2013-07-20, 17:44
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Ser fram emot svar

Jag hade en batch på 250mg men tyckte den inte fungerade alls. Kanske lite, osäkert... Förnimmelser.

Fan att jag aldrig provade 6/5-APB innan de klassades, vissa sa att det var bättre än MDMA.

Väntar med spänning, dos?

Velar hur stor order jag ska lägga.

Detta är en gammal pellet, jag gissar på att det är från de första batcherna med pellets. 100mg med andra ord.

6-APB är min favoritdrog någonsin. Ska bli spännande att se om detta kommer nära.

Inte mycket som händer ännu. Diarrén har börjat spruta vilket brukar betyda början på något trevligt när jag tar 6-APB/5-APB.
Citera
2013-07-20, 21:48
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Detta är en gammal pellet, jag gissar på att det är från de första batcherna med pellets. 100mg med andra ord.

6-APB är min favoritdrog någonsin. Ska bli spännande att se om detta kommer nära.

Inte mycket som händer ännu. Diarrén har börjat spruta vilket brukar betyda början på något trevligt när jag tar 6-APB/5-APB.

Hur går det och hur mycket har du tagit?
Citera
2013-07-20, 23:41
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Hur går det och hur mycket har du tagit?

Ett tag kändes det som att det inte gav mycket alls. Men efter ett tag slog det på bra som fan. Inte riiiiiiiktigt i klass med klassikern 6-APB, men jävligt nära. Hade jag haft den dubbla dosen hade jag nog nått dit.

Det slutade med att jag tog en halv lapp "Special" LSB(d) och sedan dess har det varit mindfuck utan dess like.
Citera
2013-07-20, 23:54
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Någon som vill förklara för en nybörjare vad 5-MAPB gör, eller vad det liknar? Liknar det Mdma tex?
Citera
2013-07-21, 12:24
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Någon som vill förklara för en nybörjare vad 5-MAPB gör, eller vad det liknar? Liknar det Mdma tex?

Samma typ av drog som MDMA men med en psykadelisk touch.
Citera
2013-07-21, 13:52
Medlem
propagundas avatar
skall beställa detta från jusef, återkommer med rapport! Hur bör jag dosera?
Citera
2013-07-21, 14:46
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Vet inte om denna tidigare länkats, men men: http://www.fhi.se/Aktuellt/Nyheter/Forslag-till-klassificering-av-12-substanser-som-narkotika-samt-5-MAPB-som-halsofarlig-vara/
Citera
2013-07-23, 11:55
Medlem
strawberrykings avatar
Bestämde mig för att testa lite nu innan det blir klassat etc..
Mitt första test av cs, bara testat tram för något år sedan, röka då det vart läge för det och lite olika noider till och från sen ~07.

Införskaffade 500mg, delade upp det lite ögonmåttat i en lina(100mg~) och drog i mig den. Kände direkt hur det sved utav bara faan i näsan, men det gick över och det tog inte länge innan jag kände mig lite yr.
Efter ett ha smält känslan av att "jag har knarkar med näsan, det var inte så skönt" så lugnade jag mig lite och satte på lite musik, det gick inte så länge innan jag kände mig pigg, alert, glad och sugen på fest.
Det blev ingen fest med någon annan men i mitt huvud var det underbart, dansade och njöt av mig själv för första gången.

Efter det blev det en liten refill och jag kände mig ganska kåt, försökte få över en undergiven kk men slutade med att jag tvingade henne att rövknulla sig med en dildo som straff vilket hon allt fick gå med på, hela grejen var lite twisted och sjukt kul.
Sen skulle jag sova då jag skulle upp 0600 dagen efter och kände att det fick vara nog roligt för en kväll då det ändå blivit 0200.. Slutade med att jag kunde somna vid 4 och försov mig med en kvart, dagen efter vart man lite sliten men inte något deppig som jag läst att folk blivit.

Ger denna drog 3/5 stjärnor, hade varit roligt med lite mer trippigt och det var inte så skönt att dra det i näsan. Nästa gång blir det en bomb och en liten refill i näsan.
Citera
2013-07-24, 00:24
Medlem
DeLuxemannens avatar
*Hur skulle det gå att kombinera detta med 3-mmc? Får hem både imorgon, å 3mmc VET jag effekten jag får, dock ej 5-mapb.
*Stor skillnad mellan dom preparaten?
*Hur e effekten på IV kontra snorta och oralt intag? 3-mmc kickar ju fiiiint IV,lite kort rus har ju det preparatet,dock fin down-come -hur e det med 5.mapb -längd på rus samt afterglow?
Citera
2013-07-24, 00:32
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen
*Hur skulle det gå att kombinera detta med 3-mmc? Får hem både imorgon, å 3mmc VET jag effekten jag får, dock ej 5-mapb.
*Stor skillnad mellan dom preparaten?
*Hur e effekten på IV kontra snorta och oralt intag? 3-mmc kickar ju fiiiint IV,lite kort rus har ju det preparatet,dock fin down-come -hur e det med 5.mapb -längd på rus samt afterglow?

Ökar risken för serotogensyndrom om du blandar..
5-mapb är mycket bättre än 3-mmc men det är väl en smaksak. 5-mapb sitter i längre och har den där trippiga touchen jag letar efter. Ta det oralt.
Citera
2013-07-24, 00:41
Medlem
DeLuxemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mestroni
Det enda bra som kom av denna skit Rc var att jag har slutat ta Rc, känns inte värt det längre när man kan må så dåligt som på detta. Sen får ju folk så olika rus, kan inte alls vara en bra rc, nåt skumt är det helt klart med 5-mapb.
Fan,så illa? Ja,tur jag laddade upp med 200 pyrazolam som backup om nåt skulle gå snett då jag har en hypokondrisk förmåga att få panikattacker av bara cannabisrus ibland.... Hoppas verkligen att J´s batch är mer lik ren CS-känsla á lá katinon eller amfetamin.De rusen gillar jag 90% av alla ggr jag kört på i snart 15 år. Dock e ju Rc´s en jävla risk man tar -man e ju fanimej sjuk när de gäller att ta risker bara för att slippa känna verkligheten då å då..
Citera
2013-07-24, 01:03
Medlem
DeLuxemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
5-HTP gör ju under för oss som gillar serotonerga droger! Själv har jag laddat upp med nästan 300st 100mg:are så man har hehe.

Rekommenderar alla som kör mycket MDMA-liknande substanser att bruka 5-HTP dagarna emellan sessionerna! Det är väl ingen nyhet men lika bra att säga det igen

Mvh
Detta med seratonerga substanser, själv får jag en lite manisk/euforisk känsla av opiater -och det är väl dopaminerga? Även amfetamin e väl dopaminergt? Så nu,när jag får hem 2-fa(som bör oxå då vara dopaminergt)och 3-mmc samt 5-mapb -borde väl det gå att få ett skönt rus i kombo mellan 2-fa å de senare två? eller blir det neurotoxiskt? Tänker främst på att det funkar fiiint att kombinera tjack å opiater(utöver att hjärtat får jobba)likaså kokain -som väl "duschar ut" både seratonin å dopamin eller om det e noradrenalin?
Nä,nu e de mycke i skalllen -men 5-htp jag har e av märket Cytoplan fr england, köp inte det märket om ni ska köpa 5-htp, finns bara bättre märken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in