Citat:
Ursprungligen postat av
E.t.V.
Skönt att du mår bra! Om du har lust så får du gärna beskriva effekterna lite närmare. Har du tagit 5-mapb förut och fått samma effekt som nu eller känns något annorlunda med denna batch? Har du klarat dig på 100mg hela kvällen eller fyllt på med mer?
Kallsvett i denna värme

Bra att röra på sig om man känner sig kall!
Riktigt svårt att beskriva effekten, när det väl börja kicka in så gick det nästan lika fort som när man käkat E och ruset börjar komma. Det blev rätt intensivt i början just när det kom så jag blev lite illamående men behövde inte spy. Det gick över efter ca 30 minuter och då mådde jag riktigt bra. Typ som MDMA fast svagare. Ca 2 timmar efter jag börja känna något så fyllde jag på med 20mg nasalt, kände av effekten nästan direkt och det blev intensivt men det la sig relativt snabbt för att sedan gå tillbaka till som jag kände mig som tidigare. Det va riktigt skönt med små rysningar under ruset som kom och gick.
Hade svårt för att somna men det är inte så konstigt, hjärnan va i högvarv fast än allt rus hade i princip lagt sig. Det gav inte så mycket att röka några holkar heller. Idag mår jag över förväntan, jag känner mig bara tom i skallen och inga andra biverkningar.
Jag har aldrig tagit 5-MAPB tidigare, men det känns som att nästa gång jag provar så kommer ruset bli mycket bättre eftersom man vet hur det kommer vara och man kan "välkomna" det mer. Kommer nog säkert också att bomba 150mg nästa gång och kanske eventuellt fylla på senare.
Hoppas denna info hjälper, jag är som sagt rätt tom i skallen så orkar inte tänka efter så noga på vad jag skriver haha.
Edit: Att tillägga, så kände jag inte alls av någon speed, som på t.ex. mephedrone, methylone osv.
Någon annan som känt av speed på denna?
Citat:
Ursprungligen postat av
LightCloud
Ögonvobbel?
Svettningarna är riktigt störande på CS-droger. Vill minnas att jag svettades ganska mycket jag också på 5-MAPB. 3-MMC är den som fått mig att svettas allra värst i och för sig. Då är sängen helt blöt efter en stund, trots att jag bara sitter upp med datorn i famnen.
Ja jävlar, ögonvobbel va det som fan i början, det va riktigt härligt.