2013-08-02, 13:22
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartpenis
Jag har läst allt. Måste missat dock att det är du som bestämmer här. För det kan jag inte kommaihåg att jag läste. Leta vidare du.

Nu en fråga. Är det helt uteslutet att alla grabbar var i lägenheten redan när det hände?
Nej det är det inte.
Det som talar mot det är ju att polisen inte tror/vet detta.
I så fall hade nog åklagaren använt en annan brottsrubricering mot de "medskyldiga".
Citera
2013-08-02, 13:23
Medlem
lozexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Om det är den jacka han har på sig i Bubbas bottennapp, så är det en jacka/tröja från KVV kriminalvården.

Nej, inte den videon. En video ifrån TV4s nyhetssändning som länkades här innan. Då bar han en tröja med ett V på ryggen och därför trodde några att det var den Nike-tröjan som hittats i skogen och därmed kunde det inte vara AJs. Någon påpekade då att det är en Adidas-tröja eftersom att den har de typiska Adidas-ränderna på ärmarna och alltså kunde det fortfarande vara AJs tröja man hittat uppbränd i skogen.

Följ med i tråden istället!
Citera
2013-08-02, 13:26
Medlem
Byxan81s avatar
Sådär, nu har jag gråtit klar efter "troll-anklagelserna". Jag kan trösta mej med att jag vet mer om dessa herrar än någon av er kommer göra någonsin. Jag frågar återigen hur Cl*ff kunde veta att I*a var borta, redan innan hon var det? Han hade ju frågat D*ta om hon visste vart hon var.
Citera
2013-08-02, 13:28
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartpenis
Jag har läst allt. Måste missat dock att det är du som bestämmer här. För det kan jag inte kommaihåg att jag läste. Leta vidare du.

Nu en fråga. Är det helt uteslutet att alla grabbar var i lägenheten redan när det hände?

Angående din fråga, tidigt i tråden sades det ryktesvis att det var fler i lägenheten men det är inte bekräftat. Däremot är det enligt åklagaren bekräftat och bevisat att DB och FH var vid platsen.
Citera
2013-08-02, 13:28
Medlem
Grymt123s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17232154.ab

Han lämnas ut!
Citera
2013-08-02, 13:29
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Sådär, nu har jag gråtit klar efter "troll-anklagelserna". Jag kan trösta mej med att jag vet mer om dessa herrar än någon av er kommer göra någonsin. Jag frågar återigen hur Cl*ff kunde veta att I*a var borta, redan innan hon var det? Han hade ju frågat D*ta om hon visste vart hon var.
Han kanske hade ringt tidigt på morgonen och inte fått svar? Och sen kontaktat S*ra o frågat henne om hon visste vart hon var?
Citera
2013-08-02, 13:29
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapthem
Mitt torkade blod såg åtminstone ut på precis samma sätt. Sen hur väder och vind påverkat tyget, om vi förutsätter att det legat där ända sedan mordnatten, vet jag förstås inte. Min tröja låg inomhus och inte mer än några få dagar. Men jag tror ändå på blod framför missfärgning.

Jag har varit lite brydd angående de där missfärgningarna mitt på tygerna, inte bara det som är på kanterna utan mitt på, som fläckar, blod innehåller ju mycket järn och det i sig kanske gör såna här fläckar?
Citera
2013-08-02, 13:31
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17232154.ab

Han lämnas ut!

Jag tycker RDY gör ett bra arbete här. Vore inte mer än rätt att han hämtar hem AJ.
Det var väldigt vad fint dom sköter det i Polen, är det fortfarande någon som tror att AJ sitter i en liten cell å får stryk?
Citera
2013-08-02, 13:31
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Jag förstår inte, du frågar massvis för att säga och utge dig för att veta så mycket mer än nån annan? Det kanske är så enkelt att han provade att ringa henne?
Citera
2013-08-02, 13:32
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Han kanske hade ringt tidigt på morgonen och inte fått svar? Och sen kontaktat S*ra o frågat henne om hon visste vart hon var?

Är det rimligt? Med tanke på att han ringde ca 23.30 också? att han sedan ringde tidigt på morgonen utan att få svar? En småbarns mamma svarar inte alltid i telefonen direkt.
Citera
2013-08-02, 13:34
Medlem
I den senaste artikeln från aftonbladet...

"36-åringen besökte den 23-åriga kvinnans lägenhet i Dannebacken i Trollhättan natten innan stora mängder blod och släpspår påträffades i hemmet och trappuppgången. Polisen misstänkte direkt att ett brott hade begåtts."

Har detta framkommit tidigare? (min fetning)

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17232154.ab

Edit: Eller syftas det på det utsmetade blodet i trappuppgången?
Senast redigerad av HenkeP81 2013-08-02 kl. 13:36. Anledning: Edit:
Citera
2013-08-02, 13:34
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Är det rimligt? Med tanke på att han ringde ca 23.30 också? att han sedan ringde tidigt på morgonen utan att få svar? En småbarns mamma svarar inte alltid i telefonen direkt.
Kanske ringde flera ggr utan svar? Rimligtvis borde hon isf ringt upp, och när detta inte skett så frågar han S*ra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in