Citat:
Ja, det är verkligen löjligt och beklämmande att sådana här diskussioner alltid urartar till någon slags kristendom vs. hedendom-debatt. Åsidosätt det religiösa tjafset och fokusera på sakfrågorna istället. Kvinnor är inte alls några starka, ärbara valkyrior á la Éowyn och Arwen i allmänhet och det är ett orealistiskt ideal som inte är aktuellt idag i den freudomarxistiska efterkrigstiden. Samtidigt som i praktiken judiskt indoktrinerade flummare sitter och fantiserar om och idealiserar den fornnordiska tiden, som vi av uppenbara skäl inte vet särskilt mycket om, med sina starka och fria hjältinnor pågår sådant här för fullt just nu:Det är inget "semitiskt" med sanningen och sunt förnuft. Kvinnor och män är av naturen olika och det är destruktiv och anti-vit judisk feminism att hävda något annat och att förespråka "frihet" och massa andra sinnessjuka grejer med hänvisning till påhittade hippiefantasier om hur det var på "hedningarnas" tid. 

Citat:
http://www.aftonbladet.se/resa/article10805914.ab
Medeni Getin, 25, och Celal Aydih, 23, jobbar på stranden i turkiska Side. Genom åren har de dejtat hundratals svenska tjejer.
Han dejtar helst 15–17-åriga skandinaviska tjejer och hymlar inte med att det för honom bara handlar om sex.
Vad tycker ni om svenska tjejer? Medeni: – Svenska tjejer är vackrast i världen. Jag gifte mig till och med med en.
Celal: – De är bäst. Jag dejtar en svensk tjej denna vecka. Hon är 15 år och på semester med sin familj.
Hur många svenska tjejer har ni haft?C: – Kanske 200.
M: – Under mina casanovaår var jag med cirka tusen skandinaviska tjejer. Sista sommaren innan jag gifte mig räknade jag till 97. Men efter äktenskapet är det inte på samma sätt längre.
Utnyttjar ni tjejerna?
M: – Nej! Det är de som utnyttjar oss. Jag flyttade till Sverige till min fru. Sedan var hon otrogen och dumpade mig. Jag fick hjärtproblem och låg medvetslös på sjukhus i flera veckor.
C: – Jag är alltid ärlig och säger att jag inte vill ha ett förhållande. Det är tjejerna som är på.
Han dejtar helst 15–17-åriga skandinaviska tjejer och hymlar inte med att det för honom bara handlar om sex.
Vad tycker ni om svenska tjejer? Medeni: – Svenska tjejer är vackrast i världen. Jag gifte mig till och med med en.
Celal: – De är bäst. Jag dejtar en svensk tjej denna vecka. Hon är 15 år och på semester med sin familj.
Hur många svenska tjejer har ni haft?C: – Kanske 200.
M: – Under mina casanovaår var jag med cirka tusen skandinaviska tjejer. Sista sommaren innan jag gifte mig räknade jag till 97. Men efter äktenskapet är det inte på samma sätt längre.
Utnyttjar ni tjejerna?
M: – Nej! Det är de som utnyttjar oss. Jag flyttade till Sverige till min fru. Sedan var hon otrogen och dumpade mig. Jag fick hjärtproblem och låg medvetslös på sjukhus i flera veckor.
C: – Jag är alltid ärlig och säger att jag inte vill ha ett förhållande. Det är tjejerna som är på.
Citat:
http://www.dn.se/nyheter/kompisen-tittade-pa-nar-jousef-17-valdtog-kajsa/
Femtonåriga Kajsa låg i sin säng och hånglade med Ahmed medan hans vän Jousef satt vid datorn i hennes rum. Hon hade varit på många fester där deltagarna hånglat öppet, men den här kvällen blev allt fel. Jousef tog över och våldtog henne.
Egentligen kände Kajsa varken Ahmed, 16, eller Jousef, 17. Hon och hennes vän Elin hade haft kontakt med dem på nätet och mobilerna en tid, men när de kom till det bokade mötet på en hamburgerrestaurang var det första gången de sågs i verkliga livet.
Kajsa tänkte aldrig att det kunde vara farligt.
- Nej, säger hon. Inte heller när vi gick vidare hem till mig tyckte vi att det var farligt. Det var bara pirrigt. Vi tyckte att killarna var kaxiga och coola.
Egentligen kände Kajsa varken Ahmed, 16, eller Jousef, 17. Hon och hennes vän Elin hade haft kontakt med dem på nätet och mobilerna en tid, men när de kom till det bokade mötet på en hamburgerrestaurang var det första gången de sågs i verkliga livet.
Kajsa tänkte aldrig att det kunde vara farligt.
- Nej, säger hon. Inte heller när vi gick vidare hem till mig tyckte vi att det var farligt. Det var bara pirrigt. Vi tyckte att killarna var kaxiga och coola.
Citat:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article1956188.ab
Sjuandiskot på Lidingö i Stockholm är drogfritt men alkoholkontrollen är inte vakternas största bekymmer. Energin går åt till att hålla koll på tjejerna. Målet är att få strula med så många som möjligt. Den som hånglar mest får högst status. Varför vill ni klä av er? – För att det är fint. Och för att man får killar. Vi kommer ju hit för att strula.
Citat:
http://www.metro.se/halsa/var-tredje-har-varit-otrogen-mot-sin-partner/Objglf!18_5021-42/
Kärlek är viktigare än sex. Men var tredje är otrogen mot sin partner. Och svenska tjejer är mer otrogna än sina män.– Det är en siffra som går på tvärs med tidigare undersökningar, säger Maria Bergström, sexualupplysare på RFSU. Kanske hänger de här siffrorna ihop med att fler kvinnor i dag skiljer på kärlek och sex och att de därför har lättare att vara otrogna.
Senast redigerad av Magnet83 2013-07-19 kl. 16:23.
Senast redigerad av Magnet83 2013-07-19 kl. 16:23.