2013-07-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Trimm Star är fantastiska. Färg? Bild?

Kvaliteten är dock inte särskilt bra. Köpte aldrig de från SS13 men de som har bägge upplagorna säger att dessa är betydligt sämre i kvalitet. Snygga, ja, men inget hantverk direkt. Men helt klart nöjd med köpet
http://instagram.com/p/b1C6-0rnti/
Citera
2013-07-19, 18:30
Medlem
Tycker det är överdrivet att folk ska vara rädda för bråk pga SI-patchen i Sthlm. Enligt egna erfarenheter handlar det mer om uppförande i första hand. Inte att man hamnar i trubbel pga enbart en SI-tröja/jacka etc.
Citera
2013-07-19, 23:21
Medlem
Någon som har något schysst tips på någon keps?
Citera
2013-07-20, 04:28
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
http://tinypic.com/view.php?pic=2ljhk5e&s=5 fick hem denna idag. får se hur det är att bära den i stockholm, möjligt att jag säljer den annars

Tar du av patchen kommer mindre antal snorungar som tror att det är coolt att leta bråk störa din dag, men även utan så kommer ju en del faktiska grabbar att veta vad du har på dig. Men dom kommer ju inte bry sig. Om du inte går runt och spänner dig och eyeballar folk vill säga, men då spelar det ingen roll vad du har på dig =)
Citera
2013-07-20, 04:32
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Tycker det är överdrivet att folk ska vara rädda för bråk pga SI-patchen i Sthlm. Enligt egna erfarenheter handlar det mer om uppförande i första hand. Inte att man hamnar i trubbel pga enbart en SI-tröja/jacka etc.

Japp, det är det gamla "det är inte vad du bär för kläder, utan hur du bär dom".
Citera
2013-07-20, 12:57
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siwbert
Någon som har något schysst tips på någon keps?

Letar också efter någon ny keps
Någon som har förslag?
Citera
2013-07-20, 13:01
Medlem
NirvanAs avatar
Bra kepsar:

Ralph Lauren, Hackett, Lacoste, Paul&Shark, tycker jag då.
Citera
2013-07-22, 17:26
Medlem
chiefenLHFs avatar
Getthelabel.com är definitivt grön. Fick grejerna idag utan några som helst komplikationer. Ska ni handla Ellesse så kan jag tipsa om att gå ner en storlek på T-shirts och köra sin vanliga storlek på sweatshirts.

Citera
2013-07-22, 17:50
Medlem
Herr-Pumps avatar
Ma.Strums rea verkar vara ytterst sen i år någon som har ett minne när den drog igång förra sommaren?
Citera
2013-07-23, 18:45
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Ma.Strums rea verkar vara ytterst sen i år någon som har ett minne när den drog igång förra sommaren?

Finns en del MA nedsatt på bbclothing om du inte orkar vänta =)
Citera
2013-07-23, 23:32
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Finns en del MA nedsatt på bbclothing om du inte orkar vänta =)
Haha jotack jag vet, beställde nämligen en för stor piké därifrån som jag fick skicka tillbaka och en storlek mindre var slut på lagret således är det bara Ma.strums egna sida som har modellen kvar i rätt storlek
Citera
2013-07-24, 14:48
Medlem
Endclothing har fått in en del från S.I AW.. var sugen på en camo sweatshirt men jag vet inte vad jag ska tycka om det här http://www.endclothing.com/catalog/product/view/id/131049/s/stone-island-camo-sweater/category/145/ varför, varför har man inte samma mönster över hela som på ärmarna? Det stora mönstret ser ju ut som nåt från bape.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in