Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-02, 15:57
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Härstammar han ifrån Balkan eller inte!? Fan vad svårt det skulle vara.
Jag har ingen aning faktiskt när det gäller den personen. SvP anser generellt att genetiskt närliggande européer är välkomna i Sverige.
Citera
2013-08-02, 16:01
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Troligen inte, och hur är det relevant? Är du bara nyfiken eller finns det någon poäng?
Citera
2013-08-02, 16:05
Medlem
Citat:
Föresten skrämmer du mig inte med din "försöka sätta på smygrasist" stämpeln.
Jag tar inte åt mig av den varan från pack som röstar på SvP.
Det du inte förstår är att folk här inte tar dig på allvar och bara driver med dig, medan du själv är seriös. Bara det faktum att du tror att jag försöker "skrämma" dig genom att kalla dig för smygrasse, visar på hur pantad du verkar vara. Börjar faktiskt bli lite pinsamt.
Citera
2013-08-02, 16:10
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Bara nyfiken.

Jag har även hört människor (flera av dom som säkert röstar på SvP) som klagat på att Jimmie Åkesson i själva verket inte är svensk och ser utländsk ut.
Och då är det lite lustigt med en topp-man inom partiet som tveklöst hade kunnat komma ifrån Albanien.
Haha, jag har också hört detta riktas mot Åkesson. Men jag tror inte att det kom från svp:are utan förmodligen från rödingar som låtsas vara nazister och drar myter om att alla i den svenska genpoolen är blonda och blåögda.

Du verkar överhuvudtaget inte vara så insatt i något alls, men det är bra att du jobbar på det, i bästa fall lär du dig nåt.
Citera
2013-08-02, 16:12
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Haha, jag har också hört detta riktas mot Åkesson. Men jag tror inte att det kom från svp:are utan förmodligen från rödingar som låtsas vara nazister och drar myter om att alla i den svenska genpoolen är blonda och blåögda.

Du verkar överhuvudtaget inte vara så insatt i något alls, men det är bra att du jobbar på det, i bästa fall lär du dig nåt.

Och det där grundar du på ingenting utöver att du vill att det ska vara så.
Citera
2013-08-02, 16:14
Medlem
Livetsteaters avatar
Citat:
Hur är det rasism att påpeka att någon ser ut att komma ifrån Balkan?

Det är ju för er som det är viktigt med svenskheten och hela skiten, då blir det såklart smålustigt att eran topp-man vid första intrycket inte ens ser ut som en svensk enligt ERA krav på att vara svensk.

Vilka är VÅRA krav på att vara svensk?

Att folk i tråden ens svarar på dina inlägg är förvånande. (Jag gick i samma fälla nu.)
Är du seriös i dina inlägg kan jag bara beklaga.

Att du verkar tro att vi på något sätt skulle ta illa upp för att vi får få röster i ett val är även det ganska underligt. Självklart är det tråkigt att inte fler röstar på oss men då får vi jobba ännu hårdare för att det ska ske. Vill vi sålla oss till den stora massan kan vi ju engagera oss i valfritt sjuklöverparti till exempel.

Det verkar även som att du vill provocera genom att kalla oss nazister men de flesta inom SvP har nog ganska bra koll på vad nazism innebär och vet var de själva står.

Jag kan bara tala för mig själv, jag är i första hand nationalist men visst finns det delar av nazismen som är bra och som man kan ta inspiration av också.

Du tillför inte något till den här tråden förutom pubertala påhopp så jag ser helst att du inte skriver nåt mer. Gå till dina kompisar i SD istället så kan ni ge varandra ryggdunk och snacka lite skit om nazisterna.
Citera
2013-08-02, 16:15
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Och det där grundar du på ingenting utöver att du vill att det ska vara så.
Nej, om du hade läst innantill så skrev jag att det förmodligen är så men det skulle naturligtvis kunna handla om mindre DNA-kunniga nationalister också, eller så var det bara lite raljerande och elakt skämtsamt för att jävlas med Åkesson. Har du några exempel att anföra från svp:are som sagt detta och som vi kan granska. Eller sitter du bara och hittar på?
Citera
2013-08-02, 16:41
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Jag antar att du inte syftar på delen angående arisk överlägsenhet och renhet när eran toppman ser ut att komma ifrån Albanien.
Nu sitter du bara och tramsar och trollar igen, sluta med det om du är intresserad av en seriös diskussion.
Citera
2013-08-02, 16:45
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsteater
Du tillför inte något till den här tråden förutom pubertala påhopp så jag ser helst att du inte skriver nåt mer. Gå till dina kompisar i SD istället så kan ni ge varandra ryggdunk och snacka lite skit om nazisterna.
SD har väl inte ens någon egen tråd på Flashback, (?) det är därför de alltid kommer in här och tramsar.
Citera
2013-08-02, 17:04
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nu sitter du bara och tramsar och trollar igen, sluta med det om du är intresserad av en seriös diskussion.
Ok, vill du ha en seriös frågeställning?

Varför ska väldigt små minoriteter som tex kineser slängas ut, inte få svenskt medborgarskap och kunna arbeta i Sverige?
Mennar du att tex kineser förstör för Sverige och springer runt och våldtar och bränner bilar?
Citera
2013-08-02, 17:06
Medlem
praeles avatar
Citat:
Jaja förlåt.
700 förra valet, nästa val får ni 1000.
Fan vilken folkrörelse ni är, svartskallarna ska snart få se på fan.
Ok, du tror att SvP får 1000 röster 2014, och jag tror att de får 15000 röster. Vi får väl helt enkelt se vem av oss två som gissar bäst?
Citera
2013-08-02, 17:11
Medlem
xMADBALLxs avatar
Citat:
Stämmet in. Vad är det undermännisk som dom drar in i det där pratiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in