2012-12-07, 01:24
Medlem
HentaiMannens avatar
Ni som någonsin besökt 5-APB eller 6-APB trådarna vet att jag är stammis där. Därför följer jag hela tiden utvecklingen av eventuella ersättare eftersom ämnet klassats. Nu verkar den vara påväg! En välkänd och betrodd utrikes nätshop lanserar inom kort 5-MAPB.

Kommer finnas i både pellet- och pulverform precis som sina syskon. Nu får vi hoppas att effekten håller måttet också!

Så här ser den kemiska formeln ut:
http://i.imgur.com/U5FqF.jpg

Google ger inte mycket resultat, men verkar som denna substans en gång gavs ut sample, så det finns kanske lite att hämta iaf.

Om denna substans kan mäta sig med 5/6-APB så ser jag många timmar eufori framför mig.

Vad tror folket, kan detta bli något?
Citera
2012-12-07, 06:08
Medlem
lanetknegares avatar
APB är klassat. Är MAPB också klassat då, automatiskt?

Om inte ska detta testas, givetvis.
Citera
2012-12-07, 07:27
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Spännande!
Citera
2012-12-07, 07:44
Medlem
Izunis avatar
Mer strukturellt lik MDMA än 6-APB... tycker att denna verkar ännu mer lovande. Jag skulle gissa att Hentaimannen har många timmar av eufori framför sig, bara han inte tar för ofta.
Citera
2012-12-07, 08:24
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanetknegare
APB är klassat. Är MAPB också klassat då, automatiskt?

Om inte ska detta testas, givetvis.
Nej..
Citera
2012-12-07, 08:25
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ni som någonsin besökt 5-APB eller 6-APB trådarna vet att jag är stammis där. Därför följer jag hela tiden utvecklingen av eventuella ersättare eftersom ämnet klassats. Nu verkar den vara påväg! En välkänd och betrodd utrikes nätshop lanserar inom kort 5-MAPB.

Kommer finnas i både pellet- och pulverform precis som sina syskon. Nu får vi hoppas att effekten håller måttet också!

Så här ser den kemiska formeln ut:
http://i.imgur.com/U5FqF.jpg

Google ger inte mycket resultat, men verkar som denna substans en gång gavs ut sample, så det finns kanske lite att hämta iaf.

Om denna substans kan mäta sig med 5/6-APB så ser jag många timmar eufori framför mig.

Vad tror folket, kan detta bli något?

Ser Lovande ut! borde ju också 6-MAPB vara aktuellt?

är ju vädligt likt MDMA så blir kanske nästa höjdare!
Senast redigerad av Tjackad-Tullare 2012-12-07 kl. 08:33.
Citera
2012-12-07, 12:21
Medlem
TequilaBoys avatar
Oh intressant! Fick erbjudande att testa om en av mina "kontakter" tar in det. Troligen under nästa vecka/nästnästa vecka Hade iofs varit bra om någon annan testade innan Hittade inte heller så mycket överväldigande info.

Följer tråden!
Citera
2012-12-07, 15:50
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Oh intressant! Fick erbjudande att testa om en av mina "kontakter" tar in det. Troligen under nästa vecka/nästnästa vecka Hade iofs varit bra om någon annan testade innan Hittade inte heller så mycket överväldigande info.

Följer tråden!

Återkom om du testar .
Citera
2012-12-08, 00:30
Medlem
lanetknegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Nej..
Great stuff. Då ska jag skicka efter detta så fort det släpps.

Kul grej: Igår natt drömde jag att mapb hade släppts. Vaknar, och den här tråden är det första jag ser. Psychic!
Citera
2012-12-08, 18:13
Medlem
Horbofs avatar
Åhåhå, mycket höga förhoppningar om denna RC.

Efter ca 10g 6-APB brukat på nästan 1 års tid trodde jag att man till slut skulle tröttna lite på substansen, men APB slår aldrig fel, fest eller mys, funkar så jävla bra till det mesta.

Kommer definitivt att köpas så fort lite mer info kommer upp på Erowid!
Citera
2012-12-08, 20:58
Medlem
HentaiMannens avatar
Dåså var den släppt. Och dyr som bara fan är den. Bara pulver än sålänge. Verkar förbannat lovande dock!

Saxat från ni-vet-vilka som säljer varan:

Citat:
5-mapb prices

100mg £8

500mg £30

1G £50

2G £90

5G £200

10G £350

50G £1400

100G £2400

Before you email us with questions, please look at the FAQ below

Q: Why is 5-mapb so expensive?

A: 5-mapb has been in development for over 18 months, to this point it has cost tens of thousands in R&D and even when batch 1 is sold out it will be nowhere near recouping costs.. It is by far the most costly to produce chemical we have ever stocked.
5-mapb launch prices are cheaper than 6-apb, 5-apb, mxe and many others were at their launches.

Q: I’ve contacted a lab in India/china/Nigeria/Madagascar etc. and they said they can make it for $1 / $5 etc. etc.

A: Please purchase it if you feel that is the case. 5-mapb is far more complicated to make than 5-apb or 6-apb and only a couple of labs have perfected that over 3 years. What you will be purchasing is not 5-mapb.

Q: So and so website is selling 5-mapb cheaper than you, will you match their price?

A: If they actually had it, yes.

Q: Will pellets be available soon?

A: Yes, genuine 5-mapb pellets will be available very soon, with a unique new design.
Citera
2012-12-08, 21:19
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
jävlar, dyrare än MDMA itself!
aja vad är doseringarna på detta? Någon som vet?
även den sidan du snacka om har snubbarna ett eget labb elr vad är frågan om? sitter de i EU eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in