2013-08-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Är det rimligt? Med tanke på att han ringde ca 23.30 också? att han sedan ringde tidigt på morgonen utan att få svar? En småbarns mamma svarar inte alltid i telefonen direkt.
Jag också skulle vara väldigt orolig om jag hade fått veta att en kvinnomisshandlare som AJ var hos min dotter och ringt henne på morgonen för att kolla om hon mådde bra.
Jag såg för första gången en ny bild på IFs pappa i hans sambos FB för ett par dagar sen. Från hans ansiktes uttryck fick jag känslan att det skall vara bäst för AJ att sitta resten av sitt liv i fängelse.
Senast redigerad av matematiker 2013-08-02 kl. 14:54.
Citera
2013-08-02, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Likadant med L*nda Ch*n som försvann 1 aug och hittades 7 veckor senare under sly, det mesta av kroppen fanns kvar förutom lite kring halsen och just kring tungbenet så att ingen dödsorsak kunde anges. Platsen hade dessutom passerats av ett antal hundar, även en polishund som inget märkte några meter ifrån när hon var lokaliserad av den "kineskidnappade M*ts A*m". Samma hund reagerade på en annan plats där vinden låg på i stället. Den sommaren var lika varm som denna.

https://www.flashback.org/t972173

Ja man blir mörkrädd när man drar slutsatser utifrån GWs "experiment" i TV som om det vore sanning.
Och jag vet inte hur många fall dessa hundar har kutat runt och inte känt ett jota, man tror att hundar är en exakt vetenskap, men av det jag erfarit är att di snarare slumpmässigt prickar in bevis.
Citera
2013-08-02, 14:24
Medlem
Citat:
Om han sågs springa från platsen kan han inte ha sett ngt då. Där av misshandeln som en extra reminder att de kan gå illa om han pratar??

Det märkliga i sammanhanget är väl hur man kan bli misshandlad två gånger utan att få en skråma på kroppen.[/quote]

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17118117.ab
Citera
2013-08-02, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av followudream
Det märkliga i sammanhanget är väl hur man kan bli misshandlad två gånger utan att få en skråma på kroppen.

Har han inte ganska kort efter skaffat sig en gaddning, kan det varit med AB-pengar ?
Såg nått på fejjan...
Jävla WT-pack detta så di funkar ju inte som normala, di har inga gränser för en 1000-lapp i fickan.
Citera
2013-08-02, 14:31
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Han kanske hade ringt tidigt på morgonen och inte fått svar? Och sen kontaktat S*ra o frågat henne om hon visste vart hon var?

S*ra D*ta och I*a hade inte umgåtts på flera månader. Det står i tråden och var tydligen bekräftat. TB och D*ta är nu själssystrar (TBs egna ord). Detta bör nog pappan ha vetat.
Citera
2013-08-02, 14:33
Medlem
Kan inte komma på vad styvmamman heter ( hjälp, någon) men hon ät vän med SB på fejjan. Han gillar allt hon skriver ang sökningar etc.
Citera
2013-08-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Ja man blir mörkrädd när man drar slutsatser utifrån GWs "experiment" i TV som om det vore sanning.
Och jag vet inte hur många fall dessa hundar har kutat runt och inte känt ett jota, man tror att hundar är en exakt vetenskap, men av det jag erfarit är att di snarare slumpmässigt prickar in bevis.
Grejen med ett sånt här sök,är ju det att det finns inga färska spår i marken nu när det gått så lång tid.
Hunden måste få vittringen ifrån vind och inte från marken.
När det är på det viset hänger ju mycket på hundföraren,att han får med sig ett område från lite olika håll.framförallt att man söker i motvind.
Citera
2013-08-02, 14:40
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
GW är en nolla, en statistiker och romanförfattare som inte löst ett enda fall i kriminal Sverige. Byxan81, du gör bara bort dig om du tror du kan kontrollera fria åsikter på Flashback, GWs kunskaper är ungefär lika stora som dina. Hur var det nu, sprit i vällingen sa du i natt ? Din trovärdighet är lika med noll i detta fall.

Iaf. di tre små grisarna är bakom lås och bom sedan starten nästan, AJ har inte varit i Sverige på 2,5 veckor enligt egen utsaga och haft SPAN på sig. Så nej, chansen är minimal att dessa nöff-nazzar flyttat på kroppen, men det går inte att utesluta.

Ja herregud det får jag ju verkligen ta tillbaks, alkohol i välling är ju absolut INGET som någon förälder någonsin har gett sina barn. Hur kunde jag fantisera ihop det såhär, ber om ursäkt.

Du verkar fantisera egna frågor till dej själv. Jag har aldrig pratat om att någon kropp är flyttad. Men det är ju så med stora egon, ställer frågor till sig själv för att kunna visa hur duktigt svar man har. Det får mej osökt att tänka på AJ.
Citera
2013-08-02, 14:46
Medlem
Är det sant att AJs mamma var sekreterare i VAM och AJs advokat var medlem i den organisationen? Vet någon?
Citera
2013-08-02, 14:47
Medlem
Jag vet inte ifall det har förekommit tidigare.
Hur är det att vara häktad i Polen? I Sverige så är det ju rätt stränga restriktioner och isolering 23 timmar om dygnet.
Citera
2013-08-02, 14:48
Medlem
Citat:
Det fetade där är delvis en GW-skröna.

Visst kan kroppen spridas ut, men kolla på fallet Caroline Stenvall.
https://www.flashback.org/t745310

13/9 försvann hon
22/10 hittades hon

Större delen av kroppen fanns kvar på den plats hon dumpats, i sådant skick att dödsorsak kunde fastställas med hög sannolikhet, trots att Silversky försökte sig på "hjärndöd"

Området hon hittades är att betrakta som skog / vildmark. Hon låg inom synhåll på en skogsväg.

I Gällivare är det redan i mitten av September runt nollan under natten och kylskåpstemp på dagen. En månad senare; minusgrader nattetid och enstaka plusgrader dagtid.

Det är en väldig skillnad mot Juni/Juli i södra Sverige.

Kroppen börjar lösas upp inom ett dygn. Ett dött rådjur försvinner snabbt under sommartid. Några ben och ett ruttet skinn brukar ligga kvar ett tag längre.
Citera
2013-08-02, 14:49
Medlem
pubisboys avatar
Citat:
Ja herregud det får jag ju verkligen ta tillbaks, alkohol i välling är ju absolut INGET som någon förälder någonsin har gett sina barn. Hur kunde jag fantisera ihop det såhär, ber om ursäkt.

Du verkar fantisera egna frågor till dej själv. Jag har aldrig pratat om att någon kropp är flyttad. Men det är ju så med stora egon, ställer frågor till sig själv för att kunna visa hur duktigt svar man har. Det får mej osökt att tänka på AJ.

Skulle inte alls förvåna mig om spritblandning i välling kan förekomma i misslyckade familjer med diverse beroenden. Att doppa nappen i typ whisky eller vin för att få barn att sova har man ju hört om så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in