2013-08-02, 16:29
Medlem
Tjena f12!
Jag har några stick kvar på min testo E e5d-kur (lite mer än en månad),
och jag har fått lite problem med gyno som har gjort sig påmint.
Den kom till världen för snart ett år sedan men har likt en cancersvulst blivit större successivt.
Har knaprat nolva i en vecka nu (20mg) men tycker inte att det gör någon större skillnad.
Läst på en del om letro+nolva, där det finns delade meningar huruvida det fungerar eller inte.

Men iallafall - om jag har nolva och letro till hands - finns det någon här som kan rekommendera ett vettigt upplägg för att bli av med gynon? Skall detta göras nu under kuren eller drygas ut till PCTn?

Tack!
Citera
2013-08-02, 16:43
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Tjena f12!
Jag har några stick kvar på min testo E e5d-kur (lite mer än en månad),
och jag har fått lite problem med gyno som har gjort sig påmint.
Den kom till världen för snart ett år sedan men har likt en cancersvulst blivit större successivt.
Har knaprat nolva i en vecka nu (20mg) men tycker inte att det gör någon större skillnad.
Läst på en del om letro+nolva, där det finns delade meningar huruvida det fungerar eller inte.

Men iallafall - om jag har nolva och letro till hands - finns det någon här som kan rekommendera ett vettigt upplägg för att bli av med gynon? Skall detta göras nu under kuren eller drygas ut till PCTn?

Tack!

Operation
Citera
2013-08-02, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Operation

Det är väl den sista utvägen. Tror inte det kommer gå att få den bekostad.
Men kan väl lika gärna börja spana på privata alternativ.

Läste på Elitefitness om en kille som hade lyckats reversera sin 3+år gamla gyno med detta upplägg.

Chansa går väl?
Citera
2013-08-02, 20:12
Medlem
sedans avatar
Citat:

Läste på Elitefitness om en kille som hade lyckats reversera sin 3+år gamla gyno med detta upplägg.

Chansa går väl?
Du kan få ner svullnaden (vilket kommer göra den mindre) men inte få bort gynon helt. Det kan enbart en operation göra.
Citera
2013-08-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Du kan få ner svullnaden (vilket kommer göra den mindre) men inte få bort gynon helt. Det kan enbart en operation göra.

Är detta upplägget värt att testa (ändå..)?
http://www.uk-muscle.co.uk/steroid-testosterone-information/24435-reversing-gyno-using-letro-femara.html#post311050
Citera
2013-08-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Det är bättre att köra Nolvadex och clomid så kör på det.

Ska jag köpa hem och letro hemma eller ska jag köra Arimidex genom hela kuren?
Citera
2013-08-03, 13:00
Medlem
Samaelssons avatar
Knölar blir hårda när du e on o så sjunker dom ner när du e off.
Ja har haft mina i 3 år o dom blir inte större än dom varit när ja e on, senaste kuren med testo o tren körde ja amidex o då blev dom inte ens hårda.

Om dom inte syns o inte e större än en ärta som max så kvittar de ju. Ja blev oxå nojig när ja fick dom på första kuren men sen har ja kört många kurer sen dess utan problem.
Citera
2013-08-03, 13:28
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Chansa går väl?

Min "tonårsgyno" försvann efter min första kur.
Citera
2013-08-03, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Min "tonårsgyno" försvann efter min första kur.

Vad körde du för PCT-upplägg då?
jag tror min knöl är nästan 2x2cm
är/har varit en ganska skinny guy annars så det är väl pga en dbolkur som inte sköttes rätt..
Citera
2013-08-03, 16:49
Medlem
sedans avatar
Citat:
är/har varit en ganska skinny guy annars så det är väl pga en dbolkur som inte sköttes rätt..
Det är enbart operation som kan lösa det. Om du inte är för gammal kan du få det finanserat av staten.
Citera
2013-08-03, 16:50
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Körde bara 20mg nolva i 30 dagar.
Citera
2013-08-03, 21:24
Medlem
Hejsan!
Jag har börjat min första kur på testo e 250mge5d Tm pharma. Har 6:e sticket runt hörnet och det mesta går bra. Jag får dock väldigt ont. Sätter i gluten och det gör fortfarande ont efter varje stick. Går lite stelt och kan inte sova på sidan som jag stuckit på. Detta kan jag dock stå ut med dom här korta veckorna (får väl byta märke nästa gång om det skulle bli en ny kur).

Här är mitt problem dock, Skinkorna svullnar upp rejält. Alternerar mellan dom båda, och det näst senaste sticket har slutat göra ont. Men det är fortfarande en stor "bula" kvar som syns när jag spänner skinkorna(5 dagar sedan nu) .

Det jag undrar är om detta kan innebära några långsiktiga skador om jag fortsätter injicera? Smärtan kan jag leva med men jag skulle gärna inte ha en stor bulle på skinkan varje gång jag spänner den. Hur hade ni gjort? Har ni någon visdom att dela med er av?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in