Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
34,87%
106 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
65,13%
198 röster
2013-06-23, 23:18
Medlem
freeriderXIIs avatar
Förut hade Chris Härenstam på gott och ont (de ger ju viss dramatik ) ett högstämt röstläge som påminner lite om gamla SF journalfilmer nu talar han dock mer behagligt.
Senast redigerad av freeriderXII 2013-06-23 kl. 23:41.
Citera
2013-06-24, 20:03
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Förut hade Chris Härenstam på gott och ont (de ger ju viss dramatik ) ett högstämt röstläge som påminner lite om gamla SF journalfilmer nu talar han dock mer behagligt.

Han var en av dom absolut jobbigaste rösterna på Eurosport en gång. Och så värvar SVT honom! Fy fan.

Han är lugnare, men fortfarande jobbig. Men det finns kanske ingen bättre? Så det är bara fortsätta att lida. Eller göra nåt annat
Citera
2013-06-24, 20:07
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Johanesson kan sin fotboll. Vettiga analyser. Han tar sig. Duger alldeles utmärkt redan nu. Kommer bli grymt om ett par år.

Ye, skrev det i någon matchtråd under Confed-gruppspelet. Synd bara att Lindeborg svävar fram och tillbaka till månen både en och två gånger under matcherna. Jag menar, det måste ju smitta av sig på en relativt nytillkommen kommentator som Johannesson.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrad0
Förstår ärligt talat inte hur ni kan tycka om Bosse Pettersson. Han är bara en dryg stockholmare, som säger samma saker gång på gång.

Jag tycker personligen Erik Niva och Lasse Lagerbäck är grymma tillsammans i studio. Bästa kommentatorn är utan tvekan Niklas Holmgren, och bästa experten är Glenn Strömberg. Ingen som kan förklara fotboll som den sistnämnde.

Därför att Bosse har dominerat i Euro Talk under våren. Det är något med den där Viasat-studion som verkar få folk att bli hjärndöda efter ett par år. Var lite samma fenomen med Sladjan fast det varade bara i ett avsnitt sen var han lika skum som innan. Abate var värdelös, Pastore skulle köpas för en halv miljard etc.
Senast redigerad av snillet_1 2013-06-24 kl. 20:11.
Citera
2013-06-24, 20:17
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Jag tycker att det största problemet med Härestam är att han kommenterar alla matcher på samma sätt. En match i damernas elitserie i handboll i december låter som en VM-final....problemet är när VM-finalen låter som en betydelselös match i damhandboll.

Han har ingen trovärdighet som kommentator. Han har samma problem som Perlskog som kommenterar Gladiatorerna. Trovärdighet är A och O för mig när jag tittar på fotboll
Citera
2013-06-26, 21:53
Medlem
freeriderXIIs avatar
Idag i matchen Brasilien mot Uruguay tycker jag Chris Härenstam sköter kommenterandet på ett bra sätt.
Citera
2013-06-29, 12:04
Medlem
kukhuves avatar
När Anders Fredriksson kommenterar AIK matcher så blir det 90 min långt psykiskt test. felsägningar på namn, rabblar upp felaktig fakta, fel analyserar.

Tycker Niklas Jarelind ska börja kommentera Allsvenskan.
Senast redigerad av kukhuve 2013-06-29 kl. 12:07.
Citera
2013-06-29, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukhuve
När Anders Fredriksson kommenterar AIK matcher så blir det 90 min långt psykiskt test. felsägningar på namn, rabblar upp felaktig fakta, fel analyserar.

Tycker Niklas Jarelind ska börja kommentera Allsvenskan.

Det bästa med att Viasat tog över Premier League från Canal+ var att man slapp Fredriksson. Helsike så jobbig han är, tjatar och säger fel.
Citera
2013-07-06, 23:37
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore skönt med någon icke pk kommentator som vågar ta upp att det är många lebbar i damlandslaget, gärna på ett raljant sätt.
Citera
2013-07-06, 23:39
Medlem
Citat:
Vore skönt med någon icke pk kommentator som vågar ta upp att det är många lebbar i damlandslaget.
Vad har det med fotbollen att göra?
Citera
2013-07-06, 23:42
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det får gå under underhållningskontot.
Citera
2013-07-20, 21:36
Medlem
Den absolut sämsta kommentatorn måste ändå vara Daniel Kristiansson på tv4 som bara får kommentera damfotboll nu.
Citera
2013-07-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobi78
Den absolut sämsta kommentatorn måste ändå vara Daniel Kristiansson på tv4 som bara får kommentera damfotboll nu.

DK har glöd. Det gillar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in