2013-07-23, 12:28
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Det står att det KANSKE inkluderar obetalda räkningar. Det står inte att det gör det.

Sen att dom inte publicerar allt skit på sin sida som ni NSare gör är ju bra. Dom delar med sig information om aktioner som kan vara intressant för folk samt skriver krönikor då och då. Ni ser ju bara ut som pajasar när ni lägger ut " tunga aktivitetsrapporter " på att ni satt upp 15 st klistermärken eller gjort en "lyckad manifestation" på 5 pers i någon håla i Dalarna

Förstår jag saken rätt att du försvarar en militant organisation?
2013-07-23, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLinderborg
Snacka om att ha noll sjukdomsinslikt. Är det något vänstern kopplats till av vanliga människor förutom droger så är det politisk okunskap.

Sedan undrar jag vart fan RF skulle ha någon form av aktivistet. Det gör väl högst ett halvdussin saker per år och det är fan inte aktivism.

Nu tar vi det igen så även du förstår. Förstår att du blivit förvirrad, men försök hänga med nu.

"Att skriva om det på internet är inte nödvändigt för att det ska klassas som aktivitet."
Visst var det läskigt? vet ju att ni nassar gillar arr skriva aktivitetsrapporter varje gång ni satt upp ett klistermärke. Men vänstern jobbar inte så. RF rapporterar ganska lite av sin aktivitet på hemsidan, ännu mindre direkt i samband med att aktivismen utförs och aldrig smågrejer.

Så du kan lugnt förutsätta att de jobbar på, kanske är de ute efter dig?
2013-07-23, 13:12
Medlem
Kasketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Förstår jag saken rätt att du försvarar en militant organisation?
Blev det för läskigt för dig då?
2013-07-23, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Nu tar vi det igen så även du förstår. Förstår att du blivit förvirrad, men försök hänga med nu.

"Att skriva om det på internet är inte nödvändigt för att det ska klassas som aktivitet."
Visst var det läskigt? vet ju att ni nassar gillar arr skriva aktivitetsrapporter varje gång ni satt upp ett klistermärke. Men vänstern jobbar inte så. RF rapporterar ganska lite av sin aktivitet på hemsidan, ännu mindre direkt i samband med att aktivismen utförs och aldrig smågrejer.

Så du kan lugnt förutsätta att de jobbar på, kanske är de ute efter dig?

I Sverige är "antifascismen" i det närmaste död och det är ingen nyhet för någon. Det lilla självförtroendet man hade verkade dö iom att SD nådde riksdagen. Numera är man inte ens papperstigrar och klarar inte ens av att ha hemsidor.
2013-07-23, 15:38
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Sen att dom inte publicerar allt skit på sin sida som ni NSare gör är ju bra. Dom delar med sig information om aktioner som kan vara intressant för folk samt skriver krönikor då och då. Ni ser ju bara ut som pajasar när ni lägger ut " tunga aktivitetsrapporter " på att ni satt upp 15 st klistermärken eller gjort en "lyckad manifestation" på 5 pers i någon håla i Dalarna
Nu rapporterar inte SMR eller SvP detta i särskilda artiklar utan bara i listform eller som månadsrapporter. Att våldsvänstern inte rapporterar sådana egna aktiviteter beror snarast på att ytterst få sådana aktioner görs eftersom "aktivisterna" är för lata och nedgångna.
2013-07-23, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Nu rapporterar inte SMR eller SvP detta i särskilda artiklar utan bara i listform eller som månadsrapporter. Att våldsvänstern inte rapporterar sådana egna aktiviteter beror snarast på att ytterst få sådana aktioner görs eftersom "aktivisterna" är för lata och nedgångna.

Om det är så ofarligt så outa dig själv
2013-07-23, 16:14
Bannlyst
Citat:

Ja så jävla farligt kan det ju inte vara, SD har ju flera hundratusentals väljare som AFA eller RF varken vågar eller kan göra något åt.
2013-07-23, 16:16
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Huh? Har aldrig sagt att inte våldsvänstern likt fotbollshuliganer ibland känner behovet av att få en adrenalinkick och bestämmer sig för att göra någon överfallsattack. Istället för att "ta debatten" vilket man bara förlorar.

Annan organiserad verksamhet klarar man uppenbarligen inte. Inte ens en mycket sällan uppdaterad webbsida lyckades man klara av att upprätthålla. Pinsamt.
2013-07-23, 16:57
Medlem
Citat:
Huh? Har aldrig sagt att inte våldsvänstern likt fotbollshuliganer ibland känner behovet av att få en adrenalinkick och bestämmer sig för att göra någon överfallsattack. Istället för att "ta debatten" vilket man bara förlorar.

Annan organiserad verksamhet klarar man uppenbarligen inte. Inte ens en mycket sällan uppdaterad webbsida lyckades man klara av att upprätthålla. Pinsamt.

Så om jag förstår dig rätt, de är i dina ögon inte ett hot eller en kraft att räkna med på internet. Men de är läskiga nog att du verkligen inte vill att de ska veta vem du är eller var du bor då du då hade fått frukta överfall. Låter väl som att RF uppfyller sin funktion då, utan hemsida till på köpet.
2013-07-23, 17:14
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Så om jag förstår dig rätt, de är i dina ögon inte ett hot eller en kraft att räkna med på internet. Men de är läskiga nog att du verkligen inte vill att de ska veta vem du är eller var du bor då du då hade fått frukta överfall. Låter väl som att RF uppfyller sin funktion då, utan hemsida till på köpet.
Finns förvisso en mängd anledningar till att vara anonym som att invandringskritiker kan bli avskedade, få svårt att få arbeten, bli uteslutna ur facken, eller bli fängslade för gummiparagrafen HMF. Våldsvänstern är bara ännu en och en som blivit allt svagare under senare år. SD och i synnerhet SMR och SvP växer nu mycket snabbt trots era allt svagare ansträngningar. Att ni inte ens klarar av en sällan uppdaterad webbsida och att AFA bara har en helt paralyserad sådan utan några uppdateringar alls visar hur svaga ni har blivit.
Senast redigerad av Murvelo 2013-07-23 kl. 17:38.
2013-07-23, 17:22
Medlem
Citat:
Finns förvisso en mängd anledningar till att vara anonym som att invandringskritiker kan bli avskedade, få svårt att få arbeten, bli uteslutna ur facken, eller bli fängslade för gummiparagrafen HMF. Våldsvänstern är bara ännu en och en som blivit allt svagare under senare år. SD och i synnerhet SMR och SvP växer nu mycket snabbt trots era allt svagare ansträngningar. Att ni inte ens klarar av en sällan uppdaterad webbsida och att AFA bara har en helt statisk sådan utan några uppdateringar alls visa hur svaga ni har blivit.

Sååå då vågar du outa dig iaf? kan göra det i PM om du är rädd för arbetsgivare. Anledningen att jag pushar är att jag fattar att det är lätt att leka allan på nätet och hävda att man inte är rädd för repression, men om man inte vågar backa upp sig själv säger det mer än snack på flashback.
Själv är jag ju en feg vänsterextremist (tydligen), så jag förväntas ju inte behöva stå för något om jag inte har 20 polare med. Men du, du är stolt nationalist. Ni står ensam mot 100 afa-anhängare på gatan och nedkämpar dem allihop med era händer. En sådan kraftkarl kan väl inte förväntas vara rädd för några halvutdöda, knarkade förortsglin.

Så nu min vän får du bekänna färg, är du stolt krigare eller lyckas RF med sitt syfte även idag 2013?
2013-07-23, 17:22
Bannlyst
Citat:

Att vänstern använder våld då man saknar argument är väl ingen ny analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in