Citat:
Ursprungligen postat av
beerklunker
Hur är det rasism att påpeka att någon ser ut att komma ifrån Balkan?
Det är ju för er som det är viktigt med svenskheten och hela skiten, då blir det såklart smålustigt att eran topp-man vid första intrycket inte ens ser ut som en svensk enligt ERA krav på att vara svensk.
Vilka är VÅRA krav på att vara svensk?
Att folk i tråden ens svarar på dina inlägg är förvånande. (Jag gick i samma fälla nu.)
Är du seriös i dina inlägg kan jag bara beklaga.
Att du verkar tro att vi på något sätt skulle ta illa upp för att vi får få röster i ett val är även det ganska underligt. Självklart är det tråkigt att inte fler röstar på oss men då får vi jobba ännu hårdare för att det ska ske. Vill vi sålla oss till den stora massan kan vi ju engagera oss i valfritt sjuklöverparti till exempel.
Det verkar även som att du vill provocera genom att kalla oss nazister men de flesta inom SvP har nog ganska bra koll på vad nazism innebär och vet var de själva står.
Jag kan bara tala för mig själv, jag är i första hand nationalist men visst finns det delar av nazismen som är bra och som man kan ta inspiration av också.
Du tillför inte något till den här tråden förutom pubertala påhopp så jag ser helst att du inte skriver nåt mer. Gå till dina kompisar i SD istället så kan ni ge varandra ryggdunk och snacka lite skit om nazisterna.