Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Jag har inte sagt att AJ är vid sina fulla sinnes bruk. Folk som spöar flickvänner brukar inte vara det i mitt tycke. Men det gör dom per automatik inte till just psykopater.
Har du, med en lista, en tråd på flashback med anonyma skribenter, varav många säkert har rätt i det dom skriver medan andra säkert snackar dynga, samt noll utbildning på området belägg för att säga att någon är psykopat?
Min diskussion ang detta ämne (psykopati) är här avklarad. Det är OT:
Då är vi överens om att AJ inte är frisk, vad bra, då hoppar vi över det påståendet.
Vem har sagt att jag har noll utbildning på området, eller
2006 ?
Vad är det för fel att med att utgå från hur AJ betett sig historiskt, både dokumenterat och hörsägen, samt titta på de handlingar han beskylls för, och hur han agerar nu och framöver.
I övrigt så är det ganska oförskämt att bestämma vare sig vad andra har för utbildning eller erfarenhet utan att fråga i tråden, eller bestämma huruvida psykopati är OT för tråden.
Jag säger inte att man kan diagnostisera AJ, men jag kan säga att AJ blir förutsägbar när man ser honom med psykopatiska drag. Det gör jag utifrån att ha levat ihop med en person med diagnostiserat tillstånd.
Det senaste exemplen är när han väljer att komma hem, och att han kanske har manipulerat sin advokat. Utspel i media osv.
EDIT: Som du ser är jag inte ensam om att tycka detta i tråden