2013-07-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Fan vad snabbt du kom hem till götet.

Vem vart träffad av föremål från etaget över er?
Bor inte i Göteborg längre utan i Uppsala så därför var jag hemma snabbt. Tror inte någon träffades av det som kastades heller men det kändes ändå rätt muppigt att folk kastade grejer på oss efter en 0-0 match där det i övrigt var rätt lugnt.

En annan reflektion på tåget hem igår var att om alla som hade Hammarbytröjor på Uppsalapendeln hade stött Sirius istället hade nog även Uppsala haft ett lag i eliten. Påpekade för några Uppsalabor i höstas som höll på Djurgården tror jag varför dem inte höll på Sirius, då fick man svaret "men dem suger ju".
2013-07-21, 10:47
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
- Bönder i klacken: Jag håller med. Stod och stirrade på den där "Bajen Fans Södertälje" rätt ofta. Visserligen lite bättre än Bajen Fans Ljungskile typ men störde ändå.

Just den banderollen störde mig extremt mycket, inte bara att den är ful men de som sköter BF Södertälje frågade faktiskt på lokalgruppsforumet om det var okej var på alla säger att det inte är det. Det valde de uppenbarligen att ignorera.
2013-07-21, 10:47
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
http://www.youtube.com/watch?v=psJcSKaUXaA
Det där är kungens får som betar på Gärdet. http://www.nationalstadsparken.se/default.aspx?id=2266&ptid=0

Att grisbönder från skåne inte begriper sig på kulturarv och traditioner utan tror att hela Stockholm är befolkat av fåraherdar talar inte till deras fördel. Jag knallade genom Gamla Stan idag och såg en guide i 1600tals kläder, det betyder inte att alla i Stockholm klär sig som 1600tals människor.

Personerna i klippet borde gå till en talpedagog, de låter riktigt jävla efterblivna.
2013-07-21, 11:02
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Erik Niva:

"Gillar Tele2 Arena klart mer än Friends. Det betyder inte att jag gillar den sådär överdrivet mycket. Tele2 Arena är ju också byggd enligt samma prefab-principer som drösvis andra nybyggen, ser i princip likadan ut. Väldigt lite egen karaktär."

När Erik Niva talar lyssnar man. Hans ord är lag.
Han är objektiv, kunnig och proffsig ut i fingerspetsarna.
2013-07-21, 11:19
Medlem
Gårdare får vänligt sina biljetter sönderrivna just nu på passande platser
2013-07-21, 11:24
Medlem
FuckRealitys avatar
Bajen, blev det något tal från Kindlund igår som det snackades om på förhand? I så fall, vad sades och hur var reaktionerna?

Ska bli riktigt spännande att se vad vi presterar idag. Verkar ju vara ganska blandade åsikter från bajenhåll, men ända mer positivt än negativt. Är övertygad om att det jämfört med Stadion blir betydligt bättre förutsättningar såväl akustik- som tifomässigt för vår del, vilket är en av få fördelar med den här flytten. Nu finns det inga ursäkter längre, upp till bevis!

Publiksiffran tror jag landar på typ 27k någonting.
2013-07-21, 11:32
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckReality
Bajen, blev det något tal från Kindlund igår som det snackades om på förhand? I så fall, vad sades och hur var reaktionerna?

Ska bli riktigt spännande att se vad vi presterar idag. Verkar ju vara ganska blandade åsikter från bajenhåll, men ända mer positivt än negativt. Är övertygad om att det jämfört med Stadion blir betydligt bättre förutsättningar såväl akustik- som tifomässigt för vår del, vilket är en av få fördelar med den här flytten. Nu finns det inga ursäkter längre, upp till bevis!

Publiksiffran tror jag landar på typ 27k någonting.

Våran vd såg jag inte inte till. Jag kan möjligtvis ha missat det, men jag tror inte det.
Akustikmässigt tror jag nog att det kan bli ett lyft för er. Men det kommer ta några matcher innan man blir van.
2013-07-21, 11:40
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittnerHallkaft
Gårdare får vänligt sina biljetter sönderrivna just nu på passande platser
Bra defendat där .
2013-07-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Bra defendat där .

Ja väldigt. Inget våld men meddelandet når fram.
2013-07-21, 11:52
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ja väldigt. Inget våld men meddelandet når fram.
Jupp och in på arenan kommer folk inte då ni defendat biljetterna, känns fräscht att leva 1976.
2013-07-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jupp och in på arenan kommer folk inte då ni defendat biljetterna, känns fräscht att leva 1976.

Tyst nu och åk med buss till hemmamatchen
2013-07-21, 11:57
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Tyst nu och åk med buss till hemmamatchen
Jag promenixar till hemmamatcherna din lilla trosflytning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in