2013-07-29, 16:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Så här kommer de gå till om AJ kommer till ambassaden, hade delvis fel i morse.

http://www.expressen.se/gt/mordmisstankt-lovar-att-overlamna-sig/

Jag förstår det att om AJ kommer in till ambassaden, kommer man "knuffa" ut han på gatan till di autmatkarbinförsedda poliserna som ombesörjer arresteringsordern ?

Skulle inte förvåna mig ett dugg om det är just en Julian Assange manöver AJ försöker få till.
Citera
2013-07-29, 16:07
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
När du pratar om hans bror trampar du folk på tårna de kan jag försäkra. Hans mor får du trampa på bäst fan du vill
Okej, det är bara vissas tår man får trampa på alltså? Bra, då vet jag reglerna Jag tänkte mer på att "man" i AJ:s fall kan tänkas vända sig till sin familj.
Citera
2013-07-29, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det är just en Julian Assange manöver AJ försöker få till.

Förutom väktare som ambassaden kan tillkalla för att kasta ut honom, så kanske även svensk polis vara etablerad eller komma dit och föra ut honom ? Med tanke på utspelet i AB och att man varit honom på spåren, så är det plausibelt att svensk polis finns där, eller inom kort.
Citera
2013-07-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
När du pratar om hans bror trampar du folk på tårna de kan jag försäkra. Hans mor får du trampa på bäst fan du vill

Var det inte hans bror som var en nazze som tog livet av sig pga av psykiska disfunktionalliteter eller sönderdrogad hjärna??

eller pratade ni inte om DB?
Citera
2013-07-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Var det inte hans bror som var en nazze som tog livet av sig pga av psykiska disfunktionalliteter eller sönderdrogad hjärna??
DB's bror.
Citera
2013-07-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Klart det inte är. Helt annat ju. Han går ju till svenska ambassaden/konsulatet. Han går TILL SVERIGE alltså...
Citera
2013-07-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Matta, madrass

På tal om madrass så ligger det en på 45:an i mellan Trollhättan och Vänersborg i riktning VBG strax innan avfarten mot 44:an. Uppskattningsvis en 160 resårmadrass
Citera
2013-07-29, 16:14
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Nej jag nämnde AJ:s bror
Citera
2013-07-29, 16:15
Medlem
Citat:

Nä AJ
Citera
2013-07-29, 16:35
Medlem
arrappappas avatar
Ju längre tiden går, ju mer skyldig framstår AJ.
Speciellt när AJ och hans två pajasar inte vill redogöra för sina förehavande.
Något måste vara feldraget i AJ's Hjärna, med signaturen "IN HOC SIGNO VINCES" i senaste meddelandet så kan man ju placera honom i samma kategori som Breivik.

AJ & Co vill framstå som riktiga karlakarlar men ingen av dem har stake att stå för vad de har gjort.

Hade AJ ringt myndigheterna samma kväll och sagt att det hänt en olycka så hade det blivit 5 rader i kvällstidningarna,(& IF's anhöriga ett riktigt avslut)
nu är det en följetång och de kommer för alltid att kopplas till IF okända öde.

När polisen får låst in AJ hoppas jag polisen slarver bort nycklarna så han blir kvar i cellen för alltid och kör samma metod som de mt.

(För dj-a tråkigt om det ännu en gång skulle bli som i fallen MJ & LC)

Hur tänker AJ ?? (om han nu har den förmågan)
Citera
2013-07-29, 16:37
Medlem
Tooheyss avatar
Dom sa just nu på väst ekot på radion att AJ är på svenska ambassaden i Warszawa
Citera
2013-07-29, 16:38
Medlem
http://www.dn.se/nyheter/sverige/eftersokt-klev-in-pa-ambassaden/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här