Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
En vit man äger alltså sin vita kvinna?
Äger? Nej? En vit man äger väl inte ett vitt barn heller, likväl är de svenska barnen som grupp just våra barn. Samma sak är det förstås med kvinnorna och en rad andra saker. Jag förklarade ju min inställning i frågan här. Haltar den på något sätt?
Citat:
Som jag ser det är den svenska kvinnan den kanske absolut viktigaste resursen vi har, utan svenska kvinnor som föder svenska barn så går folket och rasen under. Det är en helt oersättlig resurs och det handlar inte om att "äga" någon, utan om att kvinnorna behövs för att säkra vårt folks överlevnad, och att dessa inte ska besudlas av icke-vita främlingar från jordens alla hörn eftersom detta är dåligt för folk och nation.
Kvinnor är alltså en essentiell del av det svenska kollektivet och som vi ska vårda och det finns naturligtvis ett egenvärde i att deklarera att dessa inte ska agera spermahinkar åt allehanda rasfrämlingar. Är det konstigt tycker du?
Citat:
Om en vit kvinna inte vill ha en vit man av olika anledningar. Ska hon straffas?
Det är ingen som behöver straffas mer än på så sätt att icke-vita inte ska få uppehålla sig permanent i landet. Det kommer inte finnas några negrer bosatta i Sverige, och inga araber eller zigenare eller bergaturkar heller, och suktar svenska kvinnor efter sådana så får de helt enkelt pröva lyckan i dessa främlingars hemländer istället.
Varför ska det svenska folket som rasligt kollektiv och folkgrupp och deras genpool och samhälle straffas och lida för att enstaka vita svenska kvinnor vill skaffa icke-vita partners och avla barn med dessa? Varför bör vi degenerera vårt folk såväl fysiskt som mentalt för någons köttsliga lustars skull? Hur kan det vara överordnat?
Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Nationalister ska alltså lära sig att kvinnan tillhör den vita mannen?
Denna frågeställning har blivit besvarad ovan. Vill du inte ta in det som skrivs så är det ditt problem, inte mitt. Svenska kvinnor är en omistlig och essentiell del av det svenska folket och den kanske viktigaste resurs vi har för att säkra vår överlevnad och bevarande. Det innebär inte att någon äger någon annan.
Men ja, svenska kvinnor tillhör det svenska folket, naturligtvis är det så. Allt annat vore ju ytterst märkligt och vansinnigt.