Saxar ett inlägg från Elisa på skvallerbloggen, eftersom hon bad oss sprida det.
Citat:
Men isf, kan DU, eller ALLA som råkar läsa det här ha i bakhuvudet att Berny skrev en bok. Hon blev "kändis", som på en jävla cirkus, men jag själv fick aldrig läsa boken innan, har aldrig sagt att det är okej att hon använder mitt dåvarande namn tex, och delar av min livshistorier. Men för guds skull. Se oss inte som en organism. Vi blev alla vänner och fick ett speciellt band delvis för att vi alla var sjuka. Vi BLEV inte sjuka vi var det redan. Och blabla.
Vi som står med i boken har under alla dessa år levt så otroligt olika liv. Ni kan inte bara säga att vi är störda och medicinfeta. Det gör mig jävligt ledsen. Jag var inte sjuk i en bok. Jag var, och är sjuk i verkligheten. Bra mycket sjukare nu än när jag var en knäpp 15-åring. Jag kan inte bara bli frisk för att jag är 28.
Så snälla alla. Jag ber er nästan sprida detta. Respektera att det Berny kallade för Änglafamiljen var vårt sätt att överleva då. Sen har vi gått vitt skilda vägar. Jag har aaaaaaaldrig varit drogberoende och bott på gatan. Jag är en hel historia i sig men den är min så snälla säg inte saker som inte stämmer. Fråga istället. Jag svarar meeeer än gärna. Okej??
Med en vänlig hälsning Elisa