2013-07-23, 19:47
Medlem
Vad menas med UG/HG labb?
Citera
2013-07-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Vad menas med UG/HG labb?

UG=Underground dvs. kriminellt försett.
HG=Human grade dvs. ett legitimt företag, för medicinskt bruk.
Citera
2013-07-23, 21:06
Medlem
jag vill köra en bra kur med minst biverkningar de får kosta vad de kostar!
villl inte få finnar! ja körde en testo kur för 5 år sen då körde jag 750-1000 ml sustar i veckan fick ett helvete med finnar! inte under själva kuren men drygt en månad efter å i typ 6 månader.
så har nån nå tips på vad man ska köra å dosering så de inte blir så den här gånger jag ska kura

tack i förhand
Citera
2013-07-23, 21:10
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121
villl inte få finnar! ja körde en testo kur för 5 år sen då körde jag 750-1000 ml sustar i veckan fick ett helvete med finnar! inte under själva kuren men drygt en månad efter å i typ 6 månader.
så har nån nå tips på vad man ska köra å dosering så de inte blir så den här gånger jag ska kura

tack i förhand

Så förhöjt kolesterol, förhöjt blodtryck, psykiska besvär, gynekomasti osv är lugnt så länge du inte får finnar? Isf borde du verkligen tänka till om steroider är något för dig.

Annars, deca/anavar/eq och andra låg-androgena steroider.

Mvh
Citera
2013-07-23, 21:14
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RxFuel
Läst en del om det nu, verkar vara grymt för gynno!
men flera verkar väldigt oense om upplägg.
Hur hade du lagt upp det?
"Flytande" är det för inject eller oralt?
Bör man kombinera med nolva?

Flytande tas oralt.

Skulle dock nästan rekommendera dig att ta bort körtlarna helt så mycket som de bråkar?
Citera
2013-07-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Kommer inte släppa dbolarna, för det stör mig inte så mycket att jag är röd i ansiktet på sommaren... Man kan bara skylla på solen

Skall lägga in letro också så får vi se vad som händer! Får boka ett läkarbesök och undersöka blodtryck och hoppas jag får något för det.

Hur länge har det varit såhär? Om du ska kombinera kuren med blodtryckssänkande medicin som exp seloken är du galen.
Citera
2013-07-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121

tack i förhand

Primo?
Citera
2013-07-23, 22:01
Medlem
Tjenare, har aldrig kurat men har på sista tiden börjat funderat..
Hur som helst så säger vi att jag kör 250mg e5d Testo E only i 12 veckor.
Är det då nödvändigt att köra hcg?
Om det nu är det, hur ska jag lägga upp allt?

Sen med frontning med 1ml/250mg ampuller, ska fronta 500mg, ska jag dra upp 2 ampuller i samma spruta eller ska jag göra samma process 2 gånger?

Tacksam för svar
Senast redigerad av Greenfreshmint 2013-07-23 kl. 22:08.
Citera
2013-07-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenfreshmint
Tjenare, har aldrig kurat men har på sista tiden börjat funderat..
Hur som helst så säger vi att jag kör 250mg Testo E only i 12 veckor.
Är det då nödvändigt att köra hcg?
Om det nu är det, hur ska jag lägga upp allt?

Sen med frontning med 1ml/250mg vialer, ska fronta 500mg, ska jag dra upp 2 vialer i samma spruta eller ska jag göra samma process 2 gånger?

Tacksam för svar

Ang. frontning/testo - det du har är vialer, i en vial är där 10ml testosteron alltså 10 doser utav 250mg. Det du menar med 'dra upp 2 vialer' är ampuller du tänker på. Frontar du 500mg ska det vara 2ml testo i sprutan som du injicerar.

hCG tycker jag du kan använda kuren ut, 250iu e3d. Det är lite svårare att få till det och blanda hCGt som nybörjare men det finns att läsa mycket på internet om det och du kan säkert fråga personen du köpte/beställde det av om råd/hjälp hur du ska dosera och räkna ut det, dem hjälper dig.

hCG är inte nödvändigt, nej, men det underlättar. Glöm inte PCT (clomid/nolva)
Citera
2013-07-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Ang. frontning/testo - det du har är vialer, i en vial är där 10ml testosteron alltså 10 doser utav 250mg. Det du menar med 'dra upp 2 vialer' är ampuller du tänker på. Frontar du 500mg ska det vara 2ml testo i sprutan som du injicerar.

hCG tycker jag du kan använda kuren ut, 250iu e3d. Det är lite svårare att få till det och blanda hCGt som nybörjare men det finns att läsa mycket på internet om det och du kan säkert fråga personen du köpte/beställde det av om råd/hjälp hur du ska dosera och räkna ut det, dem hjälper dig.

hCG är inte nödvändigt, nej, men det underlättar. Glöm inte PCT (clomid/nolva)

Oj satan, exakt... ampuller... men man ska dra upp 2 såna i samma spruta om en är 1ml?

Något annat alternativ än 250iu e3d?
Så du säger att egentligen skulle jag inte behöva det? Hur långt tid skulle det ta ungefär innan allt är återställt utan det?
Citera
2013-07-23, 22:13
Medlem
chebmamis avatar
Felpost
Senast redigerad av chebmami 2013-07-23 kl. 23:04.
Citera
2013-07-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenfreshmint
Oj satan, exakt... ampuller... men man ska dra upp 2 såna i samma spruta om en är 1ml?

Något annat alternativ än 250iu e3d?
Så du säger att egentligen skulle jag inte behöva det? Hur långt tid skulle det ta ungefär innan allt är återställt utan det?

Nej hCG är fritt val. 250mg kur är inte speciellt kraftig och de flesta återhämtar sig bra utan hCG men vill du vara på säkra sidan så använd det. Det finns inga riktlinjer att gå efter, det tar alltid tid att återhämta sig men efter en PCT på 4v är man tillräckligt återhämtad för att fungera i vanliga fall, i alla fall efter en kort och svag kur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in