Citat:
Oavsett hur det ligger till så behöver ni nog aldrig oroa er för att hon ska lyckas ta det vidare på något sätt. Hur hon har betett sig, och fortfarande beter sig, utesluter ju tyvärr alla möjligheter att ta henne på allvar. Återigen så är det ganska konstigt att hon inte har tänkt på detta själv (att respektera den lilla flickan osv.) Och vad gäller namn så lovar iallafall jag att inte skriva ut några. Mig veterligen är det ju Berny själv som varit i tråden nyligen och droppat namn, länkat tidningsartiklar osv. på familjemedlemmar som tidigare var okända för oss.
...
Nu till det vanliga skvallret då. Jag har fått pm från någon i tråden som inte vill outa sig, men som känner till den här Poffe-karaktären och berättar att han är precis det lowlife som Kardinalvokal konstaterade att Berny alltid umgås med. Tydligen har han knarkat friskt och har en historia av att fucka över sina nära vänner, till exempel hyra deras lägenheter i andra hand för att sedan inte betala (så att kompisen nästan blir vräkt) och lämna dem i vidrigt skick. Sedan drar han och hör aldrig av sig igen.
En annan sak ni inte visste är att någon anmält till G4S att den där väktaren poserade på festbilder och hade privata "utryckningar" till psykotjejerna, varpå bilderna på honom snart försvann från Bernys blogg och instagram.
That is all.
jeses fucking christ....