Citat:
Ursprungligen postat av
Analstocken
Ja, du kanske tycker det, men det räcker inte som bevis i en rättegång. "Jag tycker att han pekat ut sig själv, eeeeeeh".
Du vet: Domstolen kan tvingas fria någon som helt uppenbart är skyldig, för att det helt enkelt inte finns tillräckligt med konkreta bevis.
Att han gjort något är i princip alla helt överens om. Vad som återstår nu är arbetet att få honom fälld.
Man har ju läst en del om att han ska vara smart, den där AJ. Vi får väl se. Just det här med att dra direkt när han får chansen verkar lite misstänksamt, men han kanske är så säker på det han gör att han anser sig "ha råd" att stylea med att "ja, jag drar väl utomlands om jag vill!". Att det är så uppenbart misstänksamt, men att han ändå gör det - bara för att han kan. Om det är så; då är han, i sanningens mening, en väldigt störd ung man.
Om du läste vad jag skrev, Med sina handlingar skyltar han tydligt om vem han är.. Inte -HEJ DET ÄR JAG SOM SLAGIT IHJÄL I*A. TA MIG!
När man helt nonchalant meddelar Polisen att... Ni får vänta på mig, kommer om tre dagar???? Eller.. Oj I*a är försvunnen och förmodligen död.. Ne men jag åker på en roadtrip och "LÅTSAS" att det regnar. - Äsch jag kan lika gärna lägga upp en status på FB för jag behöver sympatier, känner mig försmådd och mitt ego är viktigast. Stackars mig
Går ut och dementerar att jag inte Mördat henne.
Rör mig inte i ryggen att I*a är borta, trots att jag bara för några dagar sen käka middag med henne. Skiter i att skriva nåt om henne, ööhh empati? det här handlar om MIG.