2013-07-28, 00:01
Medlem
rehyptols avatar
Helvete vad dryg bot, man har 3 minuter på sig att skriva dom korten man vill ha och jag råka skriva fel samtidigt som jag satt uppe i ett game i 40:e minuten så jag blev kickad, aja bara signa upp igen då och vänta.
Citera
2013-07-28, 00:31
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
köp compendium din snåla jävel så kommer du veta
Jag har compendium din lilla jude
Citera
2013-07-28, 10:48
Medlem
Glazehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Jag har compendium din lilla jude

Kolla längre bak på smeevil challanges, du samla ihop lag så att du kan få upgrades på din currier
Citera
2013-07-28, 13:24
Medlem
pulverhonungs avatar
Mycket härligt att få ett pudge item i compendium kistan då pudge är den gubben mest folk vill ha items till, fick ett helt PA set för den och 4 andra rares. Tyvärr så var resten av raresen bara skit då jag stressade som fan med att byta bort det direkt när jag fått den, bara skit till axe och sånt som ingen tradear emot.

Någon som råkar ha ett par items till Phantom Assasin? Söker Penumbral crest, hood och weapon.
Senast redigerad av pulverhonung 2013-07-28 kl. 14:20.
Citera
2013-07-28, 15:32
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
Kolla längre bak på smeevil challanges, du samla ihop lag så att du kan få upgrades på din currier
Jaha okej, ingenting som verkar nå vidare intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Mycket härligt att få ett pudge item i compendium kistan då pudge är den gubben mest folk vill ha items till, fick ett helt PA set för den och 4 andra rares. Tyvärr så var resten av raresen bara skit då jag stressade som fan med att byta bort det direkt när jag fått den, bara skit till axe och sånt som ingen tradear emot.

Någon som råkar ha ett par items till Phantom Assasin? Söker Penumbral crest, hood och weapon.
Bytte min utan att öppna den mot 4 keys
Citera
2013-07-28, 15:33
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Jaha okej, ingenting som verkar nå vidare intressant.
Bytte min utan att öppna den mot 4 keys

Varför är keys så eftertraktat egentligen? Kan man använda de där vanliga common keysen till att öppna alla kistor? Behöver man inte speciella nycklar till de olika kistorna? T.ex den nya kistan som heter treasure of champions, då behöver man väl en champions nyckel?

Så om en kille erbjuder typ 5 st common treasure keys så ska jag ta det ? vilka kistor kan ajg öppna med dessa?
Senast redigerad av pulverhonung 2013-07-28 kl. 15:43.
Citera
2013-07-28, 16:02
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Varför är keys så eftertraktat egentligen? Kan man använda de där vanliga common keysen till att öppna alla kistor? Behöver man inte speciella nycklar till de olika kistorna? T.ex den nya kistan som heter treasure of champions, då behöver man väl en champions nyckel?

Så om en kille erbjuder typ 5 st common treasure keys så ska jag ta det ? vilka kistor kan ajg öppna med dessa?
Du ser vilka nycklar som öppnar vilka kistor vet inte varför keys är så värdefulla, men de är roligt att ha
Citera
2013-07-28, 16:55
Medlem
Anbivalents avatar
Citat:

Nycklar användes som valuta innan riktiga pengar kom in i leken. Det är fortfarande det lättaste sättet att "betala" för items.
Citera
2013-07-28, 17:06
Medlem
Hodurs avatar
Vad händer nu då?

Börjar tro att Valve är lite efterblivna, börjar bli dags att sätta in riktiga ranks nu och ladder.

Från långa queue times, till nästan direkta, har dom suttit och ändrat nu hamnar man med nybörjare.

Det hela började med att folk klagade på att man fick för dåliga spelare i laget, då ändrade dom på matchmaking så det blev mer jämt och roligt. Därefter började folk klaga på för långa queue times, 5 min queues, 10 min, 20 min queues. Då ändrade dom lite mer, och nu är det snabba queues men ännu värre än tidigare. Hamnar med folk som precis börjat lira.
Citera
2013-07-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Vad händer nu då?

Börjar tro att Valve är lite efterblivna, börjar bli dags att sätta in riktiga ranks nu och ladder.

Från långa queue times, till nästan direkta, har dom suttit och ändrat nu hamnar man med nybörjare.

Det hela började med att folk klagade på att man fick för dåliga spelare i laget, då ändrade dom på matchmaking så det blev mer jämt och roligt. Därefter började folk klaga på för långa queue times, 5 min queues, 10 min, 20 min queues. Då ändrade dom lite mer, och nu är det snabba queues men ännu värre än tidigare. Hamnar med folk som precis börjat lira.
Är det inte du som sitter och säger att allt fungerar som det ska, att om man är bra nog så vinner man matcher oavsett hur dåligt lag man har. Och så vidare?

Men jag har märkt att jag får ännu sämre lag sedan patchen.
Något jag också märkt är att det ALLTID är någon afk.
Senast redigerad av pukknub 2013-07-28 kl. 17:46.
Citera
2013-07-28, 18:13
Medlem
Jag har haft ca 30% win sedan patchen..
Citera
2013-07-28, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Jag har haft ca 30% win sedan patchen..

Ovärt att nämna det i den här tråden, har själv försökt förklara otaliga gånger om viktigt det är att de man spelar med ligger på liknande nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in