2013-07-22, 13:38
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Vilken ironi. Nej men seriöst jag tänkte på det. Vilka myter och så som ratman i gta iv Big foot i san andreas och så vidare,

?
Vart hittar man honom? :O

OnT: Jag hoppas man återigen kan slåss med poliserna som man gör i alla spelen fram till och med SA. Inte så verkligt kanske men jävligt mycket roligare
2013-07-22, 15:01
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Men var det ens Rockstar som började sprida de myterna överhuvudtaget?

Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
?
Vart hittar man honom? :O

Bigfoot går inte att hitta, därav en myt

Jag har ett par gånger sagt att alla dessa myter i tex Gta San Andreas är påhittade av spelarna själva men jag har haft fel på ett par då det tydligen pratas i Gta-radion om att Bigfoot har synts till i bergen i San Andreas, jag har aldrig hört detta själv men det finns säkert klipp på Youtube som bekräftar detta.

Dock så vitt jag vet så går det inte att faktiskt hitta dessa varelser/personer i spelet, det bara pratas om dom

Citat:
OnT: Jag hoppas man återigen kan slåss med poliserna som man gör i alla spelen fram till och med SA. Inte så verkligt kanske men jävligt mycket roligare

Vet inte om du trollar men varför i all världen skulle man inte kunna göra det i Gta V?
Har du ens sett någon av trailerserna som släppts hittills?

Citat:
Ursprungligen postat av Marcel0e
ja fan

Bra inlägg!

-----------------------------------------------------------

Ang myter i Gta V så kommer det definitivt att finnas, antingen spritt av spelarna eller Rockstar själva, det återstår bara att se men med tanke på att det kommer finnas väldigt mycket vildmark och skumma hålor i Gta V samt att man nu kommer att kunna jaga så kommer det utan tvekan att finnas myter som RDR om de "legendariska djuren"
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-22 kl. 15:24.
2013-07-22, 15:56
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Jag har ett par gånger sagt att alla dessa myter i tex Gta San Andreas är påhittade av spelarna själva men jag har haft fel på ett par då det tydligen pratas i Gta-radion om att Bigfoot har synts till i bergen i San Andreas, jag har aldrig hört detta själv men det finns säkert klipp på Youtube som bekräftar detta.

Dock så vitt jag vet så går det inte att faktiskt hitta dessa varelser/personer i spelet, det bara pratas om dom

Vet inte om du trollar men varför i all världen skulle man inte kunna göra det i Gta V?

Bra inlägg!

Ang myter i Gta V så kommer det definitivt att finnas, antingen spritt av spelarna eller Rockstar själva, det återstår bara att se men med tanke på att det kommer finnas väldigt mycket vildmark och skumma hålor i Gta V samt att man nu kommer att kunna jaga så kommer det utan tvekan att finnas myter som RDR om de "legendariska djuren"

I San Andreas har jag träffat på en skum pedestrian som sprang omkring med motorsåg uppe vid ett övergivet sågverk, Kan iochförsig ha varit en glitch/bugg, Men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt ingen aning vad som kan ha orsakat det.

För övrigt är jag väldigt nyfiken på vad som kommer finnas för myter i GTA V. Bigfoot förmodligen men tippar på andra saker som UFOn i öknen och sådant.
2013-07-22, 15:58
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:

Bra inlägg!

Man kan ju inte slåss med poliserna i de senaste spelen, man kan slå dem ja. Men då drar de bara pistol och griper en (eller skjuter om man springer iväg)
Jag hoppas därför att om man är efterlyst med en stjärna så blir det lite mer närkamp med polisen (alltså slåss).

Angående det du skrev om bigfoot så menade jag inte honom utan jag menade Ratman i IV..vem är det? Kan man hitta honom?
2013-07-22, 16:02
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Man kan ju inte slåss med poliserna i de senaste spelen, man kan slå dem ja. Men då drar de bara pistol och griper en (eller skjuter om man springer iväg)
Jag hoppas därför att om man är efterlyst med en stjärna så blir det lite mer närkamp med polisen (alltså slåss).

Angående det du skrev om bigfoot så menade jag inte honom utan jag menade Ratman i IV..vem är det? Kan man hitta honom?

Ratman är en figur som påstås hålla hus i tunnelbanan i IV. Huruvida han faktiskt existerar eller inte vet jag inte, Men jag är rätt säker på att han bara är en hittepå-karaktär som spelarna påstått sig ha sett.
2013-07-22, 16:26
Medlem
Det har ju skrivits en hel del om detta "skjul" som man ser på toppen av ett berg, vad tror ni att det är i det egentligen?

Själv skulle jag gissa på att det har någonting med basejumping:en att göra.
2013-07-22, 23:00
Medlem
Citat:

Bra inlägg!

Alla dessa "myter" var pc mods..

Är det cannabis Franklin köper i gameplay trailern?
Senast redigerad av Jesper.Delgado 2013-07-22 kl. 23:03.
2013-07-22, 23:05
Medlem
konstigkille93as avatar
Synd att inga uppgifter kommit ut än om spelet ska säljas på PS4 eller Xbox One, jävligt synd.

Fan vad grymt det vore om man kunde lira det på PS4.... Men aja.
2013-07-22, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Synd att inga uppgifter kommit ut än om spelet ska säljas på PS4 eller Xbox One, jävligt synd.

Fan vad grymt det vore om man kunde lira det på PS4.... Men aja.

Det känns helt jäkla värdelöst, hur svårt är det att säga: NEJ! Det kommer inte! Eller: JA! Det kommer!
2013-07-22, 23:29
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det känns helt jäkla värdelöst, hur svårt är det att säga: NEJ! Det kommer inte! Eller: JA! Det kommer!
Jag håller med dig!
Senast redigerad av konstigkille93a 2013-07-22 kl. 23:42.
2013-07-22, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Vad gaggar du om?

ja att dom inte ens kan bestämma sig och säga om det kommer till next gen eller inte, sånt borde dom väl veta.
2013-07-22, 23:42
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
ja att dom inte ens kan bestämma sig och säga om det kommer till next gen eller inte, sånt borde dom väl veta.
Jaha förlåt. jag missförstod vad han sa! Hahaha måste be om ursäkt till herren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in