Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Hade Christer Pettersson varit Palmemördaren hade han tydligen behärskat eskimåernas säregna löpstil med låg tyngdpunkt på den ishala mordplatsen vid Dekorimahörnan. Konstigt att han halkade på en isfläck och slog ihjäl sig i närvaro av poliser några år senare .. Hade "Krille" glömt tekniken ?
Fyndigt! Sedan måste jag tillägga detta: vissa personer kan påstå nästan vad som helst i "faktaväg" härinne och de kommer undan med det, medan andra avkrävs FAKTA, KÄLLOR OCH BEVIS. Jag förstår faktiskt inte orättvisan. Och som du har upprepat härinne, du har faktiskt inte påstått att den grekiske sonen har med MOP att göra överhuvudtaget. Däremot kan ju ett sådant påstående få publiken att tro att du sitter inne med bra kontakter och att du kan ha lite på fötterna när du hävdar det politiskt-ideologiska motivbilden. Och det är ju inget fel med det. Det gör ju alla andra också menar jag. I synnerhet saligen intystnade B. Slacke...
Pizzagubbe Grandioso: Har ökenvandrat i hela mitt liv och du är den förste att upptäcka mitt "breda och skarpa" intellekt. Tänk att det skulle till en tjurig CP-spårsanhängare i avsaknad av vidvinkelseende att upptäcka det! Kan tillägga att spionglasögonen är numera också försedda med kameror och mikrofoner, förutom backspeglar, och dessa hittar man nog tyvärr inte på Buttericks, Stockholms i särklass roligaste förklädnads- och leksaksaffär. Men en pruttkudde eller en fluga till soppan kan man ju alltid köpa med sig hem. Alltid livar de upp någon trist sammankomst.