Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-26, 20:10
  #1021
Medlem
propagundas avatar
så då har man även provat denna substans. Över alla förväntningar faktiskt! Mycket eufori och hur skönt som helst att lyssna på musik! Intog 100-125mg, några timmar senare gjorde en påfyllning á 25mg, fast märker knappt av att jag gjode en påfyllning. Är påfyllningar värdelös på denna substans?

edit: snabbt svar uppskattas. tack på förhand
__________________
Senast redigerad av propagunda 2013-07-26 kl. 20:38.
Citera
2013-07-26, 21:51
  #1022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Detta är en gammal pellet, jag gissar på att det är från de första batcherna med pellets. 100mg med andra ord.

6-APB är min favoritdrog någonsin. Ska bli spännande att se om detta kommer nära.

Inte mycket som händer ännu. Diarrén har börjat spruta vilket brukar betyda början på något trevligt när jag tar 6-APB/5-APB.

Jag chattade med en kille första gången han tog 6-APB och han tyckte det var bättre än MDMA, fan att jag aldrig köpte de när de inte var klassade.Hoppas det komer någon ny.

Prova omeprazol och dimor för magen.

Citat:
Ursprungligen postat av propagunda
så då har man även provat denna substans. Över alla förväntningar faktiskt! Mycket eufori och hur skönt som helst att lyssna på musik! Intog 100-125mg, några timmar senare gjorde en påfyllning á 25mg, fast märker knappt av att jag gjode en påfyllning. Är påfyllningar värdelös på denna substans?

edit: snabbt svar uppskattas. tack på förhand

ROA? Hur tog du det?
__________________
Senast redigerad av Zi 2013-07-26 kl. 21:53.
Citera
2013-07-26, 22:37
  #1023
Medlem
propagundas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi

ROA? Hur tog du det?

oralt, funderar på dra en 25mg lina till och se om det kan boosta något.
Citera
2013-07-26, 22:43
  #1024
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av propagunda
så då har man även provat denna substans. Över alla förväntningar faktiskt! Mycket eufori och hur skönt som helst att lyssna på musik! Intog 100-125mg, några timmar senare gjorde en påfyllning á 25mg, fast märker knappt av att jag gjode en påfyllning. Är påfyllningar värdelös på denna substans?

edit: snabbt svar uppskattas. tack på förhand

Härligt! Ska också testa denna substans inom en snar framtid.

Påfyllningar brukar för mig knappt ge någon effekt vilka CS det än är, så länge jag inte tar dessa stunden efter första dosen slagit. Men timmarna efter brukar de som sagt inte ge någon riktig effekt, utan snarare förlänga stimulansen.
Citera
2013-07-26, 23:11
  #1025
Medlem
propagundas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Härligt! Ska också testa denna substans inom en snar framtid.

Påfyllningar brukar för mig knappt ge någon effekt vilka CS det än är, så länge jag inte tar dessa stunden efter första dosen slagit. Men timmarna efter brukar de som sagt inte ge någon riktig effekt, utan snarare förlänga stimulansen.

Jag tyckte den var bättre än 3-mmc. Ne det kanske är sant att dom/vissa av påfyllningarna inte ger så mycket mot slutet. Men jag är/blir iaf glad om det förlänger ruset.
Citera
2013-07-26, 23:51
  #1026
Medlem
Nu har man äntligen fått testa denna efter att ha hört både bra och mindre bra om den. Har delat 750mg med 2 polare och vi är nöjda. Jag skulle kunna jämföra ruset med det man får på skapligt mdma. Ganska mycket färger och eufori vid peaken men den avtar lite snabbt bara tyckte jag.

La precis en beställning på 2g, den tas bort ur jusefs sortiment på måndag tråkigt nog.

Edit: En liten bieffekt jag känner av är att det är omöjligt att pissa. Har inte pissat på hela kvällen och d trycker på lite men trots d är d helt omöjligt. Tjackballe har ja med
__________________
Senast redigerad av Sjooberg 2013-07-27 kl. 00:01.
Citera
2013-07-27, 17:53
  #1027
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av propagunda
Jag tyckte den var bättre än 3-mmc. Ne det kanske är sant att dom/vissa av påfyllningarna inte ger så mycket mot slutet. Men jag är/blir iaf glad om det förlänger ruset.

Låter fint det, själv tyckte jag 3-MMC var trevligt men att den var rätt lugn och svag om man jämförde med annat, så det låter ju lovande!
Jo, det håller jag med om. Dock är jag försiktig att köra påfyllningar mot slutet av en natt för att inte riskera att man inte får någon sömn sedan, även om jag i för sig har en hög pyrazolam hemma för dessa ändamål.

Citat:
Ursprungligen postat av Sjooberg
Edit: En liten bieffekt jag känner av är att det är omöjligt att pissa. Har inte pissat på hela kvällen och d trycker på lite men trots d är d helt omöjligt. Tjackballe har ja med

Det där känner jag igen från de gånger jag testat ecstasy/MDMA, helt omöjligt att pissa hur nödig man än må vara. Ingen annan substans har gett mig denna bieffekt där nere, förutom tjackballen då.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2013-07-27 kl. 17:55.
Citera
2013-07-27, 19:21
  #1028
Medlem
E.t.V.s avatar
Hej!

Har provat Jusefs nuvarande batch 5-mapb som tyvärr inte gav någon märkbar effekt alls vid 120mg. Är det fler som upplevt samma sak på nya batchen fr Jusef? Har provat 5-mapb som funkat bra på doser runt 100mg, men Jusefs kanske är mindre potent och det behövs större mängd för att nå tröskeln.
Citera
2013-07-27, 21:49
  #1029
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.t.V.
Hej!

Har provat Jusefs nuvarande batch 5-mapb som tyvärr inte gav någon märkbar effekt alls vid 120mg. Är det fler som upplevt samma sak på nya batchen fr Jusef? Har provat 5-mapb som funkat bra på doser runt 100mg, men Jusefs kanske är mindre potent och det behövs större mängd för att nå tröskeln.

Hej,

Jag har bombat 100mg för 1timma och 20 minuter sedan. Än så länge känner jag inte av något alls. Men vi får se. Jag beställde från Jusef förra veckan så vi har nog samma batch.
Citera
2013-07-27, 22:02
  #1030
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
Hej,

Jag har bombat 100mg för 1timma och 20 minuter sedan. Än så länge känner jag inte av något alls. Men vi får se. Jag beställde från Jusef förra veckan så vi har nog samma batch.

Jag vet att Hentaimannen hade ett väldigt långt och utdraget påslag. Om jag inte missminner mig dröjde det uppåt två timmar innan effekten kom igång riktigt för hans del.

Hoppas att det drar igång snart och att du får en riktigt mysig kväll!
Citera
2013-07-27, 22:21
  #1031
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag vet att Hentaimannen hade ett väldigt långt och utdraget påslag. Om jag inte missminner mig dröjde det uppåt två timmar innan effekten kom igång riktigt för hans del.

Hoppas att det drar igång snart och att du får en riktigt mysig kväll!

Stämmer mycket riktigt. Det var först närmare TRE timmar efter intag jag började må gott.

Hoppas du fick något vettigt utav detta Cbreeze!
Citera
2013-07-27, 22:28
  #1032
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Stämmer mycket riktigt. Det var först närmare TRE timmar efter intag jag började må gott.

Hoppas du fick något vettigt utav detta Cbreeze!

Helt otroligt ändå. Jag har tagit denna substans två gånger och första gången med en dos av 100 milligram intranasalt och andra tillfället blev det 200 milligram rektalt.

När du snortar substansen peakar du efter cirka 30 minuter och skjuter du en rövpanna infinner sig effekten redan efter några minuter och peak är igång cirka tio minuter efter administreringen. Vid rektal administrering slog det på riktigt hårt dessutom!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback