Citat:
Ursprungligen postat av
ArturoBandini
Men var det ens Rockstar som började sprida de myterna överhuvudtaget?
Citat:
Ursprungligen postat av
Wutnoshit
?
Vart hittar man honom? :O
Bigfoot går inte att hitta, därav en myt
Jag har ett par gånger sagt att alla dessa myter i tex Gta San Andreas är påhittade av spelarna själva men jag har haft fel på ett par då det tydligen pratas i Gta-radion om att Bigfoot har synts till i bergen i San Andreas, jag har aldrig hört detta själv men det finns säkert klipp på Youtube som bekräftar detta.
Dock så vitt jag vet så går det inte att faktiskt hitta dessa varelser/personer i spelet, det bara pratas om dom
Citat:
Ursprungligen postat av
Wutnoshit
OnT: Jag hoppas man återigen kan slåss med poliserna som man gör i alla spelen fram till och med SA. Inte så verkligt kanske men jävligt mycket roligare

Vet inte om du trollar men varför i all världen skulle man inte kunna göra det i Gta V?
Har du ens sett någon av trailerserna som släppts hittills?
Citat:
Ursprungligen postat av
Marcel0e
ja fan
Bra inlägg!
-----------------------------------------------------------
Ang myter i Gta V så kommer det definitivt att finnas, antingen spritt av spelarna eller Rockstar själva, det återstår bara att se men med tanke på att det kommer finnas väldigt mycket vildmark och skumma hålor i Gta V samt att man nu kommer att kunna jaga så kommer det utan tvekan att finnas myter som RDR om de "legendariska djuren"