Citat:
Ursprungligen postat av
mypenisatrap
GW är en nolla, en statistiker och romanförfattare som inte löst ett enda fall i kriminal Sverige.
Byxan81, du gör bara bort dig om du tror du kan kontrollera fria åsikter på Flashback, GWs kunskaper är ungefär lika stora som dina. Hur var det nu, sprit i vällingen sa du i natt ? Din trovärdighet är lika med noll i detta fall.
Iaf. di tre små grisarna är bakom lås och bom sedan starten nästan, AJ har inte varit i Sverige på 2,5 veckor enligt egen utsaga och haft SPAN på sig. Så nej, chansen är minimal att dessa nöff-nazzar flyttat på kroppen, men det går inte att utesluta.
Ja herregud det får jag ju verkligen ta tillbaks, alkohol i välling är ju absolut INGET som någon förälder någonsin har gett sina barn. Hur kunde jag fantisera ihop det såhär, ber om ursäkt.
Du verkar fantisera egna frågor till dej själv. Jag har aldrig pratat om att någon kropp är flyttad. Men det är ju så med stora egon, ställer frågor till sig själv för att kunna visa hur duktigt svar man har. Det får mej osökt att tänka på AJ.