Citat:
Ursprungligen postat av
AgentJoyBoy
Svenska tjejer är vackra och har dessutom många gången en fantastisk känsla för stil. Jag gillar svenska tjejer även för att ni inte nedvärderar er.
Kom ihåg vad jag sade om att flörta, skulle du få negativ/utebliven respons beror det inte på att det är något fel med ditt utseende eller din personlighet utan på att din teknik inte är tillräckligt finslipad! Ju mer du blir bekväm med att flörta dessutom roligare kommer du ha och responsen blir bättre och bättre!
Flirta med en kille idag - våga! Det kan vara varsomhelst! Vill du ha ett enkelt alternativ så gör det t.ex. med en snygging i kassan på valfri butik du besöker! Lovar att det funkar och du kommer gå hem med ett formidabelt självförtroende.
Att folk ska säga vad andra ska göra och inte göra stör mig något oerhört !
Det är som det är liksom, man ska bli den person man vill bli och det där att flirta medvetet tar tid och tid är värdefullt. Lite segt att skriva såhär på forumet att killar eller tjejer ska flirta, vad vinner man på det egentligen?
Man skapar inte ett självförtroende sådär.. Det är inget man vinner då man måste göra det om och om igen och sedan skapar man sig en illusion att man måste flirta o.s.v för att få ett formidabelt (har aldrig hört talas om det ordet) självförtroende, vilket är vilseledande.
Att ge kärlek är en annan sak, att fråga om en hjälpande hand eller helt enkelt säga hej eller liknande, det är mycket bättre än att "flirta".
Blir så trött på att människor ska säga till andra vad dom ska göra, sedan får man inte bättre självförtroende genom det där, man får ett självförtroende genom något man gillar att göra och sedan blir bra på det, om man gillar att "flirta" så är det ju en självklarhet att man får självförtroendet på köpet, men inte på ett sätt där man tvingar fram sig själv att flirta bara för att tjejer fixat sig eller att de vill att man ska komma fram..............