Citat:
Ursprungligen postat av
Greypower
Uppdatering: AJ sitter i häkte i Warszawa och det kan ta en vecka eller färhoppningsvis flera veckor innan han överlämnas till Svensk polis.
Han delar sin cell med flera andra Polacker som säkert tycker det är roligt att della cellen med en nazi kvinnomisandlare mistänkt för mord på en ung 2 barns mor.
Konstigt med AJs Polska vänner som tycker att Hitlers förintelse projekt var bra. Hitlers förintelse prioriteringar var först judar och ziggenare, men efter det var det Polska folket. Han hade ju redan börjat så smått med det.
Tusen tack för uppdateringen! Det uppskattas massvis (jag är höggravid och försöker att orka så gott det går).
Jag har börjat tro att det ingår i AJs sjuka plan att ännu ha tid på sig till att finslipa sin historia en sista gång. Just därför ogillar jag att han är kvar i Polen (han blir inte förhörd där nere, va?). Vad som dock fick mig att dra på smilbanden var när jag läste att du hade skrivit att han delar cell med polacker.

Hoppas att de är stora, mörka och starka och ser ner på denna lilla rödtott som försöker att hävda sig inne bland tuffingarna.
I amerikanska häkten blir det ju ofta slagsmål inne i cellerna (trångt och jävligt). Är det vanligt även i Polen? Vet inte hur de har det med observanta vakter osv samt hur, när och om de ingriper.
Är man ond om man önskar att det ska vara några utslagna tänder, ett knäckt näsben och blåtiror på karln när han återvänder till Sverige?