2013-07-21, 14:26
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Jag drar på mig blåränderna nu och ska ta cykeln till söder. Ska bli intressant att uppleva defendandet Rapporter kommer.
Härligt, väntar med spänning på rapport. Akta så inte defendarna skruvar ur ventilerna på cyckeldäcken så du måste leda den hem, ha inga lösa papper synliga heller, defendarna älskar att riva itu papper.
2013-07-21, 14:29
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Jag drar på mig blåränderna nu och ska ta cykeln till söder. Ska bli intressant att uppleva defendandet Rapporter kommer.
Du är modig du, defendandet har fått mig att aldrig vilja gå på en DIF-match på Tele2

Skönt att testeventet är över! Idag blir det riktig fotboll. Taggad till max!
2013-07-21, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UM
Det enda som är skämmigt med Hammarby är deras fotboll. Supportermässigt har man varit över förväntan med tanke på hur pissig sportslig situation man sitter i.

Allt annat är bara skitsnack. Alla Sthlm-lag har varit bra supportermässigt på olika sätt i år tycker jag.

så du tycker inte det är skämmigt att hela leksands klack står i bajens klack?
2013-07-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillemes
Skönt att testeventet är över! Idag blir det riktig fotboll. Taggad till max!
Ni i dif vår visa oss Bajare hur riktigt supporterkultur går till ikväll!
På Stadion har det inte gått pga... dålig sikt.
2013-07-21, 15:31
Medlem
aufri001s avatar
Var ingen visitering på igår på nya söderstadion på övre etaget iallafall
2013-07-21, 15:51
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank

Eller kommer Tele2 vara lika tomt som Råsunda på tidigt 90-tal?

Du menar som friends i år? (75% tomma platser senast matcherna) ja det är väl inte helt omöjligt att det blir så ibland. 30% av platserna sålda som säsongkort, så vi lär ligga på runt 10 000 säsongen ut kanske. Tror alla är medvetna om att det är fas, det tar tid att få fler att komma regelbundet men med bättre priser och bättre platser kommer det bli så, ska bli intressant att se vilken klubb som gör det bäst.
2013-07-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aufri001
Var ingen visitering på igår på nya söderstadion på övre etaget iallafall
Knappt någon på långsideklacken heller. Eller det var en tjej som tillslut i princip sket i det och tog lite på jackfickan bara.
2013-07-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Erik Niva:

"Gillar Tele2 Arena klart mer än Friends. Det betyder inte att jag gillar den sådär överdrivet mycket. Tele2 Arena är ju också byggd enligt samma prefab-principer som drösvis andra nybyggen, ser i princip likadan ut. Väldigt lite egen karaktär."

När Erik Niva talar lyssnar man. Hans ord är lag.
Han är objektiv, kunnig och proffsig ut i fingerspetsarna.

Han är den drygaste jäveln som finns. Hatar att höra han prata. Rösten är någon blandning av ljus och hes och han skakar när han pratar, som att han höll i en dildo när han snackar. Drygaste jäveln i forbolls världen fan.
2013-07-21, 16:27
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Han är den drygaste jäveln som finns. Hatar att höra han prata. Rösten är någon blandning av ljus och hes och han skakar när han pratar, som att han höll i en dildo när han snackar. Drygaste jäveln i forbolls världen fan.
Testa nästa gång att strunta i hur han låter när han pratar utan istället lyssna på vad han säger, mycket är väldigt bra. Inte allt men mycket
2013-07-21, 16:33
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Du menar som friends i år? (75% tomma platser senast matcherna) ja det är väl inte helt omöjligt att det blir så ibland. 30% av platserna sålda som säsongkort, så vi lär ligga på runt 10 000 säsongen ut kanske. Tror alla är medvetna om att det är fas, det tar tid att få fler att komma regelbundet men med bättre priser och bättre platser kommer det bli så, ska bli intressant att se vilken klubb som gör det bäst.

Inte 75% i de senaste matcherna utan endast den senaste. Även om det inte var något jag ville diskutera.

Men läs det jag skriver - vi är VANA med att det gapar tomt. Men trots flytten till större arena så har vi fler % på läktaren än vi hade på Råsunda - förra matchen var trots allt 11000, och det är den överlägset sämst siffran vi haft.

Hade AIK spelat på en arena där vi vanligtvis haft 80% fulla stolar hade jag blivit jävligt less om vi på en ny arena endast fyller 30%.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2013-07-21 kl. 16:37.
2013-07-21, 16:36
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Niva är den bäste fotbollsjournalisten vi har i detta land, han är till och från vettig tillskillnad från resten av patrasket som huserar i media.
2013-07-21, 16:39
Bannlyst
är ni medvetna om att "hans" texter inte är hans? han tar en massa texter från andra sidor och får sedan en massa cred + han är säkert en äcklig bajen dalmas. riktig pajas.

on topic: kan peking utmana dif?
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-21 kl. 16:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in