Citat:
Ursprungligen postat av
Murvelo
Finns förvisso en mängd anledningar till att vara anonym som att invandringskritiker kan bli avskedade, få svårt att få arbeten, bli uteslutna ur facken, eller bli fängslade för gummiparagrafen HMF. Våldsvänstern är bara ännu en och en som blivit allt svagare under senare år. SD och i synnerhet SMR och SvP växer nu mycket snabbt trots era allt svagare ansträngningar. Att ni inte ens klarar av en sällan uppdaterad webbsida och att AFA bara har en helt statisk sådan utan några uppdateringar alls visa hur svaga ni har blivit.
Sååå då vågar du outa dig iaf?

kan göra det i PM om du är rädd för arbetsgivare. Anledningen att jag pushar är att jag fattar att det är lätt att leka allan på nätet och hävda att man inte är rädd för repression, men om man inte vågar backa upp sig själv säger det mer än snack på flashback.
Själv är jag ju en feg vänsterextremist (tydligen), så jag förväntas ju inte behöva stå för något om jag inte har 20 polare med. Men du, du är stolt nationalist. Ni står ensam mot 100 afa-anhängare på gatan och nedkämpar dem allihop med era händer. En sådan kraftkarl kan väl inte förväntas vara rädd för några halvutdöda, knarkade förortsglin.
Så nu min vän får du bekänna färg, är du stolt krigare eller lyckas RF med sitt syfte även idag 2013?