2013-07-31, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Vore konstigt eftersom hon inte har DID.

Jag håller med. Jag tror inte ett dugg på att hon har den sjukdomen, men den (och dess lite kryptiska förkortning) ser säkert "snygg" ut när hon skryter om den i sin blogg. Trams-Berny.
Senast redigerad av GenesisP 2013-07-31 kl. 22:00.
Citera
2013-08-01, 00:41
Medlem
Grattis Berny, du överlevde till din 30-årsdag
Citera
2013-08-01, 01:57
Medlem
litendockas avatar
Tro inte att vi har glömt bort att du fyllde år idag, Berny. Faktum är att vi faktiskt är några stycken som har skrapat ihop till en liten present åt dig (och nej, det är inte ett presentkort på Gömda Juveler).

Det uttrycktes ju ett tiotal sidor tillbaka i tråden ett visst missnöje med att den skvaller-blogg som fanns tidigare försvunnit så vi gick helt enkelt ihop, köpte domänen http://www.bernypalsson.se och skapade en ny!

Vi var lite osäkra på om vi skulle kalla bloggen "Bjärndöd" eller "Bernys Bravader" men till slut blev det ändå det sista förslaget som gick igenom. Så grattis på 30-årsdagen, Berny!
Citera
2013-08-01, 12:56
Avslutad
Några trötta, små fåglar har viskat till mig att skaparna bakom "Bernys Bravader" är så snälla att de kan tänka sig att sälja domännamnet till Berny om hon börjar betala tillbaka pengarna som hon är skyldig Madde.

Bernys (till synes) outsinliga FK-skattkista kan få köpa tillbaka domännamnet och hon är fri att göra vad hon vill med det, men Madde ska få sina pengar först.

And Like Antigone says, we don't have to punish the bearer of "bad" tidings.
Citera
2013-08-01, 14:58
Medlem
NaughtyNurses avatar
Citat:
Ale säger:
Ånej! Nu kommer Sinfon snart och registrerar er!

Skämt åsido (lr? Inget mot dig isåfall, B) så syftar du nog på att det är dags för rättegången att komma ut med allt om Opus dei. Så befriande det måste vara att det kommer ut och en börda lyfts.

Bra jobbat, B!

Från kommentarsfältet på hennes blogg.
Citera
2013-08-01, 15:07
Medlem
Jag undrar om B har skrivit det berömda Pålsson-brevet själv, då jag fått höra från pålitlig källa att hon, under hennes tjack-period, skrev hotbrev till sig själv, postade dessa och blev hysterisk när hon fick dem. Sade att alla var ute efter henne, att det var Jonas och Pålssons och gud vet vilka fler som hotat henne...
Citera
2013-08-01, 15:14
Medlem
enKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Jag undrar om B har skrivit det berömda Pålsson-brevet själv, då jag fått höra från pålitlig källa att hon, under hennes tjack-period, skrev hotbrev till sig själv, postade dessa och blev hysterisk när hon fick dem. Sade att alla var ute efter henne, att det var Jonas och Pålssons och gud vet vilka fler som hotat henne...
ptja, why not?
en äldre, smått dement dam skrev vidriga hotbrev till sig själv och visade upp för personalen. jag vet dock inte om hon trodde på det själv eller bara ville ha uppmärksamhet. trasig människa.
Citera
2013-08-01, 15:15
Medlem
Citat:

Under hennes tjackperiod? Vilken av dom? När var detta, förra veckan?
Citera
2013-08-01, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Under hennes tjackperiod? Vilken av dom? När var detta, förra veckan?

I Göteborg, för några år sedan.
Citera
2013-08-01, 15:22
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
I Göteborg, för några år sedan.

fast det var ju inte bara tjack, det var bland annat en hel del heroin inblandat då
Citera
2013-08-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
fast det var ju inte bara tjack, det var bland annat en hel del heroin inblandat då

Ja, det var det säkerligen. Men det påverkar ju ändå inte de handlingar hon utförde, i mitt tycke då. Men då, när min källa träffade henne, gick hon huvudsakligen på tjack och det var därför jag valde att formulera det så.
Citera
2013-08-01, 15:37
Medlem
gurkskals avatar
har någon sett striperellas VIP videos på hennes blogg? vad händer i dem och går det att se dem någonstans gratis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in