2013-07-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
Det var det värsta, då var jag fel ute då. Jag känner ju inte till den här personen och vet inte vem han är, jag kollade bara på hans bilder på facebook och tyckte att han såg "normal" ut, men det kan man ju såklart göra även om man har handikapp såklart. Skämmes (till mig själv)!

Men då kan man ju fråga sig varför han bor där och vad han har för inblandning i det här? Om det nu är han som är anhållen nu. Och varför han legat på sjukhus? Kan han vara den blodiga mannen som sprang från platsen? Kanske även han blev träffad av kulan eller blivit misshandlad av de häktade GM? Eller kan det vara så att han är den som sköt BO?

Ja, det är helt säkert att han är skriven på gruppboendet och har en coadress i Holmsund.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madroxx
http://i.imgur.com/gwStVEV.png

Han som har skrivit har en vän på fb eller är jag dum i huvet? å det är JD?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madroxx
http://i.imgur.com/gwStVEV.png

Du hann före :P
Citera
2013-07-23, 16:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigDeep
Vilken land härstammar han ifrån, Colombia?

Ja, nån blandras verkar han vara i alla fall. Finns även en bild på en man som ser ut att vara från de trakterna på hans FB. Släkting?
Citera
2013-07-23, 16:29
Bannlyst
Oj vad ni ska få skämmas sen när ni inser att han på något sätt var knuten till den grova misshandeln i Holmsund, tidigare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinaKyle
Kan GM har tagit en väg förbi Ersboda i ren desperation då och avlossat ett skott för att sedan vända ut mot Vännäs? Hoppas det är vapen och kläder som hittats där. Måste ju vara något smaskigt eftersom hela platsen är avspärrad samt att en större styrka är på väg dit.

Ja, man kan även köra till Vännäs via 364:an (man svänger av den inåt landet efter ett tag) om de ville undvika att köra genom stan.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Aha,då talar vi bipolär, adhd eller kanske asberger.....

Precis som HM då? Antar jag eftersom denne jobbar på Samhall.
Citera
2013-07-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
Du hann före :P

Haha.. tänkte samma sak. JD är kanske Tomas Fransson. Desperat försök att komma undan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Ja, det är helt säkert att han är skriven på gruppboendet och har en coadress i Holmsund.

C/o adressen är väl till god man.
Citera
Medlem
manskrafts avatar
När jag googlar efternamnet så verkar det härstamma från Skottland, några synpunkter på det?
Senast redigerad av manskraft 2013-07-23 kl. 16:33.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Oj vad ni ska få skämmas sen när ni inser att han på något sätt var knuten till den grova misshandeln i Holmsund, tidigare.

Fast gå och lägg dig om du inte kan komma med fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux

Kan han väl vara, men vad har det med detta mord att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in