Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-28, 00:05
  #1033
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Stämmer mycket riktigt. Det var först närmare TRE timmar efter intag jag började må gott.

Hoppas du fick något vettigt utav detta Cbreeze!

Är det fr Jusef och hur stor dos tog du? Har aldrig varit med eller hört talas om att 5-mapb tagit tre timmar på sig. I magen ca 40-60min och snoken 5-15min... Kan du beskriva effekterna?
Citera
2013-07-28, 00:07
  #1034
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
Hej,

Jag har bombat 100mg för 1timma och 20 minuter sedan. Än så länge känner jag inte av något alls. Men vi får se. Jag beställde från Jusef förra veckan så vi har nog samma batch.

Hur går det?
Citera
2013-07-28, 00:25
  #1035
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.t.V.
Hur går det?

Jodå, det börja kicka in ca 30 minuter efter att jag skrev mitt inlägg.
Mår riktigt bra men jävlar vad jag kallsvettas!!!!!
Citera
2013-07-28, 01:06
  #1036
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.t.V.
Är det fr Jusef och hur stor dos tog du? Har aldrig varit med eller hört talas om att 5-mapb tagit tre timmar på sig. I magen ca 40-60min och snoken 5-15min... Kan du beskriva effekterna?

Det var en pellet, antagligen från när 5-MAPB var alldeles nytt. Ska tilläggas att jag är ganska stor så det kanske tar lite längre tid.

Effekten var som 6-APB-light. Hade behövt dubbla dosen för att nå dit jag verkligen ville. Det var väldigt skönt dock... Fram tills jag bestämde mig för att mixa in LSB(d) i ruset, men det är en annan historia!
Citera
2013-07-28, 01:10
  #1037
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
Jodå, det börja kicka in ca 30 minuter efter att jag skrev mitt inlägg.
Mår riktigt bra men jävlar vad jag kallsvettas!!!!!

Skönt att du mår bra! Om du har lust så får du gärna beskriva effekterna lite närmare. Har du tagit 5-mapb förut och fått samma effekt som nu eller känns något annorlunda med denna batch? Har du klarat dig på 100mg hela kvällen eller fyllt på med mer?

Kallsvett i denna värme Bra att röra på sig om man känner sig kall!
Citera
2013-07-28, 01:26
  #1038
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
Jodå, det börja kicka in ca 30 minuter efter att jag skrev mitt inlägg.
Mår riktigt bra men jävlar vad jag kallsvettas!!!!!

Ögonvobbel?

Svettningarna är riktigt störande på CS-droger. Vill minnas att jag svettades ganska mycket jag också på 5-MAPB. 3-MMC är den som fått mig att svettas allra värst i och för sig. Då är sängen helt blöt efter en stund, trots att jag bara sitter upp med datorn i famnen.
Citera
2013-07-28, 01:35
  #1039
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det var en pellet, antagligen från när 5-MAPB var alldeles nytt. Ska tilläggas att jag är ganska stor så det kanske tar lite längre tid.

Effekten var som 6-APB-light. Hade behövt dubbla dosen för att nå dit jag verkligen ville. Det var väldigt skönt dock... Fram tills jag bestämde mig för att mixa in LSB(d) i ruset, men det är en annan historia!

Okej, tack för infon!

Kan tänka mig att pellets ibland tar lång tid att smälta beroende på hur dom är tillverkade. Var annars mest nyfiken på det 5-mapb som är i omlopp nu eftersom 100mg inte gav någon effekt. Denna substans lär ju försvinna för gott efter klassningen mer eller mindre vilket gör det lockande att köpa på sig lite. Nuvarande prissättning gör bara saken ännu mer frestande fast dåligt med info.
Citera
2013-07-28, 01:42
  #1040
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Ögonvobbel?

Svettningarna är riktigt störande på CS-droger. Vill minnas att jag svettades ganska mycket jag också på 5-MAPB. 3-MMC är den som fått mig att svettas allra värst i och för sig. Då är sängen helt blöt efter en stund, trots att jag bara sitter upp med datorn i famnen.

Tar du bara droger i din ensamhet? Fått den bilden iaf.
Citera
2013-07-28, 01:53
  #1041
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.t.V.
Tar du bara droger i din ensamhet? Fått den bilden iaf.

Stämmer bra det! Jag är väldigt självständig av mig. Dessutom har jag inga vänner som brukar droger och i stort sett ingen i det verkliga livet vet om att jag brukar något varpå jag väljer att fortsätta att hålla det hemligt och lever ett dubbelliv. Detta minskar risken för att problem ska uppstå och jag får som jag vill, nämligen att vara själv och leva som en ensamvarg om nätterna.

Flashback och Skype täcker mer än väl mina sociala behov jag upplever under påverkan oavsett substans.
Citera
2013-07-28, 02:59
  #1042
Medlem
E.t.V.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Stämmer bra det! Jag är väldigt självständig av mig. Dessutom har jag inga vänner som brukar droger och i stort sett ingen i det verkliga livet vet om att jag brukar något varpå jag väljer att fortsätta att hålla det hemligt och lever ett dubbelliv. Detta minskar risken för att problem ska uppstå och jag får som jag vill, nämligen att vara själv och leva som en ensamvarg om nätterna.

Flashback och Skype täcker mer än väl mina sociala behov jag upplever under påverkan oavsett substans.

Mår du verkligen bra av detta? Jag tycker verkligen att det är synd att du går miste alla upplevelser bortanför dubbellivet och ensamheten.
Citera
2013-07-28, 04:09
  #1043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Stämmer bra det! Jag är väldigt självständig av mig. Dessutom har jag inga vänner som brukar droger och i stort sett ingen i det verkliga livet vet om att jag brukar något varpå jag väljer att fortsätta att hålla det hemligt och lever ett dubbelliv. Detta minskar risken för att problem ska uppstå och jag får som jag vill, nämligen att vara själv och leva som en ensamvarg om nätterna.

Flashback och Skype täcker mer än väl mina sociala behov jag upplever under påverkan oavsett substans.

Ensam är stark! Låter ganska snarlikt som för mig själv.
Citera
2013-07-28, 18:53
  #1044
Medlem
rcilikes avatar
Prova denna substans för första gången i fredags.

Började med ett allergitest a 10mg nasalt, kände mig lite speedad direkt vilket förvånade mig.
Därefter blev det en bomb på 100mg, och när den slog på ordentligt med rejäl eufori 20min efter intag så boostade jag med 40mg nasalt. Ruset kändes väldigt behagligt så jag lade ut en filt på gräsmattan och lade mig ned och njöt av hur bra jag mådde.

Senare under kvällen så fyllde jag på med 40mg nasalt,100mg oralt och 100mg rektalt vid olika tillfällen under en 3 timmars period. Då visades 5-MAPB hallucinogena styrka, förvisso intagit totalt 390mg under 5-6h tid. Väggarna fred och vände på sig, färger skiftade i färg konstant och när jag fokuserade blicken på ett objekt, så flyttade det på sig. Dubbelseendet tycker jag dock vara lite jobbigt då det var omöjligt att läsa något såvida man inte höll för ena ögat.

Jag gillar att trippa men hade inte räknat med att denna substans skulle bli så pass hallucinogen. Minns att en dos MDMA på 200mg nasalt vart rejält hallucinogent till skillnad från att inta det oralt, men de hallucinogena egenskaparna försvagas rätt fort och näst in till obefintliga en timme efter intag.

Vilka doser och ROA brukar ni köra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback