga?
Citera
2013-08-06, 10:33
Medlem
AportMedEnAborts avatar
Så med andra ord borde vi ta efter islams värderingar gällande kvinnor?
Citera
2013-08-07, 16:57
Medlem
AriGoldds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DistortedTruth
Haha TS gå ut och försök få ligga bara en gång i ditt liv iaf innan du startar såna här bittra trådar

Haha precis vad jag tänkte också, kvinnorna får väl ligga med vem/vilka dom vill och uppenbarligen verkar inte TS vara en av dom
Citera
2013-08-07, 17:08
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Slutade läsa när du skrev att 74% av sveriges kvinnor åker på blatteknull-resor och hänvisade till en artikel att 74% av unga svenska kvinnor varit utomlands det senaste året.... schysst sätt att förvränga siffror..

Att vara sverigevän, feminist och acceptera homosexuella är väl ingen omöjlighet?
Siffran kanske inte är så hög men ansenliga mängder rör det sig om i alla fall. Missade du artiklarna jag klistrade in i tråden med bland annat den turkiske strandraggaren som påstod att han lägrat runt 1000 skandinaviska kvinnor? Då rör det sig därtill om endast 1 strandraggare på 1 badort i 1 land. Det är klart att det är möjligt att vara feminist och patriot/nationalist men det är ungefär lika förvirrat som att vara ateistislamist.
Citat:
Ursprungligen postat av AriGoldd
Haha precis vad jag tänkte också, kvinnorna får väl ligga med vem/vilka dom vill och uppenbarligen verkar inte TS vara en av dom
Ha ha, så otroligt fyndigt och nyskapande! Kan inte ni judar bara ge fan i att ettrigt spamma sönder tråden med sinnesslöa oneliners eller misshagar detta uppenbarligen känsliga ämne er så till den grad att ni verkligen måste?
Senast redigerad av Magnet83 2013-08-07 kl. 17:11.
Citera
2013-08-07, 17:17
Medlem
AriGoldds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Siffran kanske inte är så hög men ansenliga mängder rör det sig om i alla fall. Missade du artiklarna jag klistrade in i tråden med bland annat den turkiske strandraggaren som påstod att han lägrat runt 1000 skandinaviska kvinnor? Då rör det sig därtill om endast 1 strandraggare på 1 badort i 1 land. Det är klart att det är möjligt att vara feminist och patriot/nationalist men det är ungefär lika förvirrat som att vara ateistislamist.

Ha ha, så otroligt fyndigt och nyskapande! Kan inte ni judar bara ge fan i att ettrigt spamma sönder tråden med sinnesslöa oneliners eller misshagar detta uppenbarligen känsliga ämne er så till den grad att ni verkligen måste?

Ha ha, kan försäkra dig om att jag är 0,0 % jude. Kvinnosynen i detta ämne misshagar mig dock en hel del
Citera
2013-08-07, 17:28
Medlem
AriGoldds avatar
Svenska tjejer ligger runt en hel del utomlands, det tror jag inte det råder något tvivel om, men det gör väl killar också? Eller försöker iaf, tjejer får väl till det oftare än killarna dock antar jag Fan vi åkte ett gäng grabbar på studentresa till Ayia Napa när jag tog studenten och supa och ligga va väl det som låg högst upp på agendan. Samma sak när vi var till Ibiza nu för ett par veckor sen. Antar att jag inte är den enda här som gjort en sådan resa heller, är det värre när tjejer gör det alltså? Dom får säkerligen till det mer som sagt men vad spelar det för roll?
Citera
2013-08-07, 17:31
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ha ha, kan försäkra dig om att jag är 0,0 % jude. Kvinnosynen i detta ämne misshagar mig dock en hel del
Och du har förstås släktforskat till Birger Jarl och är helt svensk förstås precis som alla andra PK-dårar och judetroll. Det här ämnet må vara obekvämt och deprimerande men nödvändigt och informativt. TS framgång (eller brist på) hos kvinnor är helt orelaterad till diskussionsämnet så har ni ingenting vettigare att skriva än hjärndött bludder så kan du och de andra judarna/feministerna/vita riddarna/kommunistliberalerna gott hålla käften.
Citera
2013-08-07, 17:47
Medlem
AriGoldds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Och du har förstås släktforskat till Birger Jarl och är helt svensk förstås precis som alla andra PK-dårar och judetroll. Det här ämnet må vara obekvämt och deprimerande men nödvändigt och informativt. TS framgång (eller brist på) hos kvinnor är helt orelaterad till diskussionsämnet så har ni ingenting vettigare att skriva än hjärndött bludder så kan du och de andra judarna/feministerna/vita riddarna/kommunistliberalerna gott hålla käften.

Låter den sista raden du skrev vara mitt svar till "inget vettigare att skriva än hjärndött bludder", har faktiskt släktforskat en del och min släkt var då svenskar i tidigt 1800-tal iaf, antar dock att du har släktforskat längre än så?
Citera
2013-08-07, 17:56
Medlem
Innebär den ökande feminismen inom den vita rörelsen att man gått från 0 till 1 kvinna som säger något?
Citera
2013-08-07, 18:18
Medlem
Citat:

Om sanningen misshagar dig så är du nog jude ändå, i själen om inte annat.
Senast redigerad av Varnagel 2013-08-07 kl. 18:31.
Citera
2013-08-07, 18:23
Medlem
Citat:
Svenska tjejer ligger runt en hel del utomlands, det tror jag inte det råder något tvivel om, men det gör väl killar också? Eller försöker iaf, tjejer får väl till det oftare än killarna dock antar jag Fan vi åkte ett gäng grabbar på studentresa till Ayia Napa när jag tog studenten och supa och ligga va väl det som låg högst upp på agendan. Samma sak när vi var till Ibiza nu för ett par veckor sen. Antar att jag inte är den enda här som gjort en sådan resa heller, är det värre när tjejer gör det alltså?

Ja, det är generellt alltid mycket värre när kvinnor gör det. Sen är det dessutom ett faktum att kvinnor i allmänhet gör det mycket mer än män. Det är alltså dubbelt upp med dåligheten.

Citat:
Dom får säkerligen till det mer som sagt men vad spelar det för roll?

I ett större perspektiv är det av helt avgörande betydelse att man har kontroll över den egna gruppens honor. De är en resurs precis som mat, vatten, bränsle, odlingsbar jord m.m. Detta vet judarna såklart om och det var därför de skapade feminismen. Judarna skapade feminismen och "kvinnlig frigörelse" i syfte att förstöra den vite mannens civilisation och utrota den vita rasen.
Citera
2013-08-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnhildur
Innebär den ökande feminismen inom den vita rörelsen att man gått från 0 till 1 kvinna som säger något?

Nej, den innebär att "nationalister" tyvärr ofta har en i grunden kulturmarxistisk syn på tillvaron. De flesta "nationalister" verkar vara så marinerade i maktens propagandalögner och sjuka dogmer att de tror att detta är det rätta, sanna och självklara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in