Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
34,87%
106 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
65,13%
198 röster
2010-04-04, 10:28
Avslutad
Elin Ekblom. Behövs det ens en beskrivning? Fy fan, skjut henne snälla.
Citera
2010-04-05, 00:24
Medlem
ThornWithins avatar
Arne Hegerfors, utan tvekan.
Citera
2010-04-05, 00:31
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Elin Ekblom. Behövs det ens en beskrivning? Fy fan, skjut henne snälla.

Nja, men stoppa henne i ett kök där hon hör hemma.
Citera
2010-04-05, 21:03
Medlem
Ferry31s avatar
Jag ska ju inte se VM på TV i Sverige så jag får ju lyckligtvis slippa dessa "experter" under denna underbara månad. Men jag kan nästan sätta en slant på att TV4 fixar in Elin Ekblom under VM-månaden så att hon förpestar den för alla.

Sitter någon annan inne på info om vilka misslyckade experter som ska vara med under VM? Kommer även VIASAT-nissarna vara med i leken?
Citera
2010-04-05, 21:33
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag ska ju inte se VM på TV i Sverige så jag får ju lyckligtvis slippa dessa "experter" under denna underbara månad. Men jag kan nästan sätta en slant på att TV4 fixar in Elin Ekblom under VM-månaden så att hon förpestar den för alla.

Sitter någon annan inne på info om vilka misslyckade experter som ska vara med under VM? Kommer även VIASAT-nissarna vara med i leken?
Hoppas vi slipper sopan Bojan Djordjic som "expert" så fruktansvärt dålig. "Henke" tar de kanske in iom att han är tränare nuförtiden.
Citera
2010-04-05, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hoppas vi slipper sopan Bojan Djordjic som "expert" så fruktansvärt dålig. "Henke" tar de kanske in iom att han är tränare nuförtiden.
Henke förhandlar just nu med det nigerianska förbundet om en eventuell comeback.
Citera
2010-04-05, 22:15
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Victoria Svensson-Sandell har ju slutat, borde inte hon vara ledig? Nu har jag ingen aning om hennes fotbollskunskaper i språkform, men hon får ju Tora Berger att framstå som fager..
Citera
2010-04-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Victoria Svensson-Sandell har ju slutat, borde inte hon vara ledig? Nu har jag ingen aning om hennes fotbollskunskaper i språkform, men hon får ju Tora Berger att framstå som fager..
Du, den liknelsen tror jag bara en promille av alla forumläsare här fattar utan att googla.

Apropå usla kommentatorer? Tror ni fyran skickar snorvalpen Jarelind till VM? Skona oss. Tänk vad jävla fantastiskt det vore om fyran gör något positivt istället och sänder Lasse Granqvist som huvudkommentator. Tänk Granqvist och Fjellström i en VM-final
Citera
2010-04-05, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Du, den liknelsen tror jag bara en promille av alla forumläsare här fattar utan att googla.

Apropå usla kommentatorer? Tror ni fyran skickar snorvalpen Jarelind till VM? Skona oss. Tänk vad jävla fantastiskt det vore om fyran gör något positivt istället och sänder Lasse Granqvist som huvudkommentator. Tänk Granqvist och Fjellström i en VM-final
*Dreggel*
Jävlar vad bra Granqvist är, han skulle kunna kommentera en div.2 match och lura en till att den är lika betydelse-full som en VM-final.
Hoppas verkligen på honom i VM.
Citera
2010-04-06, 08:42
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
*Dreggel*
Jävlar vad bra Granqvist är, han skulle kunna kommentera en div.2 match och lura en till att den är lika betydelse-full som en VM-final.
Hoppas verkligen på honom i VM.

Granqvist kommer väl kommentera för Radion som vanligt? TV4 lär väl plocka Fjällström från C+ och med lite tur även Jonas Dahlqvist, men vi kommer nog få dras med Perlskogh, Kåmark, Ekwall och den lille skrikande hoben.
Citera
2010-04-06, 11:20
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking

Det skulle fan inte förvåna mig det minsta. Att en damfotbollsspelare har ungefär lika mycket att tillföra herrfotboll som en curlingspelare bryr man sig inte det minsta om. Jag menar det är ju så groteskt långt i nivåskillnad så det är en helt annan sport.
Citera
2010-04-06, 23:34
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Nja, men stoppa henne i ett kök där hon hör hemma.

Efter ännu en kväll med Viasats CL-studio kan bara det som skrivits tidigare i tråden bekräftas.

Eftersom nu Messi gjorde 4 mål så hade CL-studion ett ÄNNU lättare jobb än vanligt eftersom inte ens FÖRSÖK till lite djupare analyser behövdes. Det alla tittare redan konstaterat - att Messi är jävligt bra - kunde "expertpanelen" nu säga i var och varannan mening. Ivrigt påhejade av "studiovärden" - tillika nollan och långbensskrattet - Wenström.

"-Messi är fantastisk, det är väldigt ovanligt att göra 4 mål i en och samma CL-match." var en av de skarpare kommentarerna. Följt av ett "- Ja, hur fantastisk är inte killen, öhö, öhö, höhöhöhö... "

Fyfan, *spysmiley*

Ekblom Baks roll skulle 98% av alla medelintresserade fotbollsfans klara av. Det är ju så att Sladjan framstår som den ende seriöse i studion, även om hans roll, som någon tidigare påpekade i tråden, skulle kunna skötas av en apa (med viss reservation för statistikkunskaperna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in