Citat:
Ursprungligen postat av
ericus
Det är därför SD är ett bättre val för mig, för jag värnar vår historia och våra förfäder och deras hårda slit
som har gett våra värderingar och traditioner som vi har idag. Tar allt folk och accepterar dessa så är jag nöjd, vilka hudsegment vi har på våra kroppar påverkas av solen, så om vi skickar ner en generation svenskar(till afrika)under ett antal århundraden kommer de att börja få mörkare och mörkare hudsegment.
Så det är altså pga "hudsegment" som varje samhälle som är styrt
av svarta är efterblivna, fattiga och våldsamma ghetton eller förvandlas till
ett inom något decennium efter att dom tagit över kontrollen? Samtidigt som
vita (och till viss del östasiater) över hela världen lyckas bygga avancerade högteknologiska
samhällen, som är ledande iniom kultur, vetenskap och inovationer.
Ras är det centrala och handlar om så mycket mer än hudfärg,
det handlar om främst intelligens (Vitas genomsnitts IQ ligger ca 20 IQ-punkter
högre på skalan än svartas) och testosteronnivåer vilket i sin tur reglerar
aggressivitet och impulskontroll (vilket i sin tur är ett av skälen till varför svarta
är så extremt överrepresenterade inom brottsstatistiken i varje land
de befolkar). Byter du ut en vit befolkning mot en svart så byter du
i princip ut välstånd och civilisation mot fattigdom och kaos Eller för
att uttrycka det enkelt förvandlar ett I-land till ett U-land.
Citat:
Jag vill värna landets minne och historia, evolutionen kommer ändå påverka de människor som bor här. Skulle solen ändra rytm eller läge så skulle färgen på hudsegmenten ändras ändå.
Det är folket som är det centrala inte landet. Historien och kulturen
är direkt knuten till ett specifikt folk, går folket under så går kulturen under och historian
glöms bort.