Citat:
Jag nämnde i en tidigare post här att trenden med att blogga om allt från himmel till jord gått på tok överstyr sedan början av 2000-talet. Bortsett från detta... har det aldrig slagit er att Berny med jämna mellanrum gör saker enbart för att reta upp er här inne (med flera)? Jag kan dock inte tala för Berny angående denna detalj för det är bara en spekulation baserad på.. mej själv faktiskt. Jag använder IBLAND "trick" som syftar till att enbart reta upp vissa. Det är ibland ett perfekt sätt för div olika ändamål.
Och åter igen sedan någon annan post jag gjorde.. hur många utav er här inne lever någon form utav perfekt liv? Har ni aldrig gjort misstag eller hamnat på snedkant i livet i en längre period? Har ni aldrig tappat greppet om tillvaron och behövt hjälp (antingen från vänner eller från myndigheter)? Jag bara undrar. Det verkar vara så himla lätt för vissa att spela "perfekt" på nätet och lika lätt att hacka på dom som är offentliga som inte är "perfekta".
Det osar faktiskt hyckleri! Skaffa er en egen blogg där ni lägger ut alla smaskiga detaljer från ert liv.. först då anser jag att det blir fair-play!
EDIT: Jag anser dock att relevanta uppgifter/"skvaller" om Berny platsar i denna tråd (det är väl det som är syftet med tråden?) så detta var inte riktat till er som kommer med något som faktiskt kan bevisas på ett eller annat sätt s a s.
Och åter igen sedan någon annan post jag gjorde.. hur många utav er här inne lever någon form utav perfekt liv? Har ni aldrig gjort misstag eller hamnat på snedkant i livet i en längre period? Har ni aldrig tappat greppet om tillvaron och behövt hjälp (antingen från vänner eller från myndigheter)? Jag bara undrar. Det verkar vara så himla lätt för vissa att spela "perfekt" på nätet och lika lätt att hacka på dom som är offentliga som inte är "perfekta".
Det osar faktiskt hyckleri! Skaffa er en egen blogg där ni lägger ut alla smaskiga detaljer från ert liv.. först då anser jag att det blir fair-play!
EDIT: Jag anser dock att relevanta uppgifter/"skvaller" om Berny platsar i denna tråd (det är väl det som är syftet med tråden?) så detta var inte riktat till er som kommer med något som faktiskt kan bevisas på ett eller annat sätt s a s.
Effektsökeri kallas det. Uppvisas ofta när man lider av attention whore debilis.
Och varför skulle vi starta en personlig blogg där vi blottar vårt privatliv? Vi har inte det behovet. Det är något som B valt helt på egen hand. Som någon annan skrev här förut så dör tråden så fort hon slutar blogga men hon väljer att fortsätta mata den här tråden.