2013-07-23, 16:20
Medlem
kalabalikens avatar
Nu ska vi inte glömma att det bara finns en källa på att det skulle vara denne Drummond. En källa som inte heller har berättat hur han kan veta det.
Citera
2013-07-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurZk
Han verkar ha bil också (om man lyssnar på texten).
https://soundcloud.com/josephnilsson/gonza-l-ngsam-dans-bland-moln

Detta är inte samma J??? Ser inte ut som det å denna kille är vad jag vet så är det absolut inte så
Citera
2013-07-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Bor sådär en 25 vanliga personer där också. Bland annat en tjej vid namn *olmberg, kan det vara en koppling.

kolla ratsit
Citera
2013-07-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
Vad? Att han har legat på sjukhus eller att han är hos farbror blå? Att han legat/ligger på sjukhus får jag fram av hans logg på facebook, att han befinner sig hos farbror blå är info från en flashbackare som skrev det här i tråden.

Jag ser inte detta på hans fejja, kan du ta en screenshot!
Citera
2013-07-23, 16:22
Medlem
Lite info:

1. JD bor i princip i sin bil. Han bor inte på adressen han är skriven på riktigt, enligt mina uppfattningar. Driver runt om dagarna helt enkelt.

2. Han har setts i Umeå centrum 2 dagar efter mordet, uppfattades som konstig/förvirrad, detta lär ju ha varit innan han åkte in på sjukhuset.
Citera
2013-07-23, 16:23
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Det var det värsta, då var jag fel ute då. Jag känner ju inte till den här personen och vet inte vem han är, jag kollade bara på hans bilder på facebook och tyckte att han såg "normal" ut, men det kan man ju såklart göra även om man har handikapp såklart. Skämmes (till mig själv)!

Men då kan man ju fråga sig varför han bor där och vad han har för inblandning i det här? Om det nu är han som är anhållen nu. Och varför han legat på sjukhus? Kan han vara den blodiga mannen som sprang från platsen? Kanske även han blev träffad av kulan eller blivit misshandlad av de häktade GM? Eller kan det vara så att han är den som sköt BO?

Om kulan gick genom henne...och även han träffats....alternativt att hon skadat honom med något..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinaKyle
På Ratsit när man söker på hans namn står det klart och tydligt att han bor på ett gruppboende. utöver det så är han även skriven i Holmsund.

http://www.ratsit.se/19910903-Mathis_Joseph_Nilsson_Drummond_Holmsund/6mc5m0f5aznYLD19A9bXhXtXtBpWrgc3kBoC8qODy5A

Studentkorridor räknas på vissa håll som gruppboenden.
Citera
Medlem
KurZks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otreve
Detta är inte samma J??? Ser inte ut som det å denna kille är vad jag vet så är det absolut inte så
Ok! på mig då!
Citera
2013-07-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davvvan
Det är ett särskilt boende, ett gruppboende genom socialpsykiatrin. LSS. Ganska nytt, ett år kanske.

Aha,då talar vi bipolär, adhd eller kanske asberger.....
Citera
2013-07-23, 16:24
Medlem
DigDeeps avatar
Vilken land härstammar han ifrån, Colombia?
Citera
2013-07-23, 16:25
Medlem
Citat:
Läste att BO blev skjuten i ryggen, mellan skulderbladen, och att kulan gick ut i bröstet. Är det vanligt att ett skott är så kraftigt att det kommer ut på andra sidan kroppen? Jag kan ingenting om vapen och dess styrka, annat än att det kan döda

En helmantlad kula går igenom om det är en hyfsad puffra, sen är givetvis kulans färdväg avgörande, tar det i ben (revben) så kan den stanna i kroppen då den förlorar energi, då om det t.ex. är en 22'a.
Den har iaf inte tagit i ryggraden för då är det tvärstopp, förmodligen lungskott eller mat/luftstrupen blivit genomborrad om uppgifter stämmer om mycket blod ur munnen.
Känns som ett flyktskott, hon flyr och GM skjuter henne i ryggen.
Citera
2013-07-23, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Jag ser inte detta på hans fejja, kan du ta en screenshot!

http://i.imgur.com/gwStVEV.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in