2013-08-03, 00:54
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Ni behöver inte tro på mig, men jag var med om en sjuk grej med Badoo för några månader sedan som jag tänkte berätta om. Det är så jävla sinnessjukt, mer konstigt än sexigt egentligen, att det kändes helt surrealistiskt under hela tiden det hände.

Jag satt och bläddrade runt bland tjejers profiler och hittade en asiatisk tjej där hon hade skrivit typ "Jag är en tjej som gillar att flumma, haha". Så jag skrev till henne på chatten något i stil med "Vet du om att 'flumma' är slang för att röka cannabis? Massa läskiga haschknarkare kommer skriva till dig :O!" Hon tyckte detta var roligt och skrev tillbaka och frågade om jag skojade eller om jag faktiskt rökte weed själv. Jag berättade att jag precis rullat en joint som jag snart skulle tända. Då skrev hon typ "Vänta med att röka den tills jag kommer!!!"

Så vi bestämde, efter att bara snackat i några minuter, om att hon skulle hem till mig och röka på. Sen berättar hon att hon har en kompis med sig, att de går runt på stan och har ingenting att göra, så de är inne på Badoo på mobilen och chattar med folk. Jag trodde inte på det en sekund, räknade med att hon bara bluffade. Till och med när hon skrev om exakt vilken buss hon satt på och frågade ut mig om vilken hållplats hon borde hoppa av på trodde jag det var ett skämt - varför skulle en 20årig tjej åka hem till en främmande kille hon bara chattat med i några minuter? Jag var även paranoid att det kanske var en set-up där jag skulle bli rånad. Men nej, jag går ner till busshållplatsen och nog fan hoppar där av två söta asiatiska tjejer.

Så vi går hem till mig och röker weed, de två tjejerna är ganska trevliga och lätta att snacka med. Den ena är 20 och den andra är 18. Under första typ 2 timmarna snackar vi bara random skit om vad vi gillar för musik osv. Sen börjar vi komma in på sex och de frågar hur många jag legat med, jag frågar dem detsamma. 18åringen (som är sötast) har haft sex en enda gång, och det varade i typ 3 minuter. 20åringen är oskuld, säger att hon nog är lesbisk och inte brukar tända på killar.

Sen kommer det sjuka, 18åringen frågar om hon kan se min kuk. Vi är stenade vid detta laget, kanske ska tilläggas. Jag svarar typ att jag visar min kuk om hon visar brösten, men nej, det vill hon inte. Jag säger att hon får se min kuk om jag får kyssa henne. Nope, "då struntar jag i det". Hon vill bara se min kuk, och tänker inte ge någonting tillbaka. Hon har bara sett en enda kuk i sitt liv, och 20åringen som är en lesbisk oskuld har aldrig sett en kuk irl. Till slut så bestämmer jag mig för att, vafan, varför inte. Så jag drar ner mina byxor och visar kuken, som inte ens är hård. Vi sätter oss på soffan med en tjej på varsin sida, och jag runkar upp ett stånd. Lesbiska 20åringen är ganska ointresserad, medans 18åringen är mer på. Hon sitter och berömmer kuken och säger hur hett det är att se den bli hårdare och hårdare. Jag frågar tjejerna om de vill runka den, så tjejerna sitter där full påklädda och turas om att runka av mig. Jag försöker hela tiden få mer att hända, försöker få dem att klä av sig, frågar om jag får kyssa dem, men får bara nobben. De vill runka av mig men inget mer, det är de bestämda med. Och så blir det. Det enda jag lyckas få till är att jag ligger i soffan, och 18åringen står på knä bredvid soffan och runkar av mig medans jag smeker hennes rumpa utanpå kläderna. 20åringen låter mig pussa henne lite och kyssa hennes nacke, men säger sedan ifrån eftersom hon inte tänder på killar och därför inte ser någon vits med det.

Det hela slutar med att jag 18åringen runkar av mig tills jag kommer över min mage. Sen springer hon och hämtar toapapper och jag torkar av mig själv. Sedan säger de att de ska dra. Frågar om de vill ses igen men 18åringen klagar på att jag förstört stämningen genom att hela tiden hetsa henne till att försöka göra mer, och därför vill hon inte ses igen. Sen drar dem.

Det var den historien. Hade jag ljugit hade jag hittat på något mer spännande, men jag vet att vissa inte kommer tro mig ändå.
Haha! What the actual fuck?

Säkert att det bara var weed?
Citera
2013-08-03, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ration är 1 tjej per 1000 kille vilket gör sidan helt värdelös.

Det är i själva verket fler tjejer än killar på sidan - skillnaden är att tjejerna är passiva och låter sig "raggas" medan killarna är vansinnigt aktiva.
Citera
2013-08-03, 13:03
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraex
Gjorde en fejkprofil med en tjejkompis bild. Hade profilen uppe i kanske 4 timmar innan jag raderade den. Resultatet var inte oväntat.

Hela tiden var det nån som ville träffa en, sammanlagt blev det en bra bit över 100 personer som ville träffas. Ännu fler besökte ens profil, närmare 250 personer. Av alla dessa personer skickade bara ca 20 personer meddelande.

De vanligaste meddelanden var "Hej", "Tja", "Hej, hur är det med dig?". Några Gav komplimanger på ens utseende som "Är du model?", "Fint hår" och "snygg". Några skrev att man verkade intressant och ville veta vad man hade för intressen eller att man såg bekant ut.

Allt detta hände alltså under ca 4 timmar innan jag raderade fejkprofilen. Av detta fick jag också ut lite information om vad man som kille bör göra för att sticka ut. Vilket jag inte tänker nämna här

Wow! Jo snälla säg hur man sticker ut som kille! Jag skulle döda för din stora hemlighet!

För övrigt borde ni sluta göra fejkprofiler när ni ändå vet utgången av det, men det kanske bara är för låtsas-bekräftelsen ni gör det?
Citera
2013-08-03, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Wow! Jo snälla säg hur man sticker ut som kille! Jag skulle döda för din stora hemlighet!

För övrigt borde ni sluta göra fejkprofiler när ni ändå vet utgången av det, men det kanske bara är för låtsas-bekräftelsen ni gör det?

Nej berättar inte min hemlighet vill inte att massa andra killar ska veta ju

Haha är du sur för att du kanske råkat ta kontakt med en av alla fejkprofiler?
Citera
2013-08-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Ni behöver inte tro på mig, men jag var med om en sjuk grej med Badoo för några månader sedan som jag tänkte berätta om. Det är så jävla sinnessjukt, mer konstigt än sexigt egentligen, att det kändes helt surrealistiskt under hela tiden det hände.

Jag satt och bläddrade runt bland tjejers profiler och hittade en asiatisk tjej där hon hade skrivit typ "Jag är en tjej som gillar att flumma, haha". Så jag skrev till henne på chatten något i stil med "Vet du om att 'flumma' är slang för att röka cannabis? Massa läskiga haschknarkare kommer skriva till dig :O!" Hon tyckte detta var roligt och skrev tillbaka och frågade om jag skojade eller om jag faktiskt rökte weed själv. Jag berättade att jag precis rullat en joint som jag snart skulle tända. Då skrev hon typ "Vänta med att röka den tills jag kommer!!!"

Så vi bestämde, efter att bara snackat i några minuter, om att hon skulle hem till mig och röka på. Sen berättar hon att hon har en kompis med sig, att de går runt på stan och har ingenting att göra, så de är inne på Badoo på mobilen och chattar med folk. Jag trodde inte på det en sekund, räknade med att hon bara bluffade. Till och med när hon skrev om exakt vilken buss hon satt på och frågade ut mig om vilken hållplats hon borde hoppa av på trodde jag det var ett skämt - varför skulle en 20årig tjej åka hem till en främmande kille hon bara chattat med i några minuter? Jag var även paranoid att det kanske var en set-up där jag skulle bli rånad. Men nej, jag går ner till busshållplatsen och nog fan hoppar där av två söta asiatiska tjejer.

Så vi går hem till mig och röker weed, de två tjejerna är ganska trevliga och lätta att snacka med. Den ena är 20 och den andra är 18. Under första typ 2 timmarna snackar vi bara random skit om vad vi gillar för musik osv. Sen börjar vi komma in på sex och de frågar hur många jag legat med, jag frågar dem detsamma. 18åringen (som är sötast) har haft sex en enda gång, och det varade i typ 3 minuter. 20åringen är oskuld, säger att hon nog är lesbisk och inte brukar tända på killar.

Sen kommer det sjuka, 18åringen frågar om hon kan se min kuk. Vi är stenade vid detta laget, kanske ska tilläggas. Jag svarar typ att jag visar min kuk om hon visar brösten, men nej, det vill hon inte. Jag säger att hon får se min kuk om jag får kyssa henne. Nope, "då struntar jag i det". Hon vill bara se min kuk, och tänker inte ge någonting tillbaka. Hon har bara sett en enda kuk i sitt liv, och 20åringen som är en lesbisk oskuld har aldrig sett en kuk irl. Till slut så bestämmer jag mig för att, vafan, varför inte. Så jag drar ner mina byxor och visar kuken, som inte ens är hård. Vi sätter oss på soffan med en tjej på varsin sida, och jag runkar upp ett stånd. Lesbiska 20åringen är ganska ointresserad, medans 18åringen är mer på. Hon sitter och berömmer kuken och säger hur hett det är att se den bli hårdare och hårdare. Jag frågar tjejerna om de vill runka den, så tjejerna sitter där full påklädda och turas om att runka av mig. Jag försöker hela tiden få mer att hända, försöker få dem att klä av sig, frågar om jag får kyssa dem, men får bara nobben. De vill runka av mig men inget mer, det är de bestämda med. Och så blir det. Det enda jag lyckas få till är att jag ligger i soffan, och 18åringen står på knä bredvid soffan och runkar av mig medans jag smeker hennes rumpa utanpå kläderna. 20åringen låter mig pussa henne lite och kyssa hennes nacke, men säger sedan ifrån eftersom hon inte tänder på killar och därför inte ser någon vits med det.

Det hela slutar med att jag 18åringen runkar av mig tills jag kommer över min mage. Sen springer hon och hämtar toapapper och jag torkar av mig själv. Sedan säger de att de ska dra. Frågar om de vill ses igen men 18åringen klagar på att jag förstört stämningen genom att hela tiden hetsa henne till att försöka göra mer, och därför vill hon inte ses igen. Sen drar dem.

Det var den historien. Hade jag ljugit hade jag hittat på något mer spännande, men jag vet att vissa inte kommer tro mig ändå.

asså hjälp...
du inser att du blev sjukt uttnyttjad va?
tjejerna rökte gratis och du fick inget tillbaka. Där stogd du med din lille petter-niklas och tyckte det var konstigt att tjejen inte vill ses igen haha!
badoo är ett ställe där bara bottenskrap samlas och antagligen är du en av dom. tjing
Citera
2013-08-03, 14:54
Medlem
Blev trött på att jag väldigt sällan på krogen lyckades få hem brudar, jag är väll rätt dålig på att prata ner dem face2face. Utseendet har jag inte haft något problem med, bara det att jag tänker för mycket när jag snackar med tjejer irl och sedan låter saker rinna ut i sanden.

Så jag fixade badoo förrgår natt och jag blev riktigt förvånad hur bra det går, har planerat in träff med 3st redan, 2st "mulliga" tjejer dock så var det självklara för mig för de hade lite ansikte och som det ser ut så är det stora bröst perfekta för ons enligt mig. Den tredje är väll mer slank och så, kan inte avgöra ifall hon är rätt snygg eller om hon satsat hårt på att ta de bästa bilderna från rätt vinklar dock så börjar jag inse att denna tjejen gillar mig vilket känns sådär. Ska försöka bli kk endast, men hon har inställt på att hon vill dejta killar vet inte riktigt hur jag bör agera med henne.

Sedan har jag 2st snygga jävlar som jag har fått igång lite konversation med som just nu inte lett till något vettigt, och den ena börjar svara med riktigt dryga korta meningar som känns mer som avslut. Vet inte riktigt om jag ska fortsätta försöka på henne ifall det är så att hon bara vill vara "trevlig". Den andra verkar riktigt trevlig men har hamnat i ett stadie där vi snackar intressen och det känns nästan som det kommer ta en evighet innan man kommer innanför hennes trosor isf.

Måste få bort mitt ex helt ur mitt huvud och jag har aldrig varit någon sorts "player" innan så kan gärna ta lite tips hur jag bör tänka och känna när man håller på så här.

Edit: också är det dumt att ragga på brudarna som vill dejta folk, ifall man bara vill ligga? Vill inte direkt hålla på och "dumpa" tjejer hursomhellst.
Senast redigerad av laekerowl 2013-08-03 kl. 15:07.
Citera
2013-08-03, 15:31
Bannlyst
Citat:
Nej berättar inte min hemlighet vill inte att massa andra killar ska veta ju
Det gick inte fram att han var ironisk ?
Citera
2013-08-03, 15:47
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwimannen
Det är i själva verket fler tjejer än killar på sidan - skillnaden är att tjejerna är passiva och låter sig "raggas" medan killarna är vansinnigt aktiva.
Kvinnliga fejkprofiler kontra manliga fejkprofiler.
Citera
2013-08-03, 15:59
Bannlyst
Gjorde en snabb sökning på antal profiler - kvinnliga i hela sverige: 168 342 - manliga i hela sverige: 26 407

Antagligen är de flesta kvinnliga profilerna icke aktiva profiler och det finns hur många fake-konton som helst, men det finns fortfarande fler tjejer än killar på sidan.
Citera
2013-08-03, 16:45
Medlem
Citat:
Det gick inte fram att han var ironisk ?

Seriöst var han ironisk?
Citera
2013-08-03, 18:04
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Gjorde en snabb sökning på antal profiler - kvinnliga i hela sverige: 168 342 - manliga i hela sverige: 26 407

Antagligen är de flesta kvinnliga profilerna icke aktiva profiler och det finns hur många fake-konton som helst, men det finns fortfarande fler tjejer än killar på sidan.
Ja, men som sagt kvinnliga kontra manliga fejkprofiler.

Jag skulle tro att det är ganska 40:60, då med mest antal riktiga killar kontra riktiga tjejer..

Citat:
Seriöst var han ironisk?
Sorry, det var ganska uppenbart ja.
Citera
2013-08-03, 18:12
Medlem
Citat:

Gjorde du sökningen från samma konto eller två olika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in