Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Hon kanske kom ihåg hur rädd hon var när en hemlös Berny stod påverkad och bankade på hennes dörr/hotade henne.
Jag har också för mig att C nämmt någonstans att hon hade ett baseballträ vid dörren för att hon kände sig så hotad av B. Någon som vet vad bråket gällde?
Tillägg.
Hittade detta tidigare i tråden, som är några år gammalt, från Cs blogg;
"och jag är ledsen för att en nära vän kan förvandlas till en fiende. att jag inte känner mej trygg i mitt eget hem, att jag har tillhyggen uppradade i min hall o med hjärtat i halsen tassar fram till dörren o tittar ut ur kikhålet när det ringer på dörren. med ett tryck mot brevlådan för att ingen skall öppna den o se att jag står där.att jag är rädd. för det är en psykiskt labil missbrukare som är arg på mej o hon är min före detta vän o har pratat med mina grannar? mest ledsen för det här är jag nog ändå att det verkligen är över. vi kommer aldrig mer bli vänner, vad som än sker så har hon gått över alla gränser. o jag är ledsen för att hon är så wasted att hon tror att jag är den som förlorat någon/något. det jag förlorat är för tillfället min trygghet. i detta fallet; inget mer."