Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Mayhem
- Hamburgare saknas på menyn, samt rostad lök till korven.
Jag tror du hade hittat burgare om du gått rätt. Den rostade löken lös dock med sin frånvaro, likaså bostongurkan. För övrigt var den "italienska bratwursten" inte alls särskilt god. I synnerhet var fullkornsbrödet torrt som en gammal kardemummaskorpa.
Citat:
- Närheten till planen på de nedre etagen såg gudomligt härlig ut, dessutom så fanns det ju inget nät längst med långsideklacken.
Jag stod på Norra nedre och tyckte
inte att det var nära planen. Såg betydligt bättre från ungefär samma höjd på Östra på Gamla Söderstadion. Hade hellre sett en brantare läktare närmare planen och som sträcker sig över båda etagen. Känns lite larvigt med två etage när de båda etagen är så små men det är väl en byggnadsteknisk detalj antar jag.
Citat:
Arenan är för kommersiell och det känns som att Stockholms Stad har haft en helt annan agenda med både Nationalarenan och Nya Söderstadion. Det är klubbarna som är fotbollen och det är supportrarna som är klubbarna. Fortsätter det i denna utveckling så tror jag att vi kommer att drabbas av beslut som inte överensstämmer med våra egna uppfattningar och visioner om hur svensk fotboll ska bedrivas.
Jag tycker inte att den kändes så kommersiell. Det stod beskrivet om det nordiska ljuset och allt vad det var men innandömet var inte helt olikt en gammal islada. Inte alls plastigt utan tvärtom sjuttitalsskabbigt, förutom muggarna som var fräscha. Gick i och för sig endast innan matchstart så det är möjligt att det inte längre är giltigt.