2013-07-25, 23:50
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Bryr mig inte nämnvärt om en affisch. Men som tex. att man måste förboka spelet för att få tillgåmg till "Atomic Blimb" eller vad den hette. Varför ens?
Detta är vad du får.
http://www.bradygames.com/promotions/promotion.aspx?promo=139300
Citat:
Grand Theft Auto V Signature Series Strategy Guide will include:

*Complete walkthrough of the entire single-player story.

*Learn everything there is to know about the three playable characters.

*Mission maps identify key objectives, specify targets, and chart the fastest path to success.

*Complete coverage of all off-mission activities and sophisticated mini-games.

*Maps cover every mile of this world that’s bigger than Red Dead Redemption™, Grand Theft Auto IV™ , and Grand Theft Auto: San Andreas™–combined.
An introduction and overview of Grand Theft Auto Online.
Så det är mer än bara en affisch.
2013-07-25, 23:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Gissar på att man kan flyga en sån i det vanliga spelet också, tror bara det är en speciell "modell" det handlar om.
Njet.
http://gta.wikia.com/Atomic_Blimp
2013-07-26, 00:03
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Njet.
http://gta.wikia.com/Atomic_Blimp

Menar att det säkert finns andra blimps man kan flyga men inte just den modellen. Det du skrev i det förra inlägget är ju det man förbeställer, alltså guiden, konstigt om det man förbeställer inte skulle ingå liksom.
2013-07-26, 06:29
Medlem
Jamaicamans avatar
Jag har en känsla av att Franklins vän Lamar, kommer att dö någon gång under spelets gång. Gissningsvis i slutet av storyn.

Kom ihåg vart ni hörde det först.
2013-07-26, 07:14
Medlem
Har läst mods summering i första inlägget men hittar inte svaret på det jag letat efter, hoppas det är okej att jag ställer den här.

Går det att beställa Collector's Edition i Sverige? Eller är det bara Special Edition som gäller?
2013-07-26, 09:26
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Detta är vad du får.
http://www.bradygames.com/promotions/promotion.aspx?promo=139300

Så det är mer än bara en affisch.
Men Game UK som de länkar till på brady levererar till Sverige...
2013-07-26, 09:38
Medlem
albrt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Har läst mods summering i första inlägget men hittar inte svaret på det jag letat efter, hoppas det är okej att jag ställer den här.

Går det att beställa Collector's Edition i Sverige? Eller är det bara Special Edition som gäller?

Finns i webhallen, men det är fulllbokat.
så om du köper därifrån får du vänta ett par dag efter release för att få spelet.
2013-07-26, 09:40
Medlem
svenskvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco

Collectors går att beställa i Sverige finns bland annat på Ginza & Spelbutiken.

Sen går dom även bra att beställa i fysisk butik.

Collectors edition är extremt limiterad, så den kommer antagligen ej att släppas i någon ny utgåva efter release.
Senast redigerad av svenskvarg 2013-07-26 kl. 09:47.
2013-07-26, 10:52
Medlem
Andersson93s avatar
Är det många här som ska beställa special eller collectors edition? Jag vill ha det men tycker det är lite för dyrt för min ekonomi. Men kanske ändrar mig i framtiden.
2013-07-26, 11:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Är det många här som ska beställa special eller collectors edition? Jag vill ha det men tycker det är lite för dyrt för min ekonomi. Men kanske ändrar mig i framtiden.
Det blir Standard Edition för min del. Jag skulle gärna vilja ha Special Edition, men det blir svårt eftersom jag vägrar handla hos GameStop.

All DLC som har inkluderats i tidigare utgåvor av Rockstars spel har förr eller senare blivit tillgängliga att köpa separat, så jag förmodar att det enda jag går miste om är plåtfodralet och en fysisk karta.
2013-07-26, 13:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Men Game UK som de länkar till på brady levererar till Sverige...
Jo fast via co.uk sidan så finns inte GTA V prylarna att beställa.
2013-07-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93

Jag har beställt Special Edition från Gamestop, jag tycker dock att det är jäkligt tråkigt att Rockstar hänger på samma trend som andra spelutvecklare och ska ha en massa extra grejer som man ska behöva betala dyrt för. Jag vill ha hela spelet när jag köper det, men aldrig i livet att jag lägger 1800kr på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in