2013-07-19, 16:00
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det är inget "semitiskt" med sanningen och sunt förnuft. Kvinnor och män är av naturen olika och det är destruktiv och anti-vit judisk feminism att hävda något annat och att förespråka "frihet" och massa andra sinnessjuka grejer med hänvisning till påhittade hippiefantasier om hur det var på "hedningarnas" tid.
Ja, det är verkligen löjligt och beklämmande att sådana här diskussioner alltid urartar till någon slags kristendom vs. hedendom-debatt. Åsidosätt det religiösa tjafset och fokusera på sakfrågorna istället. Kvinnor är inte alls några starka, ärbara valkyrior á la Éowyn och Arwen i allmänhet och det är ett orealistiskt ideal som inte är aktuellt idag i den freudomarxistiska efterkrigstiden. Samtidigt som i praktiken judiskt indoktrinerade flummare sitter och fantiserar om och idealiserar den fornnordiska tiden, som vi av uppenbara skäl inte vet särskilt mycket om, med sina starka och fria hjältinnor pågår sådant här för fullt just nu:
Citat:
Medeni Getin, 25, och Celal Aydih, 23, jobbar på stranden i turkiska Side. Genom åren har de dejtat hundratals svenska tjejer.
Han dejtar helst 15–17-åriga skandinaviska tjejer och hymlar inte med att det för honom bara handlar om sex.
Vad tycker ni om svenska tjejer? Medeni: – Svenska tjejer är vackrast i världen. Jag gifte mig till och med med en.
Celal: – De är bäst. Jag dejtar en svensk tjej denna vecka. Hon är 15 år och på semester med sin familj.
Hur många svenska tjejer har ni haft?C: – Kanske 200.
M: – Under mina casanovaår var jag med cirka tusen skandinaviska tjejer. Sista sommaren innan jag gifte mig räknade jag till 97. Men efter äktenskapet är det inte på samma sätt längre.
Utnyttjar ni tjejerna?
M: – Nej! Det är de som utnyttjar oss. Jag flyttade till Sverige till min fru. Sedan var hon otrogen och dumpade mig. Jag fick hjärtproblem och låg medvetslös på sjukhus i flera veckor.
C: – Jag är alltid ärlig och säger att jag inte vill ha ett förhållande. Det är tjejerna som är på.
http://www.aftonbladet.se/resa/article10805914.ab

Citat:
Femtonåriga Kajsa låg i sin säng och hånglade med Ahmed medan hans vän Jousef satt vid datorn i hennes rum. Hon hade varit på många fester där deltagarna hånglat öppet, men den här kvällen blev allt fel. Jousef tog över och våldtog henne.

Egentligen kände Kajsa varken Ahmed, 16, eller Jousef, 17. Hon och hennes vän Elin hade haft kontakt med dem på nätet och mobilerna en tid, men när de kom till det bokade mötet på en hamburgerrestaurang var det första gången de sågs i verkliga livet.

Kajsa tänkte aldrig att det kunde vara farligt.

- Nej, säger hon. Inte heller när vi gick vidare hem till mig tyckte vi att det var farligt. Det var bara pirrigt. Vi tyckte att killarna var kaxiga och coola.
http://www.dn.se/nyheter/kompisen-tittade-pa-nar-jousef-17-valdtog-kajsa/

Citat:
Sjuandiskot på Lidingö i Stockholm är drogfritt men alkoholkontrollen är inte vakternas största bekymmer. Energin går åt till att hålla koll på tjejerna. Målet är att få strula med så många som möjligt. Den som hånglar mest får högst status. Varför vill ni klä av er? – För att det är fint. Och för att man får killar. Vi kommer ju hit för att strula.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article1956188.ab

Citat:
Kärlek är viktigare än sex. Men var tredje är otrogen mot sin partner. Och svenska tjejer är mer otrogna än sina män.– Det är en siffra som går på tvärs med tidigare undersökningar, säger Maria Bergström, sexualupplysare på RFSU. Kanske hänger de här siffrorna ihop med att fler kvinnor i dag skiljer på kärlek och sex och att de därför har lättare att vara otrogna.
http://www.metro.se/halsa/var-tredje-har-varit-otrogen-mot-sin-partner/Objglf!18_5021-42/
Senast redigerad av Magnet83 2013-07-19 kl. 16:23.
Citera
2013-07-19, 16:02
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Det kanske förvånar men "rörelsen" är i många fall väldigt PK och kulturmarxistisk. Judarnas betingning och indoktrinering av vita (män)niskor har varit så total och genomgripande att inte ens "nazister" ser igenom vissa grundläggande saker. Även "nazister" har ofta en kulturmarxistisk, "jämställd" och "demokratisk" syn på tillvaron om man skulle jämföra med nästan vilken svensk man som helst innan 1945.

Det du skriver är (som alltid) 100 procent sant och verklighetsförankrat. För bara 7-8 decennier sedan så hade mina åsikter varit helt normala för gemene man och "hednamupparna" hade betraktats som sinnessjuka. Då såg man problemen man hade och agerade hårt och manligt därefter på klassiskt ädelvitt manligt vis. Har även för mig att Hitler var rasande på kvinnorna som rasblandade med negrer i Rhen och ville bestraffa dem.

Citat:
Att sätta kvinnor på piedestal är som sagt något som betahannar, oskulder och "vita riddare" (jordens mest patetiska varelse alla kategorier) ofta ägnar sig åt. Samtidigt så springer söta små blonda och blåögda svenska flickor och agerar gratishoror åt "ensamkommande flyktingbarn" och allehanda groteska orcher.

Inte bara det, de vill även maratonknulla blattar, noggrer och gulingar utomlands. De kan inte få nog av exotisk kuk i Sverige utan de måste även resa bort för att bli gruppknullade och suga massvis med turkkuk och annat sjukt skit. Kolla även på hur unga tjejer som bara är fjorton år suger av blattar och sånt nu på Gothia Cup.

Detta gäller dock inte enbart svenska tjejer, utan det kan appliceras på brittiskor, polskor, tyskor o.s.v. också. När jag besökte London för några veckor sedan så var det värre än vad jag kunde ha befarat i mina värsta mardrömmar när det gäller rasblandningen.
Citera
2013-07-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Ja, det är verkligen löjligt och beklämmande att sådana här diskussioner alltid urartar till någon slags kristendom vs. hedendom-debatt. Åsidosätt det religiösa tjafset och fokusera på sakfrågorna istället. Kvinnor är inte alls några starka, ärbara valkyrior á la Éowyn och Arwen i allmänhet och det är ett orealistiskt ideal som inte är aktuellt idag i den freudomarxistiska efterkrigstiden. Samtidigt som i praktiken judiskt indoktrinerade flummare sitter och fantiserar och idealiserar den fornnordiska tiden, som vi av uppenbara skäl inte vet särskilt mycket om, med sina starka och fria hjältinnor pågår sådant här för fullt just nu:
http://www.aftonbladet.se/resa/article10805914.ab

http://www.dn.se/nyheter/kompisen-tittade-pa-nar-jousef-17-valdtog-kajsa/

http://www.aftonbladet.se/wendela/article1956188.ab

http://www.metro.se/halsa/var-tredje-har-varit-otrogen-mot-sin-partner/Objglf!18_5021-42/

Som sagt... Strindberg, Nietsche m.fl. var kanske inte helt ute och cyklade.

http://ericajohannesson.se/blog/post/1201

Citat:
I slutet av artikeln så står det något i stil med "Har du också blivit antastad på Gothia discot? Hör av dig till Gt!". Frågan borde lyda "Har du inte blivit antastad på Gothia discot?". Det hade varit mer sällsynt, tror inte en enda tjej som varit där upplevt något annat. Det är egentligen sjukt hur det discot kan få förekomma så som killarna där håller på, när ålders-gränsen är typ 10 år.

Fast jag kan inte påstå att jag själv tyckte att det var tråkigt när jag hade åldern inne för att hänga där. Det var årets höjdpunkt! Inte just för att man blev antastad kanske... Men jag fick faktiskt min första (tung)kyss på Gothia discot. Och då var jag väl typ 12 år. Sad but true. Det är inget jag såhär i efterhand är stolt över. Men där och då var jag jävligt glad! Inte just för att jag hade kysst en 7 år äldre sliskig turk, utan mer för att jag hade kysst någon överhuvudtaget.

Jag minns att det var väldigt känsligt det där. När man kom in i puberteten och ville att allt skulle hända på en och samma gång.

Det är helt absolut NÖDVÄNDIGT med en viss kontroll och styrning av barn, ungdomar, kvinnor och män. Historisk såväl som nutida empiri visar dock att kvinnor generellt tenderar att behöva mer kontroll och styrning för att inte göra eller hamna i dåliga saker. Allt sånt här är ju rena självklarheter i alla någorlunda fungerande samhällen.

http://www.gothiacup.se/eng/2011/07/club-gothia-disco-for-4-000-people/

Citera
2013-07-19, 16:19
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ett ämne som visserligen har diskuterats många gånger tidigare men kan behöva tas upp igen så här i sommartider med allt vad det innebär. Du har helt rätt i dina iakttagelser, svenska kvinnor är till stor del äckliga horor som mer än gärna bjuder ut sig för sliskiga blattar och negrer om och när de får chansen, detta är något som väldigt många nationalister har svårt att acceptera av olika skäl. Det uppförande många moderna västerlänningar har idag är i grunden helt oacceptabelt och ingenting man ska försöka försvara eller ignorera. Dock kan man inte lägga hela skulden på kvinnorna eftersom deras beteende är ett resultat av den judiska kulturmarxismen, ni vet Freud, Marx, Frankfurtskolan, Reich, 1960-talets Motkultur. Men idag befinner sig Sverige i en sådan prekär situation att judars/judiska ideologiers inverkan på media, politik, underhållningsindustri, skolvärlden osv. bara fungerar som en förklaring - inte en ursäkt - för omoraliskt beteende. Kontentan av min redogörelse är att man måste kunna acceptera att ej försumbara delar av befolkningen är förlorade och att de minst sagt märkbara problemen som drabbat oss efter i synnerhet 1945 inte försvinner bara för att man lyckas kasta ut blattarna. Problemen finns på alla möjliga nivåer och måste åtgärdas för annars skyddar och legitimerar vi bara samma system som tog hit problemen med mångkultur och rasblandning från början.

Håller med dig helt och hållet.
Citera
2013-07-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Det du skriver är (som alltid) 100 procent sant och verklighetsförankrat. För bara 7-8 decennier sedan så hade mina åsikter varit helt normala för gemene man och "hednamupparna" hade betraktats som sinnessjuka. Då såg man problemen man hade och agerade hårt och manligt därefter på klassiskt ädelvitt manligt vis.

Då var man liksom mer ohämmad verkar det som och man såg saker som de var och agerade rakt upp och ner efter sunt förnuft och de självklara intressen man hade.

Citat:
Inte bara det, de vill även maratonknulla blattar, noggrer och gulingar utomlands. De kan inte få nog av exotisk kuk i Sverige utan de måste även resa bort för att bli gruppknullade och suga massvis med turkkuk och annat sjukt skit. Kolla även på hur unga tjejer som bara är fjorton år suger av blattar och sånt nu på Gothia Cup.

Alla svenska flickor och kvinnor vill inte det och gör inte det, men en skrämmande hög andel ingår tyvärr i denna kategori. Jag tror att många svenska män knappt ens kan föreställa sig hur det är och om de visste så skulle de hamna på mentalsjukhus (eller inte, eftersom mentalsjukhusen har lagts ner i dagens Sverige).

Citat:
Detta gäller dock inte enbart svenska tjejer, utan det kan appliceras på brittiskor, polskor, tyskor o.s.v. också. När jag besökte London för några veckor sedan så var det värre än vad jag kunde ha befarat i mina värsta mardrömmar när det gäller rasblandningen.

Så är det. Det finns ingen chans att vända utvecklingen enbart genom "inre styrka och självkontroll" eller vad det nu är vissa snackar om. Man måste använda alla möjliga sätt samtidigt. Man måste använda både morot och piska.
Citera
2013-07-19, 16:31
Medlem
Babianens avatar
Tillåt mig att inflika mitt perspektiv här:

Antingen har man kontrollen till 100% eller så har man den inte alls. Det betyder att ni måste utveckla ett system för att kontrollera era kvinnor dygnet runt. Kvinnan måste inse att detta är det rätta och enda sättet att leva.
Citera
2013-07-19, 16:33
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Som sagt... Strindberg, Nietsche m.fl. var kanske inte helt ute och cyklade.

http://ericajohannesson.se/blog/post/1201

Det är helt absolut NÖDVÄNDIGT med en viss kontroll och styrning av barn, ungdomar, kvinnor och män. Historisk såväl som nutida empiri visar dock att kvinnor generellt tenderar att behöva mer kontroll och styrning för att inte göra eller hamna i dåliga saker. Allt sånt här är ju rena självklarheter i alla någorlunda fungerande samhällen.

http://www.gothiacup.se/eng/2011/07/club-gothia-disco-for-4-000-people/

Jag tror det är på plats att hänvisa till en några år gammal FB-tråd där du, Babianen, Ezzelino och många andra hade en djupgående diskussion om den kvinnliga vällustigheten som blev en slags blandning av komedi och tragedi. Det var en riktig ögonöppnare för mig faktiskt:

Nytt "assyriskt" spännande kulturuttryck: "våldtäktsliga"
https://www.flashback.org/t889544
Citera
2013-07-19, 16:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag tror det är på plats att hänvisa till en några år gammal FB-tråd där du, Babianen, Ezzelino och många andra hade en djupgående diskussion om den kvinnliga vällustigheten som blev en slags blandning av komedi och tragedi. Det var en riktig ögonöppnare för mig faktiskt:

Nytt "assyriskt" spännande kulturuttryck: "våldtäktsliga"
https://www.flashback.org/t889544

Poängen är att vi måste acceptera verkligheten som den är. Kvinnor är som djur, de är inte människor, och vi måste kontrollera dem. Det är löjligt att förneka det här. Det innebär att även män måste befria sig från småborgerliga dumheter, som äktenskap, jämställdhet, familjeförsörjar-rollen, osv. Det är dessa illusioner som håller er tillbaka från att ta tag i saker. Det är inte så att ni saknar förmågan att göra det, ni har bara övertygat er själva om att det är fel att göra det.
Citera
2013-07-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Tillåt mig att inflika mitt perspektiv här:

Antingen har man kontrollen till 100% eller så har man den inte alls. Det betyder att ni måste utveckla ett system för att kontrollera era kvinnor dygnet runt. Kvinnan måste inse att detta är det rätta och enda sättet att leva.

Haha. Hej och välkommen, det var ett tag sedan.

Det ligger nog nåt i det du säger angående kontroll över saker och situationer i största allmänhet. Det ligger dock inte för oss att hålla på som galna islamister och låsa in kvinnor, klä dem i biodladräkter och hålla på. Vissa luckor i kontrollen, viss "frihet" och ett visst "svinn" får man räkna med och acceptera. I ett etniskt homogent och välfungerande nordvästeuropeiskt land så behövs inte taliban- eller hederskurdmetoder. Samtidigt så lever vi idag varken i ett homogent eller i ett välfungerande samhälle.

Det handlar mer om att ha ett samhälle, en kultur och sociala strukturer och normer som uppmuntrar respektive avskräcker beteendemönster, åsikter och attityder som gör att de flesta undviker dåligheter och merparten av tiden gör det som är rätt och bra.
Senast redigerad av Varnagel 2013-07-19 kl. 16:48.
Citera
2013-07-19, 16:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Haha. Hej och välkommen, det var ett tag sedan.

Man tackar.

Citat:
Det ligger nog nåt i det du säger angående kontroll över saker och situationer i största allmänhet. Det ligger dock inte för oss att hålla på som galna islamister och låsa in kvinnor, klä dem i biodladräkter och hålla på. Vissa luckor i kontrollen, viss "frihet" och ett visst "svinn" får man räkna med och acceptera. I ett etniskt homogent och välfungerande nordvästeuropeiskt land så behövs inte taliban- eller hederskurdmetoder. Samtidigt så lever vi idag varken i ett homogent eller i ett välfungerande samhälle.

Det handlar mer om att ha ett samhälle, en kultur och sociala strukturer och normer som uppmuntrar respektive avskräcker beteendemönster som gör att de flesta undviker dåligheter och merparten av tiden gör det som är rätt och bra.

Jag har funderat en del över det här, och min åsikt är följande: För befolkningen överlag är det som du säger. Men för eliten måste andra regler gälla. För att det är de (ni) som fungerar som förebilder. Till skillnad från gemene man, så behöver ni absolut lojalitet från era kvinnor. Det får man genom kontroll. Så ja, ni måste göra det som du säger: Inlåsning, biodlardräkter och stryk. Det är så man håller ordning på torpet.

Vem ska skapa och styra det samhälle som du talar om? Det låter sig inte göras medelst övertalning, utan genom förebilder och ett visst mått av tvång.
Citera
2013-07-19, 16:57
Medlem
När man läser denna tråd så vet man inte om det är nazister eller islamister som skriver här.. Helt likadan argumentations teknik.

Har någon av haft ens haft en flickvän?
Citera
2013-07-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
När man läser denna tråd så vet man inte om det är nazister eller islamister som skriver här.. Helt likadan argumentations teknik.

Har någon av haft ens haft en flickvän?

Du är en av de såkallade "nationalister" som har fel åsikter och tycker att svenska kvinnor ska vara fria och förverkliga sin sexualitet genom att knulla med 20 grabbar innan de fyllt 18 år. Du är fan lurad av juden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in