2013-07-28, 20:47
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
För att knyta an till trådens ämne så tror jag SvP landat rätt när de lyfter fram sig själva som en intresseorganisation för etniska svenskar, men antisionismen och anti-HBT-stuket tror jag arbetar mot dem, och därmed ett riksdagsinträde.

HBT-lobbyismen och den organiserade judenheten är det svenska folkets fiender, därför är det helt i sin ordning att en intresseorganisation för svenskar motsätter sig båda dessa. Om det viktigaste är att så snabbt som möjligt få in partiet i riksdagen, då gör man som SD. Man byter ut all välförtjänt kritik mot judarna (om de någonsin hade någon?) mot judisk-egalitära och pro-Israeliska ställningstaganden och erhåller följdaktligen det judiska etablissemangets godkännande.

Vill man å andra sidan rädda svenskarna från fysisk undergång står man upp för vad som ligger i svenskarnas intresse hellre än att bli invalda i riksdagen ett eller två val tidigare än man annars hade blivit.
Citera
2013-07-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
HBT-lobbyismen och den organiserade judenheten är det svenska folkets fiender, därför är det helt i sin ordning att en intresseorganisation för svenskar motsätter sig båda dessa. Om det viktigaste är att så snabbt som möjligt få in partiet i riksdagen, då gör man som SD. Man byter ut all välförtjänt kritik mot judarna (om de någonsin hade någon?) mot judisk-egalitära och pro-Israeliska ställningstaganden och erhåller följdaktligen det judiska etablissemangets godkännande.

Vill man å andra sidan rädda svenskarna från fysisk undergång står man upp för vad som ligger i svenskarnas intresse hellre än att bli invalda i riksdagen ett eller två val tidigare än man annars hade blivit.

*Harkel*

/SD-trollet
Citera
2013-07-28, 21:09
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
*Harkel*

/SD-trollet

Nej det har du rätt i, så länge de motsätter sig EU och mångkulturen så kommer de aldrig att godkännas.
Citera
2013-07-28, 21:22
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
*Harkel*

/SD-trollet
Aftonbladet Debatt: Muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget

Hade samma artikel kunnat publiceras om det var judarna som pekades ut? Hade artikeln kunnat publiceras över huvud taget om partiet riktade någon som helst kritik mot judar?

Att kritisera islam är väldigt politiskt korrekt, nästan i kaliber med att kritisera kristendomen.

Åkesson nämner dessutom i slutet av debattartikeln att förra gången vi hade ett utländskt hot av samma magnitud som islam var under andra världskriget, utan att precisera. Alltså en flört med judarna.

--
"Vi är inte nöjda med att vara ett sexprocentsparti. Mitt partis ambitioner är betydligt högre än så. Jag är övertygad om att Sverigedemokraterna har potential att på sikt bli ett 30-procentsparti."
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/sd-ska-bli-ett-mjukare-parti_6665490.svd

Det är tydligt att Jimmie Åkesson bryr sig mer om att just hans organisation sitter i de fina salongerna än att svenskarna räddas från undergång. Därför kan vi vänta oss ännu mer anpassning till det judisk-egalitära etablissemanget, från dagens...
"Ingen människa väljer sin sexuella läggning. Trakasserier och diskriminering mot människor p.g.a. deras sexuella läggning är oacceptabelt och skall rättsligt beivras. Vidare anser Sverigedemokraterna att människors sexuella preferenser primärt är en privat fråga och ingenting partiet fäster någon vikt vid."

till något i stil med KD:s formulering:
"Kristdemokraternas politik utgår från att varje person är unik och oersättlig. Alla har samma absoluta och okränkbara värde oavsett kön, ålder, social position, etnisk och religiös tillhörighet eller sexuell läggning. Utifrån vår människosyn vill vi värna alla människors liv, frihet och värdighet. Vi vill solidarisera oss med de svaga och förtryckta, exempelvis hbt-personer som blir utsatta för missaktning, våld och diskriminering. Alla uttalanden som på något sätt kränker hbt-personers människovärde rimmar illa med vår ideologi."

Det kommer i alla fall inte gå åt andra hållet, för det här med dödsnazism har de ju lämnat bakom sig. Därför tror jag att SvP har hyfsat goda chanser att nå riksdagen 2018, men det viktigaste är att de håller hårt på sin ideologi och inte blir maktkåta. Jag väntar gärna några val till om det behövs.
Senast redigerad av Kurganski 2013-07-28 kl. 21:48.
Citera
2013-07-28, 22:20
Medlem
ispiks avatar
Att SvP har stor framgång just nu är odiskutabelt. Dock är risken att man slappnar av och tror att det löser sig av sig själft.
Nu krävs det hårt jobb! Pengar och allmosor är sekundärt.
Lev som en statsman och tjäna ditt parti! Låt inga järnrör eller annat wt-beteende sätta käppar i hjulen.
Slit och kämpa. Visa att SvP är ett seriöst alternativ!

Den dagen som musslorna i Sverige organiserar sig, hittar en karismatisk ledare och kommer underfund med hur "lätt" det är att nå politisk framgång, är loppet kört och Sverige är förlorat!
Att försöka bekämpa det mörka med endast en ideologi när de står på andra sidan med ideologi, religion och riksdagsmandat kommer det att bli en omöjlig uppgift.
Judeproblemet i all ära men glöm för fan inte bort musslorna!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/16260545/800/normal/c2144c50e4300/mussla.jpg
Citera
2013-07-28, 22:50
Medlem
xMADBALLxs avatar
Absolut. Väll vill inte ha jacobsson som minster eller kanske till och med statsminister
Citera
2013-07-28, 22:57
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Absolut. Väll vill inte ha jacobsson som minster eller kanske till och med statsminister

Hahahah kan redan se det framför mig, Jacobsson knuffar undan hela pressuppbåd i regeringskansliet.
Citera
2013-07-28, 23:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Hahahah kan redan se det framför mig, Jacobsson knuffar undan hela pressuppbåd i regeringskansliet.

Och murvlarna svarar genom att unisont skrika "Vad gör du??!" som ett gäng småbarn.
Citera
2013-07-28, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Jag och alla andra nationalister hade naturligtvis valt Jacobsson framför det förljugna förrädarpack som sitter i riksdagen alla dagar i veckan. Det behövs mer offervilja, kompromisslöshet och jävlar anamma och mindre lögnare, syltryggar och konformister.
Framför allt behövs det riktiga ledare som faktiskt leder snarare än de nickedockor och marionetter som sitter i riksdagen idag.
Citera
2013-07-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Ditt patetiska försök till provokation misslyckades helt. Jag skulle snarare ställa mig upp och applådera om han gjorde så. Jävla pack med sina jävla mikrofoner, helidiotiska frågor som visar noll respekt.
Citera
2013-07-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Aftonbladet Debatt: Muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget

Hade samma artikel kunnat publiceras om det var judarna som pekades ut? Hade artikeln kunnat publiceras över huvud taget om partiet riktade någon som helst kritik mot judar?

Att kritisera islam är väldigt politiskt korrekt, nästan i kaliber med att kritisera kristendomen.

Åkesson nämner dessutom i slutet av debattartikeln att förra gången vi hade ett utländskt hot av samma magnitud som islam var under andra världskriget, utan att precisera. Alltså en flört med judarna.

--
"Vi är inte nöjda med att vara ett sexprocentsparti. Mitt partis ambitioner är betydligt högre än så. Jag är övertygad om att Sverigedemokraterna har potential att på sikt bli ett 30-procentsparti."
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/sd-ska-bli-ett-mjukare-parti_6665490.svd

Det är tydligt att Jimmie Åkesson bryr sig mer om att just hans organisation sitter i de fina salongerna än att svenskarna räddas från undergång. Därför kan vi vänta oss ännu mer anpassning till det judisk-egalitära etablissemanget, från dagens...
"Ingen människa väljer sin sexuella läggning. Trakasserier och diskriminering mot människor p.g.a. deras sexuella läggning är oacceptabelt och skall rättsligt beivras. Vidare anser Sverigedemokraterna att människors sexuella preferenser primärt är en privat fråga och ingenting partiet fäster någon vikt vid."

till något i stil med KD:s formulering:
"Kristdemokraternas politik utgår från att varje person är unik och oersättlig. Alla har samma absoluta och okränkbara värde oavsett kön, ålder, social position, etnisk och religiös tillhörighet eller sexuell läggning. Utifrån vår människosyn vill vi värna alla människors liv, frihet och värdighet. Vi vill solidarisera oss med de svaga och förtryckta, exempelvis hbt-personer som blir utsatta för missaktning, våld och diskriminering. Alla uttalanden som på något sätt kränker hbt-personers människovärde rimmar illa med vår ideologi."

Det kommer i alla fall inte gå åt andra hållet, för det här med dödsnazism har de ju lämnat bakom sig. Därför tror jag att SvP har hyfsat goda chanser att nå riksdagen 2018, men det viktigaste är att de håller hårt på sin ideologi och inte blir maktkåta. Jag väntar gärna några val till om det behövs.

Ja du ...

Om Åkesson skrivit en artikel om att judar är ett hot mot Sverige hade Aftonbladet skrattat ihjäl sig, toppat förstasida och löp med texten. Sen hade all etablerad media gjort det till stående huvudnyhet i en vecka efteråt. SVT hade helt säkert instiftat ett nytt nyhetsprogram som avhandlade saken cirka fem minuter per dag, ungefär som de informerar om vädret.

/SD-trollet
Senast redigerad av CharlieLindh 2013-07-28 kl. 23:23.
Citera
2013-07-28, 23:22
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Ditt patetiska försök till provokation misslyckades helt. Jag skulle snarare ställa mig upp och applådera om han gjorde så. Jävla pack med sina jävla mikrofoner, helidiotiska frågor som visar noll respekt.

Snarare ett försök till humor, svårt dock när man möts av så hård män på internet.
Skulle det komma en dag så SvP skulle ha en chans att komma in i riksdagen så kan jag garantera att ledarsiktet hade sett väldigt annorlunda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in