2013-06-09, 13:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jo jag har också läst att det handlar om endast 50 % av livet som återfylls.

Hur kul var det egentligen att springa runt med 3-5% kvar i liv och frenetiskt leta efter korv i gta 4?
Visst, det var lite kul i början, men sen tycker jag i alla fall att det mest var lite irriterande.
För så fort minsta lilla hände så dog man.

Om du tittar på hur det fungerade i Far Cry 3 så gillade jag det mer i alla fall.

Äh, jag gillade att leva försiktigt när ens hälsa var låg,gjorde det lite mer spännande och efter storyn är avklarad så är det ju bara att fuska fram liv
2013-06-09, 22:53
Medlem
Jag har tänkt köpa Collectors edition, men jag är lite rädd för att jag inte kommer få det på releasedagen, kommer ju antagligen få hämta det hos ett postombud, och dom kan väl sega till det lite ?

Nån som har beställt nått liknande och fått det på releasedagen ? Oroar jag mig i onödan? :P
2013-06-09, 22:56
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackafone
Jag har tänkt köpa Collectors edition, men jag är lite rädd för att jag inte kommer få det på releasedagen, kommer ju antagligen få hämta det hos ett postombud, och dom kan väl sega till det lite ?

Nån som har beställt nått liknande och fått det på releasedagen ? Oroar jag mig i onödan? :P

Jag har alltid fått mina spel på releasedagen eller dagen innan. Då har jag beställt från Webhallen och Spelbutiken.

T ex beställde jag Modern Warfare 2 - Prestige Edition hos spelbutiken, det stod nere på postkontoret i mellersta Sverige dagen innan release. Har även fått andra spel dagen innan.

Men det kan gå fel. Personligen kommer jag åka iväg på nattöppet någonstans, förmodligen Webhallens event som dom säkerligen kör
2013-06-10, 14:33
Medlem
VVCs avatar
Något verkar nytt i alla fall. Ber om ursäkt om det inte fanns något nytt i videon, men för mig var det en del.

http://www.youtube.com/watch?v=rSmsZw9wJVk
2013-06-10, 17:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackafone

Såvitt jag vet är Collector's Edition redan fullbokad överallt.
2013-06-10, 17:35
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Såvitt jag vet är Collector's Edition redan fullbokad överallt.

Tror jag inte

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/playstation-3-spel/X360GTAVCOLL/gta-5-collectors-edition-x360?scid=PRICECOMP_PRISJAKT_EGAB

helt ok pris också..
2013-06-10, 17:58
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Tror jag inte

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/playstation-3-spel/X360GTAVCOLL/gta-5-collectors-edition-x360?scid=PRICECOMP_PRISJAKT_EGAB

helt ok pris också..
Någon som vet om Elgiganten har prisgaranti på förhandsbokningar? För i så fall säger jag screw Webhallen, de tar ju 400 mer.
2013-06-10, 20:47
Medlem
sigurts avatar
Köpte precis spelet på Elgigantens hemsida, betalat och klart, valde expressfrakten, (tror inte det spelar nån roll egentligen men man vill ju vara på den säkra sidan)

Detta känns BRA!!

Nu är är det fan snart nedräkning......
2013-06-10, 21:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Köpte precis spelet på Elgigantens hemsida, betalat och klart, valde expressfrakten, (tror inte det spelar nån roll egentligen men man vill ju vara på den säkra sidan)

Detta känns BRA!!

Nu är är det fan snart nedräkning......

Förhandsbokade även mitt exemplar på CDON för nån timme sen, kom på att jag hade två rabattkoder liggandes, kom väl till hands nu

Känns som att månaderna hittills har gått snabbt!
2013-06-11, 01:00
Medlem
johanjosefssons avatar
Så vad vill ni ha för nya grejer i spelet?
2013-06-11, 01:08
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Så vad vill ni ha för nya grejer i spelet?

nya vapen
nya bilar
nya låtar
nya kläder
nya pedestrians
nya flygplan

osv
2013-06-11, 02:31
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
nya vapen
nya bilar
nya låtar
nya kläder
nya pedestrians
nya flygplan

osv
Måste du vara så jävla dryg? Din stavning är dessutom horribelt dålig.

Hoppas på lite nya gäng, ett nynazistiskt gäng hade varit trevligt samt något rikt gäng, baserat på typ B.M.F.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in