Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Jag anser att han pekat ut sig själv bara genom att begå mordet på I*a för det tvivlar du väl ändå inte på, att AJ är GM i det här fallet? Att han sen åker land och rike runt dagarna efter säger ju också rätt mycket om hur han presenterar sig själv i detta. Sedan förhalar han infinnandet hos Polisen då han nu är begärd häktad.
Det lyser ju skyldig om honom och han viftar själv med den röda flaggan!
Ja, du kanske tycker det, men det räcker inte som bevis i en rättegång. "Jag tycker att han pekat ut sig själv, eeeeeeh".
Du vet: Domstolen kan tvingas fria någon som helt uppenbart är skyldig, för att det helt enkelt inte finns tillräckligt med konkreta bevis.
Att han gjort något är i princip alla helt överens om. Vad som återstår nu är arbetet att få honom fälld.
Man har ju läst en del om att han ska vara smart, den där AJ. Vi får väl se. Just det här med att dra direkt när han får chansen verkar lite misstänksamt, men han kanske är så säker på det han gör att han anser sig "ha råd" att stylea med att "ja, jag drar väl utomlands om jag vill!". Att det är så uppenbart misstänksamt, men att han ändå gör det - bara för att han kan. Om det är så; då är han, i sanningens mening, en väldigt störd ung man.