Det var det värsta, då var jag fel ute då. Jag känner ju inte till den här personen och vet inte vem han är, jag kollade bara på hans bilder på facebook och tyckte att han såg "normal" ut, men det kan man ju såklart göra även om man har handikapp såklart. Skämmes (till mig själv)!
Men då kan man ju fråga sig varför han bor där och vad han har för inblandning i det här? Om det nu är han som är anhållen nu. Och varför han legat på sjukhus? Kan han vara den blodiga mannen som sprang från platsen? Kanske även han blev träffad av kulan eller blivit misshandlad av de häktade GM? Eller kan det vara så att han är den som sköt BO?
Ja, det är helt säkert att han är skriven på gruppboendet och har en coadress i Holmsund.
Kan GM har tagit en väg förbi Ersboda i ren desperation då och avlossat ett skott för att sedan vända ut mot Vännäs? Hoppas det är vapen och kläder som hittats där. Måste ju vara något smaskigt eftersom hela platsen är avspärrad samt att en större styrka är på väg dit.
Ja, man kan även köra till Vännäs via 364:an (man svänger av den inåt landet efter ett tag) om de ville undvika att köra genom stan.