Citat:
Ursprungligen postat av
detlillaludret
Fan lägg ner nu, ta saker som skrivs med en nypa salt (speciellt på detta forum).
Det finns alltid en balans mellan positiva och negativa saker, men du verkar ju uppenbart endast läsa och ta in det negativa.
Jo, det är dessvärre lättare att ta åt sig negativ kritik eftersom det är starkare tyvärr. Jag brukar säga (som dessvärre är lika för många andra) att en negativ kommentar måste vägas upp av två positiva kommentarer. Jag önskar att det var tvärtom. Det måste jag nog jobba lite på för att få upp det så.
Citat:
Ursprungligen postat av
MiniMoog
Är du troll eller vad är det frågan om ? Är du seriös med att du inte ser alla helsvenska par därute ? Eller syftade du på fulhets-grejen ? Vill inte säga det här men jag är nästan säker på att du har ett utseende som är väldigt frånstötande med tanke på att inte ens de mest desperata människorna som nöjer sig med allt (negrer) raggar på dig.
Du nämnde att det stod på forumet här innan i ett annat inlägg, därför bad jag om en länk så att jag kunde få svart på vitt att jag har fel.
Tyvärr så gjorde du det hela inte ett dugg bättre själv då du påstår att mitt utseende är frånstötande. Då är du precis likadan som de andra här (inte alla!!) som har skrivit så. då gjorde det hela värre med andra ord, än de fin stöttande ord jag hade hoppats j
u,
Och förresten.. vem säger att afrikanska män skulle vara mer desperata? Det enda jag har hört om dem är att de tycker bäst om kraftiga tjejer, men jag kanske har helt fel. Jag är smal så mig skulle de nog inte gilla om det var sant
Citat:
Ursprungligen postat av
Flygpojken
var du inte lite hård mot dig själv där? Menar du att du vill ge dissar blicken mot killar som försöker istället?

Näää! Flygarpojken det vill jag inte!! Skulle ALDRIG dissa en grabb för försöker! Det är ju er som jag kallar för guldkorn!

Tycker du ska Så fortsätt du att försöka , och skit i dom Tjejer som dissar det. Men finns tusen andra ute som inte skulle göra det. Det är jag säkert på! :-)
Jag kan bara svara på mig själ. Dissar INTE en grabb som försöker!! Aldrig någonsin!
Men har en fråga till er som försöker; ger ni efter kompileringar till de som ni träffas, eller bli det mest kompisprat?