Citat:
Ursprungligen postat av
von_S
Håll käften på er allihop. "Jag är så tuff så jag lyssnar bara på Motörhead nu": Herregud. Väg upp grabben. Vem fan har inte tröttnat på Blackj och hittat annan musik? Ingen tycker du är tuff idiot jag har vuxit ifrån black mwtal 300 g¨nger men då finns det anledningar. Din anledning är du vill vara konstig. Kolsvarta fitta.
Oj, där fick du kisa ganska ordentligt för att fokusera synfältet på skärmen märker jag. Men för all del, att sitta ensam och supa mitt i natten och häva ur sig sluddriga förolämpningar på nätet har en tidlös charm. Det som är intressant är ju att det var flera sidor sedan jag skrev något om Motörhead - vad spännande att jag upptar så mycket av din tankeverksamhet till och med en helt vanlig, drucken onsdagsnatt, även om jag inte ens skrivit på ett tag

frukta icke, min vän, du KAN bli som jag en dag.
Igår hade jag äran att debutera som gästskribent i Sveriges bästa blogg, Hatpastorns Likpredikan. Läs och ni skola bli upplysta.
http://hatpastorn.wordpress.com/2013/07/24/hatpastorn-presenterar-gastbloggaren-boldprasten/