2013-07-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Kan vara, skrev jag. Jag påstår ingenting om vem om är skyldig, eller vad AJ tror eller vet. Jag ifrågasätter 2006 som påstår att AJ är självmarkerande.

Lägg nu korten på bordet istället och tala om vem GM är eller vet du inte?
Citera
2013-07-25, 10:33
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Nej, vi diskuterade detta.

Vem har sagt att han är angelägen om att komma in?

Jag tycker han kommer komma in till tingsrätten för att

1) flyr han då kommer även alkisar på torget förstå att han har något med detta att göra

2) hans vänner sitter inne jag tycker han vänder inte dem ryggen

3) framförallt så vill han bli frikänd

Han kommer komma till Vänersborg tingsrätt han kommer repetera det han sade första gången för 3 veckor sedan , sedan kommer han höra UNDERLAGET som finns med bevis eventuellt .

Chansen att bli fälld är 35 % tycker jag med det pusselbitar som vi har läst på media. Men det är bara min åsikt .
Citera
2013-07-25, 10:34
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag anser att han pekat ut sig själv bara genom att begå mordet på I*a för det tvivlar du väl ändå inte på, att AJ är GM i det här fallet? Att han sen åker land och rike runt dagarna efter säger ju också rätt mycket om hur han presenterar sig själv i detta. Sedan förhalar han infinnandet hos Polisen då han nu är begärd häktad.
Det lyser ju skyldig om honom och han viftar själv med den röda flaggan!
Ja, du kanske tycker det, men det räcker inte som bevis i en rättegång. "Jag tycker att han pekat ut sig själv, eeeeeeh".

Du vet: Domstolen kan tvingas fria någon som helt uppenbart är skyldig, för att det helt enkelt inte finns tillräckligt med konkreta bevis.

Att han gjort något är i princip alla helt överens om. Vad som återstår nu är arbetet att få honom fälld.

Man har ju läst en del om att han ska vara smart, den där AJ. Vi får väl se. Just det här med att dra direkt när han får chansen verkar lite misstänksamt, men han kanske är så säker på det han gör att han anser sig "ha råd" att stylea med att "ja, jag drar väl utomlands om jag vill!". Att det är så uppenbart misstänksamt, men att han ändå gör det - bara för att han kan. Om det är så; då är han, i sanningens mening, en väldigt störd ung man.
Citera
2013-07-25, 10:35
Medlem
Cocinellas avatar
Mina bästa herrar, inga gräla så här på morgonen.

Det blir ju en pseudodiskussion då jag antar att ni i alla fall är överens i det hela stora.

Vad var det för brand i Grästorp jag läste i ett tidigare inlägg här på morgonen, något som kan tänkas ha samband med detta?
Citera
2013-07-25, 10:36
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
MPS har inte utlyst något nytt sök. https://www.facebook.com/MPSweden Har de tappat geisten, eller vilar de bara, eller vill polisen att de tar en paus?
Det kan ju vara så att dom hittat I*@s lik och valt att inte gå ut med det. var med om det när vi söktr efter han i från Fiskebäck och polisen hade hittat liket dagen innan på rambergsvallebn. Men endå fick vi söka.
Citera
2013-07-25, 10:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Lägg nu korten på bordet istället och tala om vem GM är eller vet du inte?
Varför det? Svara på det här istället.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Tydligen tror han det eller också vet han vem som är GM.
Vad har du för belägg för det?
Det är en obelagd beskyllning som jag tycker att du ska belägga.
Citera
2013-07-25, 10:40
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Det kan ju vara så att dom hittat I*@s lik och valt att inte gå ut med det. var med om det när vi söktr efter han i från Fiskebäck och polisen hade hittat liket dagen innan på rambergsvallebn. Men endå fick vi söka.

Det här har jag också tänkt på. Att polisen låter MPS söka, för dom kan ju även hitta något annat som tillhör I*a eller någon av de MT (av alla tre menar jag nu), medan polisen funnit I*a.

Vad hände med informationen om "rester" av en människa, eller hur det var formulerat?
Citera
2013-07-25, 10:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
AJ är inte seriemördare eller massmördare. Han är psykopat, vilket är något helt annat som drabbar runt 4% av befolkningen.

Det positiva är att AJ blir förutsägbar genom enkel kunskap om psykopaten, och därmed vill jag avsluta OT om mass/seriemördare som är ett helt annat kapitel.

Hur många av de 20 punkter kunde du bocka av ?

Känner inte AJ som person och kan inte bedöma honom utefter dessa punkter.
Citera
2013-07-25, 10:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Det blir ju en pseudodiskussion då jag antar att ni i alla fall är överens i det hela stora.

Vad var det för brand i Grästorp jag läste i ett tidigare inlägg här på morgonen, något som kan tänkas ha samband med detta?
Bokvägen, stod det. Jag har svårt att se ett samband.
Citera
2013-07-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Har varit kraftig åska i hela länet sedan igår vid kl 12.00. Det fortsatte ända till gryningen idag. Det är med all säkerhet åskan som startat denna brand.
Citera
2013-07-25, 10:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Det här har jag också tänkt på. Att polisen låter MPS söka, för dom kan ju även hitta något annat som tillhör I*a eller någon av de MT (av alla tre menar jag nu), medan polisen funnit I*a.

Vad hände med informationen om "rester" av en människa, eller hur det var formulerat?
Det var det här.
Citat:
Ursprungligen postat av bohmmen
Kroppsdelar är hittade utanför Velanda nu.
Citat:
Ursprungligen postat av bohmmen
En vän ringde. Poliser där. Tydligen nån bonde som hittat på nån åker. Vet inte mer just nu. Håll koll på Ttela
Sannolikt trolleri.
Citera
2013-07-25, 10:50
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Det var det här.

Sannolikt trolleri.

Ok, fast det var väl en till som skrev det?

Fan jag som trodde att nu skulle I*a hittats

Så okänsligt att skriva falska saker i en tråd som denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in